להעז לחלום: העיצוב החדשני של ג'ורג' לוסיאן

מערכת5 דקות קריאה
להעז לחלום: העיצוב של ג'ורג' לוסיאן
שתף:

ג'ורג' לוסיאן הוא אמן שמוכר בעיקר לתושבי מונאקו, אבל העיצוב המרהיב של היאכטה הזו מצליח לסקרן גם את מי שלא מתגורר באזור הנסיכות. החזון שלו, או השם המיוחד שניתן ליאכטה העצומה הזו, הוא סופר יאכטה עם מנחת אניית החלל על פי קונספט ברור: להעז לחלום. אפשר להבין את הקשר בין העיצוב לבין החזון די בקלות: מי שחש תשוקה עזה ליאכטות מצד אחד ולתעופה מצד שני בהחלט יכול להרשות לעצמו להעז לחלום. זו היאכטה שתאפשר לכם לצאת למסע יוקרתי ומפנק, עם עיצוב אלגנטי ומפואר, או לאכול ארוחת ערב דשנה על חופיה המרהיבים של מונאקו.

 

להעז לחלום - היאכטה המפוארת
צילום: ג'ורג' לוסיאן

 

להעז לחלום בלב ים

היאכטה המפוארת בעיצוב שמיועד למי שמרשה לעצמו להעז לחלום מושכת תשומת לב רבה, ונדמה שהיא מציעה חוויה באמת מיוחדת. כך אפשר לצאת לשיט בן כמה ימים במי הים התיכון, להגיע ללב ים עם העיצוב החדשני ולחזור אל מעגן היאכטות לא רק עם ספינת התענוגות אלא גם עם אניית חלל עצומה. גודלו של העיצוב הזה הוא 140 מטרים, והקונספט נשען על כל היתרונות שיש ליאכטות להציע לנו – ועוד קצת. זאת משום שגם אניית החלל מאפשרת לנו לארח כמה חברים, ובתוכה פינות נפלאות לארוחת ערב טובה, להירגעות או פשוט למנוחה עם קוקטייל צונן ועשיר. אם תהיתם, אניית החלל גם היא לא קטנה – 100 מטרים ליתר דיוק. בעלי הממון שמחפשים חופשה קצת אחרת, איכות חיים גבוהה במיוחד ודרך מקורית לנפוש בלב ים יגלו שזו בוודאי דרך נפלא להשיג את כל המטרות הללו.

 

החזון של לוסיאנו

הקונספט הייחודי של ג'ורג' לוסיאן קיבל השראה מכלי השייט הצבאיים ומתעשיית היאכטות, אבל גם על ספינת האוויר צפלין שהעבירה נוסעים לאורך האוקיינוס האטלנטי בעיצוב רומנטי מצד אחד – ומפואר מצד שני. לדבריו: "היום איבדנו את האלגנטיות והשלווה הנלווים למסע כפי שהוא מוצע לנו על ידי חברות ההפלגות בתחילת המאה ה-21. העיצוב שלי מחזיר את התחושות האלו". במילים אחרות, מותר לנו להעז לחלום על שיט תענוגות בספינת פאר גרנדיוזית ומרשימה, והעיצוב של לוסיאנו הוא זה שמגשים את החלום עבורנו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme