מכורים לפוקימון גו? אפשר לעשות מזה כסף

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

פוקימון גו היא אולי אפליקציה חינמית, אבל לא צריך להיות כריש שיווק כדי להבין שחייבת להיות דרך לעשות כסף ממשחק שמושך כל כך הרבה אנשים למקום אחד. רוצים לדעת איך? הנה כמה דרכים יצירתיות:

 

תמכרו פוקימונים: מסתבר שהפוקימונים שלכם שווים הרבה כסף, ואתם יכולים למכור אותם. באפשרות Transfer אתם יכולים לשלוח למי שתבחרו פוקימונים שלכדתם. הרוכשים הפוטנציאלים יכולים להיות שחקנים שמתעצלים לחפש את הפוקימונים בעצמם, וכדי לעלות שלב הם קונים פוקימונים משחקנים אחרים. זה אולי נשמע דמיוני, אבל מורה בריטית כבר הודיעה שהיא מתפטרת מהעבודה ומכוונת למכור פוקימונים בחשבון ה-eBay שלה. אם אתם חושבים שזה כסף קטן, המורה טוענת שהיא תמכור פוקימונים תמורת 50 ליש"ט ומעלה.

 

פוקימון איביי

 

יש לכם עסק? תקנו מלכודת פוקימונים: מסתבר שיש דבר כזה, מלכודת פוקימונים, ואפשר גם לקרוא לה הברקה שיווקית של יוצרי האפליקציה. בכל מקרה זה עובד ככה, אתם קונים מהחברה לפחות מאה יחידות משחק ומקבלים בערך 72 שעות בהן פוקימונים נדירים יקננו בסביבת העסק שלכם. עכשיו רק נשאר לעדכן את הלקוחות ולהנות ממבול של מחפשי פוקימונים, שאולי גם יקנו אצלכם משהו.

 

Pokemon Park

 

לכו בעקבות הפוקימונים: הגינות והפארקים ברחבי הערים בארץ כבר מזמן לא זכו לכל כך הרבה מבקרים, או יותר נכון אנשים בפוזות מוזרות שמסתובבים במעגלים. זה בדיוק המקום שבו כדאי למקם את דוכן המיצים/אקסוסריז/ מה שזה לא יהיה שאתם רוצים למכור, ולעשות קצת כסף בסופ"ש.

 

נהג פוקימון

 

תהפכו ל"נהגי פוקימונים": הפייסבוק מלא בפוסטים של הורים מיואשים, שמספרים איך נסיעה של חמש דקות לסופר הפכה למצוד פוקימונים שנמשך שעות. אתם יכולים להציע את שרותי ההסעה שלכם לציידי פוקימונים עצלנים, שלא מוותרים על אף פינה ברחבי העיר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme