זה הזמן להגשים את החלום, ולבחור בניתוח להגדלת חזה

מורן בלסר5 דקות קריאה
שתף:

הגדלת חזה היא מההליכים האסתטיים הנפוצים ביותר – בארץ, כמו גם בעולם כולו. מדובר בהליך כירורגי בהרדמה מלאה, אשר אורך כשעה וחצי. תוכלי להשתחרר לביתך מייד עם תום השפעת החומרים המרדימים, בדרך כלל עוד באותו היום – והתוצאות ניכרות לאחר ארבעה עד שישה שבועות.

 

במשאל שבוצע על ידי מכון "מדגם" לפני כשנה, עולה כי מעל 45% מהנשים אינן מרוצות ממראה הגוף שלהן, מהן כמעט שליש חולמות לשפץ את החזה. בעידן בו הגדלת חזה היא הליך קצר, כמעט נטול סיבוכים, ותוצאותיו הן לא פחות מהגשמה של חלום – חבל לחכות. קליק אחד – וגם לכן יכול להיות החזה שאתן חולמות עליו.

 

הגדלת חזה
הגדלת חזה – ניתוח פשוט יחסית, המאפשר הגדלה, מיצוק, ועיצוב מחדש של החזה, ולא פחות מאשר הגשמת חלום עבור מעל 45% מהנשים

 

הגדלת חזה – מתי ולמי נכון לשקול כזה הליך אסתטי?

 בעוד הליך הגדלת חזה הוא אפשרי החל מתום שלב התפתחות השדיים (כלומר, לאחר תום גיל ההתבגרות, לקראת סוף העשור השני לחיים), ההמלצה היא להמתין, במידת האפשר, עם הליך הגדלת החזה, עד לאחר תום ההריונות, הלידות וההנקות אם מתוכננות כאלה (בעיקר בשל אי הוודאות בנוגע לאפשרות להניק לאחר הגדלת חזה). ההליך כולל יותר מאשר תוספת של נפח אל החזה, אלא גם עיצובו, הרמתו, וקבלת מראה סופי זקוף וצעיר. ההליך מתאים עבור כל מי שמעוניינת להגשים חלום ולהתהדר בחזה במידה גדולה יותר – ובנוסף, הוא מתאים עבור מי שבמהלך השנים, הלידות, אולי עליה וירידה במשקל, וכדומה – חשה כי החזה נפול, מדולדל, או הצטמק. כל אלה – נעלמים כלא היו, לאחר הליך הגדלה ועיצוב של החזה.

 

הליך הגדלת חזה הוא הליך כירורגי במהלכו מוכנסים אל רקמת השד תוספים להגדלת נפחו. בעבר, "תוספים" אלו היו שתלי סיליקון בלבד, שהם בעלי מראה ומגע טבעיים – אולם כיום גוברת הנטייה להשתמש בשומן שאוב מאזורי מטרה נוספים בגוף (אתן לא טועות, מדובר על רווח כפול בהליך אחד), בעיקר כאשר מדובר בהגדלה מינורית ובעיקר מיצוק ומילוי של השד.

 

בחירת סוג השתל ומיקומו

 כאמור, מקרה של הגדלה מינורית ורצון למצק או להרים את החזה, השתלה של שומן עצמוני עשויה להיות הבחירה היעילה ביותר. במקרה של הגדלת חזה משמעותית, ההמלצה היא בבחירה של שתלי סיליקון בעלי מבנה "טיפה" או כיפה, ושתלי סיליקון אנטומיים, במבנה דמוי אגס. שתלי הסיליקון בנפחים שונים מותאמים להגדלת החזה הרצויה, בקפיצות של בין 20 ל – 30 סמ"ק.

 

השתלים מוחדרים אל השד מעל או מתחת לשריר החזה הגדול, על פי מבנה השד, המראה וההגדלה הרצויים, ומאפיינים נוספים של הניתוח.

 

שתלי הסיליקון שנבחרו ומיקומם ישפיעו גם על הרמת מיקום הפטמה (או על המראה הזקוף של החזה). אם שינוי זה אינו מספק – ניתן לשלב הרמת החזה בניתוח הגדלת חזה, למראה שד מעוצב, צעיר, ומושלם.

 

מהלך הניתוח וההחלמה ממנו

ניתוח הגדלת חזה אורך כשעה וחצי והוא מבוצע בהרדמה מלאה. במהלך הניתוח מבוצע חתך קטן במיקום נסתר ודרכו מוחדר השתל בגודל שנבחר למיקומו בתוך מבנה השד. התפרים המבוצעים במהלך הניתוח הם כאלה הנמסים מעצמם, כך שאין צורך להגיע שוב אל המרפאה להוצאת תפרים – אלא רק לבדיקת איכות תוצאת הניתוח.

 

לאחר תום הניתוח, תעבור המטופלת להשגחה, בעיקר על מנת לוודא שהיא מתאוששת כצפוי מחומרי ההרדמה שניתנו לה במהלך הניתוח. ההתאוששות צפויה לארוך מספר שעות ובמרבית המקרים השחרור הביתה הוא כבר באותו היום.

 

לאחר ניתוח הגדלת חזה, מומלץ להצטייד בחזייה רפואית שאותה יש ללבוש יומם ולילה במשך שבוע. ניתן להתקלח כבר יום לאחר הניתוח, במים פושרים, אולם חשוב שלא לשפשף או לסבן את אזורי הניתוח.

 

החזרה לשיגרה תתרחש בתהליך איטי – בתוך עד שבועיים צפויים כל תחושות הכאב ואי הנוחות להתפוגג, וניתן יהיה בהדרגה לחזור לשגרת החיים הרגילה. מראה החזה החדש המושלם, יתקבל רק כחצי שנה לאחר הניתוח, אולם כבר לאחר ארבעה עד שישה שבועות מהניתוח, ניתן יהיה לראות את תוצאות הניתוח ולהעריכם.

 

סיכונים וסיבוכים אפשריים

חשוב לדעת כי ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – כ 97% מניתוחי החזה בארץ הם מוצלחים. עם זאת, הצלחת הגדלת החזה שלך תלויה בעיקר בבחירת רופא מנתח איכותי, מקצועי ומושכל, בעל ניסיון וגישה טיפולית שתתאים לך. חשוב לבחור במרפאה המצויידת באבזור טכנולוגי חדיש שיאפשר הליך ניתוח מתקדם, כמו כן, חשוב לוודא כי המרפאה והרופא שיבצע את הגדלת החזה, מציעים ליווי החל מפגישת ייעוץ מקדמה טרם הניתוח, וכלה בזמינות גבוהה לכל שאלה בשלבי ההחלמה מהניתוח. חשוב לדעת כי ארגון הבריאות העולמי ממליץ על בדיקת השתלים באולטרסאונד אחת לשנתיים החל משלוש שנים לאחר הניתוח. איכות השתלים כיום היא גבוהה וסיבוכים כתוצאה מאיכות שתלים ירודה הם נדירים. עם זאת, מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות לשתלים, על מנת לוודא כי אם חלילה תתעורר בעיה בשנים שלאחר הניתוח – היא תטופל באופן איכותי ובזמן.

 

זה הזמן להגשים את החלום, ולבחור בניתוח להגדלת חזה

תחום הניתוחים האסתטיים הולך ומתפתח, צובר פופולאריות – ומאפשר לכל אחת ואחד להגשים חלום, לשנות את נתוניו הטבעיים ובכך להשפיע על המראה, הדימוי העצמי ושמחת החיים שלו. אם גם את חולמת על הגדלת חזה – דעי כי את יכולה להגשים את החלום, בניתוח לא ארוך ובעל סיכוי נמוך לסיבוכים – הקפידי לבחור מרפאה איכותית ורופא מקצועי ונעים הליכות, לניתוח הגדלת חזה מושלם.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme