הטרנד שמשגע ישראלים שצברו מעל חצי מליון

אורית ברמן
עודכן 28 מרץ, 2024

מועדון השקעות אקסלוסיבי שמאפשר ליהנות מפוטנציאל לתשואה גבוהה וגם מנזילות תמידית, זה מה שהבנקים לא יגלו לכם!

[לבדיקת התאמה למועדון ההשקעות לחצו כאן]

מי מאיתנו לא חולם על הגדלה משמעותית של ההון שצבר עד כה? התשובה לכך ברורה. כעת, שאלה נוספת ברשותכם, מי מאיתנו יודע איך עושים את זה? התשובה לשאלה השנייה כבר אינה כה חד משמעית. השקעה מאוזנת שלא תסכן את חסכונותיכם באופן בלתי אחראי ומאידך, לא תדרוש מכם לימוד עצמי של שוק ההון על נגזרותיו היא משאת נפשם של רבים. איך עושים את זה? התשובה לכך פשוטה יחסית.

ניהול תיקי השקעות באמצעות גוף מקצועי שיעשה זאת עבורכם! מצד אחד, חוסכים כאב ראש מיותר הכרוך במעקב מתמיד אחרי השוק ולימוד עצמי ומצד שני, נשארים במשחק ונהנים משלל היתרונות שיש לשוק ההון להציע.

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:
הבדיקה ללא עלות

 

ניהול תיקי השקעות: על מה מדובר?

ראשית, כל גוף או אדם העוסק בניהול כספים במסגרת תיק השקעות, עליו להיות מוסמך רשמית לכך ובעל רישיון מתאים לעשות זאת. מנהל התיק לא רשאי לפעול כאוות נפשו ולכן החוק מגדיר היטב את אופני הפעולה המותרים בהם יכול הגוף המנהל לנקוט. לאחר הבהרה זו נפנה להגדרות ממוקדות יותר:

  • המעוניינים בשירות ניהול תיקי השקעות הם בעלי ההון הפנוי להשקעה בהתאם לסכומים הנדרשים על ידי גופי ההשקעות השונים.
  • לקוחות המעוניינים בשירות יהיו הבעלים של חשבון ההשקעות בו קיים אישור שניתן על ידם לידי גוף שלישי שרשאי לנהלו.
  • ניהול תיק השקעות מבוצע תוך שקיפות מלאה ובכפוף לפרטים שסוכמו מולכם.
  • מנהל תיק ההשקעות הוא שיבצע בפועל עסקאות בשוק ההון אך יחד עם זאת, ביכולתכם כלקוחות להשפיע על מידת הסיכון המעורבת בעסקאות הנבחרות בהתאם להעדפותיכם ומצבכם האישי.

 

מה כדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת חשבון השקעות מנוהל?

  • היקף ההון הזמין – בתי השקעות ומנהלי תיקי השקעות שונים זה מזה בהיקף ההון הזמין שנדרש על ידם לפתיחת חשבון השקעה מנוהל. הסכום המינימלי לפתיחת החשבון תלוי רבות במוצרים הפיננסיים הזמינים להשקעה במסגרת התיק. יש שידרשו סכומי השקעה גבוהים במיוחד ויש שיעתרו לספק את שירות ניהול תיק ההשקעות בסכום התחלתי נמוך במיוחד.

 

  • משך ההשקעה – מסלולי ההשקעה השונים נבדלים זה מזה בפרק הזמן הדרוש עד לאפשרות למשיכת הכספים והרווחים הפוטנציאלים. קיימים מסלולים ארוכי טווח שבמסגרתם ההשקעה תהיה לא זמינה למשיכה לפרק זמן ארוך בשונה ממסלולי השקעה קצרי מועד המאפשרים נזילות גבוהה יחסית. פרמטר נוסף הנקשר למשך ההשקעה הוא הסיכון. נהוג להתייחס אל השקעות ארוכות טווח כבעלות סיכון פחות בהשוואה למסלולי השקעה קצרים.

 

  • עלויות – הגופים הפיננסיים העוסקים בניהול תיקי השקעות מתמחרים באופן שונה את העמלות אותן הם גובים ואינם אחידים בהשתתתם על הלקוח. מלבד דמי הניהול קיימות עמלות נוספות שיש לבחון לדוגמה: מכירה, קנייה ועוד.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:
הבדיקה ללא עלות

 

למה כדאי להשקיע במסגרת ניהול תיקי השקעות? 

 

שוק ההון הוא עולם ומלואו, הוא שופע מסלולי השקעה, שווקים בינלאומיים, מוצרים פיננסיים ועוד מכל טוב. על מנת לנווט בו בבטחה יש להכירו היכרות טובה, במיוחד כשהכסף שלכם מונח על הכף. חברה מקצועית המורשית לנהל תיקי השקעות מהווה עבור לקוחות רבים מצב של WIN-WIN. הם אינם נדרשים ללמוד את קריאת הגרפים הטכניים על מנת לעקוב אחרי מגמות, להתעדכן באופן תדיר או לקחת החלטות מבוססות חלקית אבל הם בהחלט יכולים ליהנות באופן ממשי מהפוטנציאל הגבוה וממגוון אפיקי ההשקעה אלטרנטיביים כגון: תעודות סל, קרנות נאמנות, מניות, פיקדונות, מטבע חוץ, אופציות ועוד.        

כל זאת ועוד:

  • הנזילות הגבוה בשוק ההון מאפשרת משיכת רווחים מהירה.
  • רווחים בשוק ההון אפשריים כשהשוק בעלייה והן כשהשוק במגמת ירידה.
  • ניהול תיק השקעות פותח בפניכם את זירת ההשקעות הבינלאומית מלבד זו המקומית.
  • ייעוץ הסבר ותמיכה הנוגעים לעסקאות המתנהלות בחשבונכם יינתן לכם באופן שוטף ומקצועי.

התאמה למועדון ההשקעות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 15,313 ישראלים כבר ביצעו התאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:
הבדיקה ללא עלות

 

מועדון השקעות
עינת מילר
האם אתה מתאים למועדון השקעות אקסקלוסיבי?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה