כמה מרוויחות כוכבות האינסטגרם בישראל?

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

סלבריטאים בכל העולם גילו מזמן שאפשר לעשות כסף גדול באינסטגרם, וגם סלבריטאי ישראל הצטרפו לחגיגה. הסכומים אולי קצת יותר צנועים, אבל הרבה מותגים מקומיים גילו שתמונה באינסטגרם או בסנאפצ'ט יכול לעבוד יותר טוב משלט באיילון. המחירון הלא רשמי של כוכבות האינסטגרם מתחיל ב- 1000 ש"ח לפוסט ומגיע עד 35,000 ש"ח לפוסט, תלוי במעמד של הסלבריטאית ומספר העוקבים שלה.

 

אז מי הסלבריטאיות שגוזרות הכי הרבה קופונים? הנה רשימה חלקית בהחלט:

בר רפאלי: למלכה הבלתי מעורערת של הסלבריטאים יש יותר משני מיליון עוקבים באינסטגרם, והיא קבלה על פי הערכות סכום של כ-20 אלף שקלים עבור תמונה אחת עם מותג השוקולד קליק של יוניליוור. אם היא שילמה על זה מס? שאלה טובה.

Bar

 

 

דניאל ברנשטיין: בלוגרית אופנה שרובכם אולי לא מכירים, אבל יש לה בלוג אופנה ועמוד האינסטגרם עם מיליון וחצי עוקבים.  בראיון סיפרה ברנשטיין שהיא מרוויחה בין 5,000  ל-15,000 דולר לפוסט ממומן באינסטגרם.

Danielle

 

 

נטע אלחמיסטר: היא אולי רק בת 22, אבל  כבר הספיקה לשבור את האינסטגרם עם בערך 500,000 עוקבים, ולהפוך לאשת עסקים עם מותג בגדי ים ושיתוף פעולה עם יזם אוסטרלי.

המינימום שהיא מקבלת על תמונה אחת באינסטגרם הוא 1,500 ש"ח בהתאם למוצר.

Neta

 

 

 

אדל בספלוב: לפליטת הריאליטי בת ה- 25 יש 120,000 עוקבות, או יותר נכון גרופיות שרופות בגילאי 11-14 שירוצו לקנות כל מה שהיא תעלה לחשבון שלה.

אדל

 

 

אליאנה תדהר: כוכבת הילדים ביקשה 150 אלף שקל תמורת 20-22 פוסטים באינסטגרם של מותג משקפי שמש. אחרי תדהר עוקבות 70 אלף מעריצות שרופות, אז אם זה קהל היעד שלכם- הגעתם לכתובת הנכונה.

אליאנה

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme