ביטוח בריאות – השוואה מקיפה בין פוליסות ביטוח הבריאות הטובות ביותר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
ביטוח בריאות
שתף:

יש לכם ביטוח בריאות? האם מדובר בביטוח בריאות פרטי? ואם כן – איזו חברה מבטחת אתכם, ומה הכיסויים המסופקים במקרים של ניתוחים, הליכים רפואיים או תרופות שאינן בסל התרופות? לא יודעים לענות? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

חשוב שתדעו – כ 80% מהישראלים בוחרים שלא לסמוך רק על שירותי הבריאות המסופקים ללא תשלום מטעם המדינה, ומרחיבים את ביטוח הבריאות שלהם בעזרת ביטוחי בריאות משלימים. ההוצאה המשפחתית הממוצעת עבור ביטוחי בריאות פרטיים – מעל 250 ש"ח למשפחה לחודש – 3,000 ש"ח בכל שנה. בתחילת שנת 2016 הוזילה הרפורמה בביטוחי הבריאות את מחירי הביטוחים בכמעט 20% – וזה בדיוק הזמן להתעדכן במחירי ביטוחי הבריאות של החברות הגדולות במשק, ולעדכן את ביטוח הבריאות שלכם לביטוח שיעלה פחות – ואולי חשוב יותר – שיבטיח כיסוי רפואי איכותי, מלא, ומתאים בדיוק לצרכיכם. לפניכם – סקירה מקיפה על ביטוחי הבריאות הפרטיים המוצעים בישראל, על מנת שתוכלו לבחור נכון ולשדרג את ביטוח הבריאות שלכם.

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר לביטוח בריאות – ללא שום התחייבות

כבר 15,843 אנשים עשו בדיקה להוזלת ביטוח הבריאות

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

* כל המחירים הם מחירים ממוצעים עבור גבר בן 40 שאינו מעשן, אינו שותה, וללא מחלות רקע או מצבים בריאותיים חריגים. חברות הביטוח מספקות מחירים אישיים לכל מוטח על פי גילו, מצבו הבריאותי והכיסוי הביטוחי שהוא בוחר.

 

שם החברהעלות ביטוחתוספת עבור ביטוח השתלותתוספת עבורי ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות
הפניקס ביטוח בריאות פרטי111 ש"ח11 ש"חתוספת של 13 ש"ח בחודש - השתתפות עצמית של 300 ש"ח בחודש לכל תרופה למעט תרופות למחלת הסרטן או תרופות שעלותן מעל 5,000 ש"ח.
הראל ביטוח בריאות פרטי107 ש"ח12 ש"חתוספת של 9 ש"ח בחודש - השתתפות עצמית של 400 -800 ש"ח בחודש לכל תרופה למעט תרופות שעלותן מעל 10,000 ש"ח.
איילון ביטוח בריאות116 ש"ח11 ש"חתוספת של 12 ש"ח בחודש - השתתפות עצמית של 450 -600 ש"ח בחודש לכל תרופה למעט תרופות אונקולוגיות.
הכשרה ביטוח בריאות115 ש"ח11 ש"חתוספת של 13 ש"ח בחודש - השתתפות עצמית של 300 ש"ח בחודש לכל תרופה למעט תרופות בעלות של מעל 600 ש"ח.
כלל ביטוח בריאות פרטי144 ש"ח10 ש"חתוספת של 14 ש"ח בחודש - השתתפות עצמית של 300 ש"ח בחודש לכל תרופה למעט בגין תרופות בעלות של מעל 600 ש"ח.
מגדל ביטוח בריאות128 ש"ח15 ש"חתוספת של 28 ש"ח בחודש - ללא השתתפות עצמית.

 

פוליסת ביטוח בריאות – מה זה, ולמה אפשר לצפות?

בישראל, שלוש "שכבות" של ביטוחי בריאות:

  • ביטוח הבריאות הממלכתי, הכלול בסל הבריאות. זהו ביטוח בריאות בסיסי בו מבוטח כל אזרח בישראל. דמי הביטוח משולמים לביטוח לאומי בתשלומי חובה שהם נמוכים יחסית, והכיסוי הביטוחי הוא אחיד. בזכות ביטוח הבריאות הממלכתי, כל אזרח בישראל הוא חבר בקופת חולים, והוא רשאי לקבל שירותים ממנה, כמו למשל לגשת לרופאים, שירותי אחיות ומעבדה, שירותי אולטרה סאונד, רנטגן ושירותים אבחוניים נוספים, מעקב הריון, תרופות מרשם במחירים מופחתים, רפואת שיניים, ועוד – ללא תשלום או בתשלום מופחת משמעותית.

 

  • ביטוח שירותי בריאות נוספים (הקרויים גם ביטוחי שב"ן), ביטוחים משלימים מטעם קופות החולים המציעים כיסויים ביטוחיים נוספים על הכיסוי הביטוחי המסופק בביטוח הבריאות הממלכתי. בתכניות השב"ן השונות כיסויים רפואיים משתנים על פי תנאי הפוליסה מטעם כל קופת חולים. בין השירותים המסופקים בביטוחי שירותי הבריאות הנוספים: שירותי רפואת שיניים נרחבים, מימון לשירותי רופא פרטי, מימון לתרופות אשר אינן נכללות בסל התרופות, שירותי רפואה משלימה, חוות דעת רפואית נוספת, ועוד.

 

  • ביטוח בריאות פרטי – ביטוח המוצע על ידי חברה פרטית שאינה אחת מקופות החולים בישראל, במסגרתו מחוייב הגוף המבטח לשאת בתשלומים על טיפולים רפואיים שונים, ביניהם: כיסוי מורחב לתרופות שאינן בסל התרופות, כיסוי ביטוחי נרחב לטיפולים רפואיים בחו"ל, להשתלות ולניתוחים מקצועיים על ידי מנתחים בארצות שונות בעולם, כיסוי לטיפולים אמבולטוריים (אשר קבלתם אינה מצריכה אשפוז), ועוד.

 

כל חברה המציעה שירותי ביטוח משלימים (בין אם מדובר בביטוח בריאות במסגרת שב"ן ובין אם מדובר בביטוח בריאות פרטי) מספקת למתעניינים חוזה המפרט את תחומי ההתחייבות שלה ואת הנושאים בגינם היא מתחייבת לשאת בתשלומים ומכך לאפשר למבוטח לקבל שירותים רפואיים באיכות טובה יותר ללא צורך לעמוד בנטל תשלומים גבוהים.

 

למה יש לכם ביטוח בריאות, ואיזה?

סקר שנערך עבור המועצה לצרכנות בעניין מודעות הצרכנים לזכויות הרפואיות שלהם, העלה נקודות מדאיגות. מעל 30% מהנשאלים, ציינו כי אין להם מושג איזה ביטוח רפואי יש להם, אם הביטוח הרפואי שיש להם הוא ביטוח בריאות פרטי או ביטוח בריאות במסגרת השב"ן, וכשנשאלו מדוע בחרו להרחיב את ביטוח הבריאות שלהם, כמחצית מהנשאלים השיבו כי חשו ש"עם בריאות לא מתעסקים". 33% מהנשאלים ענו שהם לא יודעים מדוע יש או אין להם ביטוח בריאות.

 

תשובות מסוג זו מצביעות על חוסר הבנה בעניין ביטוח הבריאות, ורבים מאיתנו מחזיקים ביטוח בריאות שאינו המתאים להם. השוואה בין סוגי ביטוחי הבריאות ובחירה מושכלת בביטוח הבריאות המתאים לכם – תאפשר לכם לקבל יותר תמורת תשלום מופחת ולאחר שתבחרו את ביטוח הבריאות שלכם – להשתמש בו בחוכמה.

 

15% מהנשאלים, סיפרו כי בעבר, במהלך התקופה בה היה ברשותם ביטוח בריאות, עברו פרוצדורות רפואיות בעלות שעולה על 2,000 ש"ח בממוצע – אולם בכלל לא ביררו אם הוצאה רפואית זו זכאית להחזר כספי מטעם הביטוח הרפואי שלהם.

 

ביטוח רפואי והכיסוי שהוא מעניק
גם עם ביטוח רפואי, אנשים רבים כלל אינם בודקים האם מגיע להם כיסוי כשהם מקבלים טיפול

 

רפורמת ביטוחי הבריאות של שנת 2016

בשנת 2016, השתנה שוק ביטוחי הבריאות באופן משמעותי. המפקחת על הביטוח במשרד האוצר פעלה על פי מסקנות וועדת גרמן ונכנסה לפועל תקנה המחייבת את כל חברות הביטוח לאפשר פוליסת ביטוח אחידה למבוטחים, שעיקר עניינה הוא ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל. למעשה, הרפורמה גרמה לשוק ביטוחי בריאות המציע מספר תכניות בסיסיות דומות, שקל להשוות ביניהן, והרחבות לכיסויים באופן חופשי. הביטוח הרפואי האחיד, העוסק בניתוחים ובטיפולים מחליפי ניתוח בישראל, מציע שיפוי ביטוחי דומה, בתמחור על פי קבוצות גיל, המתחדש בחודש יוני בכל שנתיים – אז רשאית חברת הביטוח לערוך שינויי בפוליסת הביטוח כמו גם בדמי הביטוח המשולמים.

 

הרפורמה לא השפיעה על מי שהוא כבר בעליו הגאים של ביטוח בריאות, אולם חשוב שתדעו כי הרפורמה השפיעה על מחירי כל ביטוחי הבריאות. התחרות שנוצרה והמסלולים הקבועים הנוספים המוצעים על ידי חברות הביטוח – מאפשרות בחירה של ביטוח בריאות שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, במחיר שהוא בממוצע נמוך בעד 20% ביחס למחירי אותם ביטוחי הבריאות טרם הרפורמה.

 

איך מחליפים ביטוח בריאות?

חשוב שתדעו, כי אתם יכולים לרכוש ולבטל פוליסות ביטוח בריאות בכל עת. ככל שאתם מתבגרים, גובה הפרמיה (העלות החודשים של הביטוח) עולה – זאת, מכיוון שככל שאתם מתבגרים, מתקצר הזמן עד שתמצאו את עצמכם נדרשים להפעיל את הביטוח, מפני שסטטיסטית, יש יותר סיכוי שתפעילו את הביטוח בגילאים מבוגרים ביחס לסיכוי להפעיל את הביטוח בגילאים צעירים יותר.

 

לכן, אם אתם יודעים שיש לכם ביטוח בריאות פרטי שהוא יקר או אינו נותן כיסוי מיטבי למשפחה – תוכלו לבדוק כבר היום את העלויות החודשיות של אותו הביטוח, ולשקול החלפתו בביטוח רפואי מתאים יותר, של אחת מחברות הביטוח שסקרנו במאמר. אם אינכם מכירים את תנאי ביטוח הבריאות שלכם, כדאי שלא לדחות את הטיפול בהחלת הביטוח – מפני שגובה הפרמיה המשולמת מושפע מגילכם בעת רכישת הביטוח ובאותו המעמד מובטחים לכם תשלומי פרמיה בגובה מסויים לאורך כל החיים. תשלומי הפרמיה יעלו, ככל שתרכשו ביטוח בריאות בגילאים מבוגרים יותר.

 

ביטוח רפואי עולה יותר ככל שאנחנו מתבגרים
בגילאים המבוגרים יותר גם ביטוח רפואי יעלה לנו יותר

 

איך בוחרים ביטוח בריאות?

ביטוח הבריאות נועד לשני צרכים עיקריים – האחד הוא, כמובן, הידיעה שיש לנו "גב" כלכלי לטיפולים רפואיים מיטביים במקרה הצורך, חלילה. הצורך השני הוא השקט הנפשי, גם בעת שאנחנו לא נדרשים לשום טיפול רפואי. לטובת שתי תועלות חשובות אלה, ביטוח הבריאות שלכם צריך להיות כזה שיתאים לכם. הנה כמה נקודות, שמומלץ לקחת בחשבון כאשר בוחרים ביטוח בריאות פרטי:

 

  • חשוב לברר מהם הכיסויים הביטוחיים הקיימים עבורכם כיום מטעם קופת החולים שלכם. האם הכיסוי הביטוחי שלכם הוא בסיסי בלבד? אם לא (וכאמור, אצל מעל 80% מהישראלים, הכיסוי הביטוחי אינו הכיסוי הממלכתי בלבד), חשוב לדעת מהו הכיסוי מטעם קופת החולים ומה הוא מכיל. זאת – על מנת לדעת, אילו תוספות אתם מבקשים להשיג באמצעות הביטוח הרפואי הפרטי שתרכשו

 

  • מחיר הפרמיה – אם אתם מתעניינים בביטוח המוכל ברפורמת ביטוחי הבריאות – הרי שפוליסת הביטוח היא קבועה וזהה אצל כל חברות הביטוח, ורק המחיר שלה הוא שונה. מחיר הביטוח הוא לא רק הפרמיה החודשית שתתבקשו לשלם – אלא גם התוספת לאותו תשלום חודשי בגין הרחבת הביטוח הרפואי, ואופן עליית מחיר הפרמיה לאורך חיי הביטוח. הבטיחו כי אתם מבינים מה תהיה עלות הביטוח שאתם בוחרים לאורך כל חייכם ושעליית מחיר הפרמיה של הביטוח שאתם בוחרי היא תחרותית, ומקובלת עליכם.

 

  • אילו מקרים הפוליסה שלכם מכסה – ואילו מקרים אינם מכוסים על ידה. כאמור, לא כל המבוטחים יודעים לנצל את ביטוחי הבריאות שלהם ולדרוש החזרים בגין טיפולים רפואיים – לעיתים בשווי של אלפי שקלים. על מנת שלא ליפול לאותה המלכודת, אנחנו ממליצים להבין היטב אילו מקרים מכוסים בביטוח הבריאות שלכם וכיצד מגישים תביעה לתשלום בגין טיפולים רפואיים המכוסים בביטוח. חשוב גם שתדעו אילו מקרים רפואיים אינם מכוסים בביטוח הבריאות שלכם, מה גובה ההשתתפות העצמית ומהן המגבלות על קבלת שירותים רפואיים מסוגים שונים, על מנת שתוכלו להפעיל את ביטוח הבריאות שלכם באופן מיטבי לקבלת שירותים רפואיים אופטימאליים בתשלום מינימאלי.

 

  • מהי תקופת הביטוח – כאמור, רפורמת ביטוחי הבריאות אפשרה פוליסת ביטוח קבועה אולם אותה הפוליסה מתבטלת בכל שנתיים, או אז יכולה חברת הביטוח לבטל את הביטוח או להעלות את גובה הפרמיה משמעותית. חשוב לברר נקודות אלה בטרם תתחייבו לביטוח בריאות זה או אחר. אם ביטוח הבריאות שלכם יפוג בתוך 10, 20 או 50 שנים – ייתכן שתמצאו את עצמכם מבוגרים מדי על מנת לרכוש ביטוח בריאות חדש. לכן – הקפידו לרכוש ביטוח בריאות שתנאיו מוסכמים ואשר יוכל להציע לכם ביטוח איכותי על פי צרכיכם עד לגילאי הזקנה.

 

ביטוח בריאות וקופת החולים
כשאתם מזמינים ביטוח רפואי מומלץ לבדוק אילו כיסויים תקבלו דרך קופת החולים שלכם

 

זה הזמן ללמוד, לשפר, ולבחור באופן מושכל את ביטוח הבריאות שלכם

ההוצאה הלאומית בשנת 2016 על ביטוחי בריאות פרטיים היתה מעל 10 מיליארדי שקלים – ומעל 80% מהאוכלוסייה היו בעליהם הגאים של פוליסת ביטוח בריאות פרטית, ולעומת זאת – מרבית בעלי ביטוחי הבריאות אינם מכירים את פרטי פוליסת הביטוח שלהם, אינם יודעים מה גובה התשלום החודשי עבור הביטוח, ואינם יודעים באילו מקרים יוכלו לתבוע תשלום מחברה הביטוח שלהם. זה הזמן לבחור נכון, לקצץ בהוצאות ביטוח הבריאות של המשפחה ולאפשר כיסוי ביטוחי איכותי יותר. בהצלחה!

 

ביטוחי בריאות פרטיים – כיסויים על פי הצרכים שלכם

חברות רבות בישראל מספקות ביטוח בריאות שיש בו סעיפים משתנים וכיסויים ביטוחיים למקרים רפואיים שונים. להלן, סקירה על החברות הגדולות במשק המספקות ביטוחי בריאות –

 


 

הראל ביטוח בריאות

הראל ביטוח בריאות

קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ הוקמה בשנת 1982, והיא פועלת בתחומי הביטוח באמצעות מספר חברות בנות, ביניהן חברת הראל ביטוח. הראל ביטוח מציעה ארבעה כיסויי בסיס לביטוח בריאות ועוד שלושה מסלולי ביטוח בריאות. הנה הפירוט:

 

  • כיסוי בסיס Upgrade ניתוחים – כיסוי משלים לשב"ן המאפשר ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בישראל
    הביטוח מכסה שלוש התייעצויות בגין ניתוח עם רופאים מומחים בכל שנה, וכיסוי מלא המשלים את כיסויי ביטוח הבריאות הממלכתי ותוספות השב"ן לניתוחים ולטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בבתי חולים במדינת ישראל

 

  • ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל – ביטוח בריאות המעניק כיסוי ביטוחי מלא לטיפולים מיוחדים והליכי השתלות הנעשים בחו"ל, כולל תגמול חודשי בשלבי ההתאוששות לאחר טיפול כזה.

 

  • ביטוח ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל מהשקל הראשון – ביטוח בריאות המאפשר בחירה בניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח ללא תלות באישורי השב"ן ובכיסוי מלא מהשקל הראשון על ידי חברת הביטוח. הביטוח כולל כיסוי מורחב לניתוחים (ולטיפולים מחליפי ניתוח), ושלוש התייעצויות בגין טיפולים או ניתוחים כאלה עם רופאים מומחים

 

  • ביטוח רפואי תרופות מיוחדות – פוליסת ביטוח המקנה כיסוי של עד 1,000,000 ש"ח 0, מתחדש אחת לשנה, לתרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי, או לתרופות שנמצאות בסל הבריאות אולם לא על פי הגדרת הצורך המדוייקת של החולה.

 

  • מסלול ביטוח בריאות Preferred Premium – מסלול ביטוח פרטי מבית הראל ביטוח בריאות הכולל כיסוי לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בישראל, כיסוי ביטוחי עבור השתלות וטיפולים רפואיים מיוחדים הנערכים בחו"ל, וכיסוי לטובת תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי. הכיסוי הביטוחי בביטוח זה הוא מהשקל הראשון

 

  • מסלול ביטוח בריאות הראל Upgrade Platinum – ביטוח בריאות משלים לביטוח השב"ן המאפשר כיסוי ביטוחי לתרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי, לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בארץ או בחו"ל, לטיפולי השתלות הנערכים בחו"ל, ועוד.

 

  • מסלול ביטוח בריאות הראל Basic Platinum – מסלול המאפשר כיסוי בסיסי לניתוחים, השתלות, וטיפולים מיוחדים בחו"ל, וכיסוי לתרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי

 

ביטוח בריאות וטיפולים בחו"ל
ביטוח בריאות Basic Platinum של הראל מכסה גם טיפולים בחו"ל

 

עלות ביטוח בריאות בחברת הראל

ניתן להצטרף לביטוחי הבריאות של חברת הראל מגיל אפס ועד גיל 65 או 69 (תלוי בביטוח), עם תקופת אכשרה של 90 יום, או 12 חודשים לאחר הריון או לידה. גובה התשלום בעד הפוליסה משתנה על פי הגיל, המצב הבריאותי, והמאפיינים האישיים. עלות ממוצעת לגבר בן 40 עבור ביטוח בריאות הכולל ניתוחים, טיפולים מחליפי ניתוח ושלוש התייעצויות עם רופא מומחה – כ – 107 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור השתלות , כולל גמלה חודשית לאחר הטיפול – עוד 12 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי – עוד 9 ש"ח בחודש.

 


 

הפניקס ביטוח בריאות

הפניקס ביטוח בריאות

הפניקס חברה לביטוח בע"מ הינה חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1949 והיא נמצאת כיום בבעלות מלאה של חברת הפניקס אחזקות בע"מ. החברה מציעה שמונה מסלולים של כיסויי ביטוח בריאות, הנה פרטים אודות כל אחד מן המסלולים מבית הפניקס ביטוח בריאות

 

  • ביטוח בריאות מתכנית הבסיס של הפניקס – ביטוח בריאות המעניק כיסוי מלא, מהשקל הראשון, לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בישראל; מימון ללא תקרה של הוצאות עבור טיפולי השתלות בחו"ל; וכיסוי עבור שימוש בתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי

 

  • ביטוח בריאות קו ראשון 2016 – מימון מלא של ההוצאות ללא תקרה במקרה של השתלת איברים בחו"ל; כיסוי עלות של טיפולים מיוחדים בחו"ל עד לתקרה של 800,000 ש"ח; גמלה חודשית בגובה 6,800 ש"ח לתקופה של עד שנתיים לאחר הטיפול; והחזר הוצאות עבור שימוש בתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי

 

  • ביטוח בריאות קו ראשון וניתוחים בחו"ל 2016 – מימון הוצאות טיפולי השתלה הנערכים בחו"ל וכיסוי בגין עלות טיפולים מיוחדים בחו"ל בגובה עד 800,000 ש"ח; החזר הוצאות עבור שימוש בתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי, החזר מלא של ההוצאות בגין טיפולים וניתוחים הנערכים בחו"ל, כולל הטסה, שהייה למנותח ולמלווה אחד או שני מלווים במקרה שהמנותח הוא ילד, המשך טיפולים בישראל, ועוד

 

  • ביטוח בריאות קו הכסף משלים שב"ן 2016 – מימון מלא של ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל; החזר הוצאות עבור שימוש בתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי; מימון הוצאות עבור השתלות וטיפולים רפואיים הנערכים בחו"ל; החזר הוצאות עבור ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל

 

  • ביטוח בריאות קו הכסף 2016 – כיסוי לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל; כיסוי עבור השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל; החזר הוצאות עבור שימוש בתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי; כיסוי עלות טיפולים מיוחדים בחו"ל עד לתקרה של 800,000 ש"ח; כיסוי עבור ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל

 

  • ביטוח ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל – כולל כיסוי מלא עבור הניתוח; הטסה ושהייה עבור המנותח ומלווה (או שני מלווים אם המנותח הוא ילד); החזר הוצאות רפואיות עד לתקרה של 220,000 ש"ח; וגמלה חודשים בגובה 2,500 ש"ח למשך עד 12 חודשים

 

עלות ביטוח בריאות בחברת הפניקס

ניתן להצטרף לביטוחי הבריאות של חברת הפניקס מגיל אפס ועד גיל 70, עם תקופת אכשרה של 90 יום. גובה התשלום בעד הפוליסה משתנה על פי הגיל, המצב הבריאותי, והמאפיינים האישיים. עלות ממוצעת לגבר בן 40 עבור ביטוח בריאות הכולל ניתוחים, טיפולים מחליפי ניתוח ושלוש התייעצויות עם רופא מומחה – כ – 111 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור השתלות, כולל גמלה חודשית לאחר הטיפול – עוד 11 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי – עוד 13 ש"ח בחודש.

 


 

מנורה מבטחים ביטוח בריאות

מנורה מבטחים ביטוח בריאות

מנורה מבטחים ביטוח היא החברה השנייה בגודלה בתחום בישראל, והיא בבעלות חברת מנורה מבטחים החזקות בע"מ. לחברה מעל 4,000 סוכני ביטוח וסך הנכסים המנוהלים על ידה עולה על 40 מיליארדי ש"ח. לחברה היצע נרחב של ביטוחי בריאות, ביניהם ביטוחי בריאות בסיסיים, ביטוחי בריאות מורחבים, ביטוחי מחלות קשות, ביטוח בריאות ושיניים – ועוד. הנה פירוט על מקצת ביטוחי הבריאות של מנורה מבטחים

 

  • תכנית ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל – ביטוח בריאות אחיד מבית מנורה מבטחים. ביטוח המכסה שכר מרדים ורופא מנתח, שתלים וציוד מתכלה, הוצאות חדר ניתוח, בדיקות ותרופות

 

  • ביטוח בריאות משלים שב"ן – ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל. ביטוח בריאות המאפשר השלמת לביטוח השב"ן וכיסוי דמי ההשתתפות העצמית, כמו גם שיפוי מלא במקרה של ניתוחים שאינם מכוסים כלל על ידי ביטוח השב"ן.

 

  • ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"לכיסוי רחב לטיפולים רפואיים בחו"ל, הכולל תשלומים בגין הוצאות הניתוח, ההשתלה או הטיפול הרפואי, הוצאות שהייה, וגמלה חודשית לאחר הניתוח

 

  • ביטוח בריאות תרופות מיוחדות – כיסוי בגובה של עד 3,000,000 ש"ח עבור תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי

 

עלות ביטוח בריאות בחברת מנורה מבטחים

ניתן להצטרף לביטוחי הבריאות של חברת מנורה מבטחים מגיל אפס ועד גיל 69, עם תקופת אכשרה של 90 יום, או של 270 יום לכיסויים במקרה של הריון, לידה או טיפולי פוריות. גובה התשלום בעד הפוליסה משתנה על פי הגיל, המצב הבריאותי, והמאפיינים האישיים. עלות ממוצעת לגבר בן 40 עבור ביטוח בריאות הכולל ניתוחים, טיפולים מחליפי ניתוח ושלוש התייעצויות עם רופא מומחה – כ – 90 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור השתלות , כולל גמלה חודשית לאחר הטיפול – עוד 11 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי – עוד 12 ש"ח בחודש.

 


 

כלל ביטוח בריאות

כלל ביטוח בריאות

כלל החזקות עסקי ביטוח בע"מ היא קבוצת הביטוח והפנסיה הגדולה בישראל. כ – 24% מכלל הביטוחים במשק הישראלי מנוהלים על ידי חברת כלל ביטוחים. החברה, אשר הוקמה בשנת 1978 ושווי השוק שלה כיום כ – 2.5 מיליארדי שקלים, מציעה ביטוחי בריאות, ביטוח ניתוחים, השתלות ותרופות, ביטוח מחלות קשות, ועוד ביטוחי בריאות בעלי דגשים שונים. הנה תקציר חלק מביטוחי הבריאות של חברת כלל:

  • מדיכלל בייסיק -מסלול ניתוחים בחו"ל – 2016 כיסוי ביטוחי עבור ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל, כולל עלות הרופא המרדים והרופא המנתח, שתי התייעצויות עם רופא, שכר אחות לאחר הניתוח, כיסוי עלויות והוצאות נלוות, וגמלת החלמה לאחר הניתוח

 

  • מדיכלל בייסיק -מסלול תרופות והשתלות – 2016 כיסוי מלא לטיפולי השתלות בחו"ל, כולל כיסוי הוצאות הניתוח והוצאות נלוות, גמלת מחייה לאחר הניתוח, ועוד

 

  • מדיכלל ניתוחים בישראל ומחליפי ניתוח בישראל 2016 כיסוי מהשקל הראשון לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח הנערכים בישראל כולל ניתוחים מניעתיים

 

  • מדיכלל ניתוחים בישראל משלים שב"ן 2016 ביטוח בריאות המשלים את שירותי השב"ן ומבטל את הצורך בהשתתפות עצמית ובהוצאות נלוות במקרים של ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל

 

  • מדיכלל תרופות 2016 כיסוי ביטוחי לתרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי

 

עלות ביטוח בריאות בחברת כלל

ניתן להצטרף לביטוחי הבריאות של חברת מנורה מבטחים מגיל אפס ועד גיל 65, עם תקופת אכשרה של 90 יום, או של 365 יום לכיסויים במקרה של ניתוח קיסרי או הפלה. גובה התשלום בעד הפוליסה משתנה על פי הגיל, המצב הבריאותי, והמאפיינים האישיים. עלות ממוצעת לגבר בן 40 עבור ביטוח בריאות הכולל ניתוחים, טיפולים מחליפי ניתוח והתייעצויות עם רופא מומחה – כ – 144 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור השתלות , כולל גמלה חודשית לאחר הטיפול – עוד 10 ש"ח בחודש. תוספת כיסוי עבור תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי – עוד 14 ש"ח בחודש.

 


 

 

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר לביטוח בריאות – ללא שום התחייבות

כבר 15,843 אנשים עשו בדיקה להוזלת ביטוח הבריאות

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme