היום אפשר להפסיק להרגיש חנוקים: הלוואה באישור מיידי למסורבי בנקים בעלי נכס

אורית ברמן
עודכן 28 מרץ, 2024

בשנים האחרונות, במיוחד מאז פרוץ מגפת הקורונה, ישנה תופעה נרחבת בקרב הציבור הישראלי של צ׳קים שחוזרים, דירוג אשראי שלילי, תיקים בהוצאה לפועל ושורה ארוכה של סיבות נוספות לדחיה מצד הבנקים. אם סורבתם מהבנק להלוואה נוספת וכבר יש בידכם נכס – מצאנו בשבילכם פתרון. בנוסף, מסתבר שזו צורת ההלוואה הזולה והנוחה כיום בשוק.

[בעלי נכס? לחצו כאן לבדיקה מידיית של הלוואה/משכנתא חוץ בנקאית בתנאים הנוחים ביותר בשוק]

 

אם אתם זקוקים לסכום גבוה מ- 150,000 ש"ח, ומעוניינים לקחת הלוואה – תנו לנכס שלכם להציל אותכם. במסגרת ההלוואה הבנקים מאפשרים לכם לקחת הלוואה לכל מטרה, תוך שימוש בנכס שבבעלותכם. זו יכולה להיות הלוואה לצורך עזרה למשפחה, שיפוץ בית/עסק, רכישת נכס נוסף, פירעון חובות ועוד. בכל מקרה, הלוואה לכל מטרה מאפשרת לכם לקחת הלוואה ולשלם עליה ריבית של משכנתא, שהיא הרבה יותר נמוכה – וזאת הסיבה מדוע ההלוואה מסוג זה נחשבת לכל כך אטרקטיבית.

הלוואה כנגד נכס החזירה לעשרות אלפי ישראלים את השפיות הכלכלית והצילה אותם מאיבוד רכושם.

זכאות להלוואה בריבית נמוכה למסורבים (בעלי נכס) תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 63,598 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להלוואה זולה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להלוואה מעל 150,000 ש"ח בריבית נמוכה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

״רצו לקחת למשפחה שלי את הבית, כך ניצלנו והתחלנו לחיות בבריאות פיננסית״

זהבה מבאר שבע, אם חד הורית לארבעה ילדים – איבדה את עבותה בתקופת הקורונה וחוותה קשיים כלכליים שהביאו אותה לחובות עצומים. המשכנתא רק טפחה וטפחה וזהבה כבר התחילה לאבד תקווה ולפנות לגופים שונים לעזרה.

במילים של זהבה: ״הנכס שלי שווה כ-950,000 ש״ח, וקיבלתי עיקולים בגובה 348,000 ש״ח. רציתי אוויר לנשימה ולצאת מהמצב שנקלעתי אליו והבנק סירב לי ואמר שעם עיקולים – אין הלוואה. הייתי מאוד חסרת אונים ואבודה, ופניתי לגוף שהפנה אותי 

להלוואה למסורבים. הם הצילו לי את החיים, סגרתי את החובות, מצאתי עבודה ואני מודה לאלוהים.״

 

חשוב מאוד לציין שניתן לתת הלוואה לכל בעל נכס ללא קשר לסטטוס שלו – מסורבי בנקים, פושטי רגל, הליכי 19 א' (לשעבר) ויתר קשיים בקבלת אשראי.

המילה משכנתא יכולה להרתיע אנשים שמעדיפים לקחת הלוואות מהבנק או מגופים אחרים, העיקר שלא יקראו לזה משכנתא. אבל למעשה, משכנתא היא ההלוואה הזולה והנוחה ביותר שקיימת היום בשוק. ברוב המקרים הריבית על המשכנתא תהיה זולה יותר מכל הלוואה אחרת שתקבלו, ותוכלו גם לפרוס אותה לתקופה הרבה יותר ארוכה. בניגוד להלוואות אחרות שקיימות, את המשכנתא בהלוואה לכל מטרה אפשר לחלק על פני שנים רבות, של 4-30 שנים, בהתאם לבחירתכם, וכך תוכלו להגשים כל חלום שיש לכם כבר עכשיו. הבנקים גם מציעים מגוון רחב של מסלולים שתוכלו לבחור בהתאם למה שמתאים לכם.

 

עוד אפשרות שפותחת בפניכם הלוואה לכל מטרה היא לאחד הלוואה קטנות שלקחתם במשך השנים, אם זה לכיסוי חובות או רכישת רכב. ההלוואות האלה עלולות להצטבר להחזרים חודשיים גדולים ו"לחנוק" לכם את מסגרת האשראי. אז במקום לפנות  שוב לבנק ולבקש לאחד את ההלוואות ולפרוס אותן מחדש, תוכלו לקחת הלוואה במסגרת הלווואת המשכנתא, לשלם ריבית נמוכה יותר על כל הסכום ולפרוס אותו לתקופה ארוכה יותר.

 

אז איך הלוואה בריבית נמוכה עובדת?

אם יש לכם כבר משכנתא בבנק, יכול מאוד להיות שיש לכם מסגרת אשראי פנויה בתוך המשכנתא הקיימת. את מסגרת האשראי הפנויה הזו אתם יכולים לנצל כדי להגשים חלום.  גם אם אתם זקוקים להלוואה גדולה יותר ממסגרת האשראי, תוכלו להגיש בקשה לקבלת מסגרת אשראי נוספת מהבנק. גם אם לקחתם משכנתא מבנק אחר, תוכלו למשכן את הנכס שלכם כדי לקבל הלוואה לכל מטרה.  גם אם הנכס שלכם משועבד להבטחת המשכנתא שלקחתם בבנק אחר, תוכלו לסלק את המשכנתא הקיימת עליו באמצעות משכנתא חדשה בסכום גבוה יותר, ובסכום העודף מהמשכנתא שתקבלו תוכלו להשתמש לכל מטרה. בשנים האחרונותחלה עלייה גדולה בערך הדירות, ויכול להיות שהדירה שלכם שווה הרבה יותר. אישור ההלוואה כפוף כמובן להגשת בקשה לבנק\חברת ביטוח\קרנות השקעה ולאישור הבנק על פי הקריטריונים. הריבית היא נמוכה ביחס למתחרים, אבל כמובן שריבית חוץ בנקאית (לדוגמא הלוואת משכנתא (חוץ בנקאי) תהיה יקרה בהכרח מהלוואה בנקאית.)

 

איך מגישים בקשה להלוואה לכל מטרה?

הצעד הראשון אותו אתם צריכים לעשות הוא לפנות אל הבנק ולהגיש בקשה לקבלת אישור עקרוני לקבלת הלוואה. אתם יכולים להגיש בקשה גם אם אין לכם עדיין את הפרטים המדויקים של הנכס. תהליך הגשת הבקשה קצר מאוד, וברוב המקרים תוכלו לקבל אישור עקרוני תוך כמה שעות.

בשלב הזה כדאי שתדעו בדיוק לאיזו מטרה אתם זקוקים להלוואה, ככל שתהיו מדויקים יותר, כך התהליך יהיה פשוט יותר.

אחרי שתקבלו אישור עקרוני, תוכלו להמשיך בתהליך לקיחת המשכנתא. תוכלו להגיע לאחד מסניפי הבנקים למשכנתאות או לקבוע פגישה טלפונית , ללא כל התחייבות מצדכם, ולקבל הצעה מפורטת המותאמת לצרכים שלכם.

זכאות להלוואה בריבית נמוכה למסורבים (בעלי נכס) תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 63,598 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להלוואה זולה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להלוואה מעל 150,000 ש"ח בריבית נמוכה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה להלוואה
עינת מילר
האם אתה זכאי לקבלת הלוואה?
בחר את קבוצת גילך: