מחפשים עבודה בימים אלו? כמה דרכים שיעזרו לכם למצוא עבודה מהר

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

תהליך חיפוש עבודה השתנה דרמטית בשנים האחרונות. אם בעבר זה כלל בעיקר חיפוש בדפי הדרושים בעיתונים או באתרי חיפוש עבודה באינטרנט, ולעיתים בחברות השמה או כוח אדם, היום, אם אתב מחפשים עבודה כנראה שתמצאו משרות רלוונטיות גם במקומות אחרים.

 

זה עדיין יכול להיות תהליך די מייגע עם המון התלבטויות וחששות, לכן אם אתם כבר מחפשים עבודה כדאי שתחפשו במקום הנכון. הנה כמה מקורות שיעזרו לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם הכי מהר שאפשר:

 

קבוצות בפייסבוק: אחרי שעדכנתם את קורות החיים שלכם, קבוצות לחיפוש עבודה הן התחנה הראשונה במסע שלכם. זה יכול להיות קבוצות כלליות, כמו "הדלת האחורית- משרות לחברים", בהן מעלים מודעות דרושים בכל תחום שאתם יכולים להעלות בדעתכם, או קבוצות ייעודיות לתחום ספציפי כמו "משרות דיגיטל" או "דרושים אנשי תוכן", בהן מתפרסמות מודעות רק בתחום מסוים. גם אם עדיין אין לכם ניסיון בתחום, קבוצות למחפשי עבודה חסרי ניסיון כמו "משרות היי טק ושיווק ללא ניסיון" יכולות לעזור לכם מאוד ולמקד אתכם במשרות שבאמת יש לכם סיכוי להתקבל אליהן.   

 

קבוצות וואטסאפ/פייסבוק סודיות: אם כבר הצלחתם ליצור קצת קשרים עם קולגות בתחום שלכם, נסו לברר אם יש איזו קבוצת וואטסאפ של אנשים מהתחום. הרבה פעמים זה יהיה המקום הראשון בו תתפרסם משרה חדשה.

 

קבוצות נשים בפייסבוק: נשים הן עדיין מיעוט בתחום ההיי טק והדיגיטל, וזו אחת הסיבות לכך שעובדות בתחום פותחות קבוצות פייסבוק שפונות לקהל נשי בלבד. הקבוצות האלה מציעות מקום להתייעצות מקצועית, אבל אפשר למצוא בהן גם די הרבה הצעות עבודה מפה לאוזן.

 

מפגשי נטוורקינג: קבוצות הנטוורקינג הגיעו קצת באיחור לישראל, אבל היום כבר תוכלו למצוא די הרבה כאלה בכל רחבי הארץ. בדרך כלל הקבוצות פועלות על בסיס אזורי, אז חפשו את הקבוצה הקרובה ביותר לאזור מגוריכם. בקבוצות חברים בדרך כלל בעלי עסקים ופרילאנסרים מתחומים מאוד מגוונים, ואם אתם לא מוצאים קבוצה שמתאימה לכם אתם תמיד יכולים להקים קבוצה כזו בעצמכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme