שוק ההלוואות נפתח: היום אפשר לקחת הלוואה עד 50 אלף ש"ח בקלות ובמהירות

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

מתחשק לכם לשפץ את הבית, לשדרג את הרכב המשפחתי או לקפוץ לחו”ל ואתם זקוקים להלוואה מיידית? היום אפשר לקחת הלוואה עד 50 אלף ש"ח בקלות ובמהירות מגופים גדולים ואמינים בישראל הכוללים את חברות כרטיסי האשראי ומימון ישיר.

 

קבלו הצעה להלוואה מיידית, ללא שום התחייבות

כבר 33,523 אנשים קיבלו הצעה להלוואה מיידית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

יותר ויותר חברות פרטיות נכנסות בשנים האחרונות לענף ההלוואות ומתחרות על כיסו של הצרכן. לצד חברות אלה, שמעניקות הלוואות בתנאים שונים, נמצאות גם חברות כרטיסי האשראי. ב-2016 נרשמה עלייה של כ-29% בסכום הלוואות שהעניקו חברות האשראי, והוא הסתכם ב-6.4 מיליארד שקלים.

 

אז לא רק הבנקים, אלא עוד גופים פיננסים גדולים, אמינים ויציבים כמו לאומי קארד, כאל, ישראכרט ומימון ישיר מעניקים שירות מהיר ומקצועי בתחום ההלוואות, ומאפשרים למבקש ההלוואה לקבל אישור להלוואה בזמן קצר ביותר. וזה מה שהופך את קבלת ההלוואות האלו לאטרקטיבית מאוד לצרכן.

 

הלוואה ממש עכשיו

קבלת הלוואה מהבנק עלולה להיות תהליך מייגע, עם הרבה ביורוקרטיה ו"טופסולוגיה", במיוחד אם אתם לא לקוחות של הבנק שממנו אתם מבקשים הלוואה. קבלת הלוואה מחברות כרטיסי האשראי, לעומת זאת, היא תהליך פשוט וקצר יחסית. גם אם אתם לא לקוחות החברה הכסף יכול להיות אצלכם בחשבון עד 3 ימי עסקים.

 

קבלת הלוואה בבנק דורשת ערבים וביטחונות. בבנק יבקשו מכם גם תשלום על עמלת פתיחת תיק,  ואם תרצו לפרוע את ההלוואה מוקדם מהצפוי תצטרכו לשלם על כך עמלה נוספת. ההלוואה המיידית שמציעות חברות כרטיסי האשראי למי שינפיק אצלן כרטיס, למשל, ניתנת ללא ערבים ובטחונות, ללא תשלום עמלה על פתיחת תיק וללא קנס על פירעון מוקדם של ההלוואה.

 

ההלוואה של חברות האשראי היא כסף שאתם יכולים לקבל, בנוסף על מסגרת האשראי שנותן הבנק. וגם לא צריך לגשת לשום מקום: אפשר היום לקבל הלוואה מיידית מחברות כרטיסי האשראי באמצעות שיחת טלפון למענה אוטומטי, מענה אנושי או אפילו באמצעות האינטרנט, 24 שעות ביממה.

 

תעשו שופינג

כמו בכל תחום אחר, כשיש תחרות הצרכנים מרוויחים. חברות כרטיסי האשראי מציעות מסלולי הלוואה וריביות שונות כדי לגרום ללקוחות לקחת הלוואה מיידית אצלם ולא אצל המתחרים. בשנת 2015 למשל, הריבית השנית הממוצעת לקבלת הלוואה בלאומי קארד היתה הנמוכה מבין של שלוש חברות האשראי ועמדה על 6.3%. הריבית של ישראכרט עמדה על 8.1% ושל כאל  על 11%. נתון זה משתנה כמובן מלקוח ללקוח ומשנה לשנה. מה שהכי נכון לעשות כשרוצים לקחת הלוואה הוא – לקבל כמה שיותר הצעות מהחברות השונות, ולבחור את ההצעה הטובה ביותר.

 

תנאי ההלוואה שתקבלו תלויים בשני גורמים עיקריים. הראשון הוא סוג הכרטיס שאתם מחזיקים – אם אתם סטודנטים סביר להניח שתקבלו תנאי הלוואה שונים מאלה שתקבלו אם תחזיקו כרטיס פלטינה למשל.

 

הגורם השני שמשפיע על תנאי ההלוואה שתקבלו הוא אם יש לכם כרטיס אשראי בנקאי או חוץ בנקאי. כרטיס אשראי בנקאי הוא כרטיס שהלקוח מקבל מהבנק. אם אתם לקוחות של בנק הפועלים למשל, תקבלו מהבנק כרטיס אשראי של ישרכארט. במקרה זה הבנק אחראי לתפעול הכרטיס, והוא זה שיקבע את מסגרת האשראי שתקבלו.

 

כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא כרטיס שמונפק ישירות על ידי חברות האשראי, וברוב המקרים מדובר צרכנות בכרטיס מועדון כלשהו. לקוח של בנק הפועלים, למשל, יכול להחזיק, בנוסף לכרטיס הישראכרט הבנקאי שלו, גם כרטיס אשראי שופרסל, שהוא כרטיס חוץ בנקאי שמנפיקה לאומי קארד. במקרה זה, חברת האשראי היא זו שתקבע את  מסגרת האשראי שלכם בכרטיס.

 

מסלולי ההלוואות

חברות האשראי מציעות מסלולי הלוואות מגוונים וגמישים, על פי הצורך שלכם – להחזיר את ההלוואה ביותר או בפחות תשלומים, להתחיל להחזיר מיד או רק עוד חצי שנה או שנה. מה שאתם צריכים רק להחליט הוא – איזה מסלול הכי מתאים לכם.

 

הלוואה מיידית מחברות כרטיסי האשראי יכולה להיות אלטרנטיבה טובה אם אתם זקוקים להלוואה ממש עכשיו, בנוסף על מסגרת האשראי מהבנק. אז לפני שתקבלו החלטה – אל תשכחו לעשות שופינג, ולבחור בחברת האשראי שנותנת לכם את ההלוואה הטובה ביותר עבורכם.

 

קבלו הצעה להלוואה מיידית, ללא שום התחייבות

כבר 33,523 אנשים קיבלו הצעה להלוואה מיידית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme