Urban Outfitters פותחת סניף ראשון בישראל – האם כדאי לכם לבקר?

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
בשעה טובה - Urban Outfitters בדרך
שתף:

לא תמצאו חובבת, או חובב, אופנת מותגים שלא מכירים ומעריכים את רשת חנויות הבגדים  Urban Outfitters האמריקנית, כל זאת למרות שסניף ראשון של הרשת נפתח בישראל (בקניון ביג פאשן באשדוד) רק בסוף מרץ 2018. פתיחת החנות בישראל מתאפשרת הודות להסכם זיכיון שחתמו בעלי השליטה בקבוצת פוקס (משפחות ויזל ופוקס) מול חברת Urban. ההסכם מתיר לקבוצת פוקס למכור פריטי לבוש תחת מותג Urban Outfitters כמו גם Anthropologie ו- Free People. פריטים של מותגים אלה יימכרו בישראל גם באופן מקוון באמצעות אתר השופינג טרמינל איקס שהקימו במשותף קבוצות עזריאלי, פוקס ושופרסל כדי להתחרות על כיסם של צרכני האופנה הישראלים מול אתרים בינלאומיים. בפוקס פועלים מתוך אמונה בפוטנציאל מותג  Urban outfitter, בנוסף לחנות שכבר נפתחה באשדוד יפתחו שלוש נוספות כבר במהלך שנת 2018, כל זאת בהשקעה של למעלה מעשרים מיליון שקלים. אם גם אתם סקרנים לדעת מה הבשורה שמביא עימו המהלך של פוקס לקהל חובבי האופנה הישראלי תמצאו בפסקאות הבאות מידע רב אודות אופי הפריטים שיימכרו בחנויות החדשות, רמת המחירים ביחס לקניה מקוונת כמו גם מול חנויות הרשת בחו"ל ועוד.

 

Urban Outfitters בקרוב בישראל
קבוצת פוקס הישראלית חתמה על הסכם זיכיון מול חברת Urban וכבר במהלך 2018 יפתחו שלוש חנויות Urban Outfitters בארץ

 

מחירים תחרותיים מול סניפי הרשת באירופה

קניינים של רשת פוקס מנוסים היטב בבחירת פריטים המתאימים לטעמם של חובבות וחובבי האופנה הישראלים. כשמשווים מחירים של פריטים המצויים על מדפי חנות Urban outfitters הראשונה בארץ מגלים שהם תחרותיים מאוד בהשוואה לאלה בחנויות הרשת באירופה. כך למשל ג'ינס קצר לנשים הנמכר באירופה בכ-40 יורו (כ-170 ש"ח) נימכר בחנות הישראלית עבור 155 שקלים בלבד, שמלה קיצית שמחירה נע סביב 50 יורו (כ-215 שקלים) באירופה עולה בישראל רק 200 שקלים.
להבדיל, כאשר משווים את המחירים בסניף הישראלי אל מול אלה שניתן למצוא בסניפי הרשת בארה"ב מגלים פער הנע סביב 10% לטובת החנויות שם. יש ליזכור שככלות הכול מדובר במותג אמריקני ולכן ספק אם יוכלו הזכיינים הישראלים להציע מחירים תחרותיים ביחס לחנויות הנמצאות בבעלות ישירה של קבוצת Urban.

 

 

מחירים אטרקטיביים במיוחד בחנות המקוונת

כצפוי, המחירים בחנות המקוונת נמוכים בעשרות אחוזים ביחס לאלה בחנות Urban Outfitters הפיזית באשדוד. כך למשל ג'ינס ארוך לנשים הנמכר בחנות הפיזית במחיר של כ-280 שקלים עולה רק כ-250 שקלים בחנות טרמינל איקס המקוונת, אוברול לנשים שמחירו כ-300 שקלים בחנות הפיזית יעלה רק 270 שקלים למי שיזמין אותו בחנות המקוונת. קבוצת פוקס ממשיכים לדבוק במדיניות לפיה תמיד יהיו די קונים שאינם מוכנים לוותר על החוויה של ביקור פיזי בחנות, בחירה תוך מגע ישיר עם הפריטים, מדידה בתאי הלבשה ובחינת המראה על הגוף.

 

Urban Outfitters אונליין
Urban Outfitters מציעה גם מחירים אטרקטיביים באמצעות החנות המקוונת שלה

 

דווקא בתקופה בה רשתות אופנה ישראליות פושטות רגל

האמונה הגדולה של קבוצת פוקס בכוחו של מותג Urban outfitters ניכרת כשלוקחים בחשבון שפתיחת החנות החדשה בישראל, ושתי החנויות הנוספות שמתוכננות להיפתח במהלך 2018, מתרחשת דווקא בתקופה של משבר בענף האופנה בארץ, משבר שכבר הביא כמה רשתות ישראליות לכדי פשיטת רגל, ביניהן קבוצת הוניגמן, יפו תל אביב ורשת בגדי הילדים מישמיש. אחת הסיבות למשבר הנוכחי היא הפטור ממע"מ על יבוא אישי עד 75 דולרים, פטור שהוא חלק מן המהלכים שמבצע משרד האוצר ברשותו של השר משה כחלון במטרה להביא להוזלות מהן ייהנה הציבור הרחב. גם ברשת פוקס טוענים כי הפטור הנ"ל מעניק יתרון בלתי הוגן לחנויות מקוונות בחו"ל וקוראים לשר האוצר לבטל את הפטור או, לחילופין, להעניק גם ליבואנים הגדולים פטור דומה.

 

 

Urban Outfitters – ביגוד לנשים ולגברים כמו גם הלבשה תחתונה ובגדי ים

אחד הדברים המייחדים את חנויות Urban outfitters הוא העיצוב הייחודי של כל חנות, אין חנות אחת הזהה לחברתה. הקולקציות מתחלפות בתדירות גבוהה וחלק ניכר מפעילות השיווק מנוהלת ברשתות החברתיותבנוסף לאופנה לנשים ולגברים ניתן למצוא בחנויות הרשת גם בגדי ים, הלבשה תחתונה, מוצרים מעוצבים לבית וגאדג'טים מתחום המוסיקה. לחנות שנפתחה באשדוד יצטרפו בקרוב סניפים נוספים, ביניהם אחד בנתניה ואחד בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme