מתגעגעים לשופינג בחו"ל? קבלו 4 רשתות אופנה שמגיעות לארץ

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

למרות שנדמה לנו שאין מקום לעוד רשתות בשוק האופנה הצפוף בישראל, מסתבר שרשתות האופנה בחו"ל דווקא חושבות אחרת. בשנים האחרונות יותר ויותר רשתות אופנה ענקיות עושות עלייה לישראל, חלקן מצליחות ואחרות מתרסקות ונעלמות מהנוף המקומי.

 

גם השנה הודיעו ארבע רשתות אופנה מובילות  שהן מתכוונות להגיע בקרוב לישראל, והפשניסטיות המקומיות כבר לא יכולות לחכות.

 

STRADIVARIUS- רשת האופנה הספרדית פתחה בשבוע שעבר את הסניף ראשון שלה בארץ בקניון עזריאלי בתל אביב, ונראה שהישראלים מקבלים אותה בהתלהבות. הרשת נחשבת  לאחות הקטנה והזולה יותר של זארה, שפונה בעיקר לצעירות. עד סוף השנה מתכוונת הרשת לפתוח עוד שני סניפים בקניון סי מול באשדוד ובגרנד קניון באר-שבע.

 

Stradivarius

 

COS – מותג הפרימיום של קבוצת H&M אמור להגיע לישראל באביב 2017 ולפתוח סניף על שטח של של כ-650 מ"ר ב- TLV Fashion Mall שבמגדלי גינדי בתל אביב.הפריטים ברשת הם מינימליסטים ואיכותיים יותר, עם רמת מחירים גבוהה בהרבה מזו של  H&M. המותג COS פועל באמצעות 174 חנויות ב-31 מדינות ברחבי העולם.

 

COS

 

Urban Outfitters- הידעות על פתיחת סניף ראשון של הרשת האמריקאית בדיזינגוף סנטר הסעירה את ביצת האופנה המקומית, ונראה שהפעם זה באמת קורה. הרשת מזוהה היום עם קוליות מעודכנת, והמחירים לא ממש זולים. הרשת נוסדה ב- 1970 בפילדלפיה והיום היא מונה מאות חנויות ברחבי העולם.

 

Urban Outfitters

 

Next- הישראלים גילו את רשת האופנה הבריטית נקסט באתר האינטרנט, והתאהבו. נקסט היא אחת הרשתות הראשונות שפתחה את קו המשלוחים לישראל, והישראלים גמלו לה ברכישות בהיקף של 60-70 מיליון שקל בשנה. החברה פרסמה באתר שלה שהיא מחפשת זכיינים מקומיים כדי לפתוח חנויות בישראל, אבל כרגע לא ידוע אם ומתי תפתח חנות ראשונה בארץ.  

 

Next

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme