רק באמריקה: 5 העבודות הכי משונות שקיימות

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
משרות משונות שכדאי להכיר
שתף:

כל מפגש שלכם עם אדם חדש מגיע בשלב כזה או אחר לשאלה המתבקשת: מה אתה עושה בחיים? אתם כנראה מצפים לשמוע תשובה די בנאלית ולהכיר רופאים, רואי חשבון, מנהלים או אנשי שיווק. אם תשאלו את השאלה הזו בחופשה הבאה שלכם בארה"ב תגלו עד כמה המושג "ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות" רלוונטי, וכמה משרות לא שגרתיות קיימות שם. הנה חמש משרות משונות במיוחד, ויכול להיות שהן דווקא יעודדו אתכם לנסות את מזלכם מעבר לים.

 

 

מדריך גלישה לכלבים

השם אומר הכל, ונראה שבאמת די פשוט להבין מה עושה בעל המקצוע הזה. עם גלשן והרבה אהבה לחיות, מדריך הגלישה הזו מעדיף לאמן גולשים עם ארבע רגליים במקום שתיים. הוא גם מרוויח שכר לא רע של כ-28 אלף דולר בממוצע, ומדובר במשרה פופולרית במיוחד בקליפורניה.

 

 

טועם מזון בעלי חיים

עוד משרה מעולם החי והיא משונה עוד יותר מקודמתה. מסתבר שיש בני אדם שתפקידם לטעום את המזון של בעלי החיים. ברוב המקרים הם גם יפלטו את המזון (ולא יבלעו אותו) והמשימה שלהם היא להציע הצעות לשיפור הטעם ולשדרוג איכות המזון. המשרה הזו נפוצה בעיקר בקנזס והשכר הממוצע עבורה הוא 40,000 דולר.

 

 

עוזרי הנגאובר

קשה לחשוב על הגדרת תפקיד פשוטה שתמצה את מה שעושים עובדי החברה Hangover Helpers. שני הסטודנטים שעומדים מאחוריה זיהו בעיה אחת פשוטה, והם מציעים פתרון פשוט: אחרי שתסיימו לחגוג ולשתות אלכוהול עד אור הבוקר, יגיעו אליכם מנקים מקצועיים הביתה כדי שתוכלו להתאושש מהחגיגה בלי לדאוג לניקיונות. החברה הזו פועלת בקולורדו, דרך אגב.

 

תרנגול או תרנגולת?

במדינת ג'ורג'יה יש חשיבות רבה לזיהוי מגדרי של תרנגולים ותרנגולות. זה ההסבר היחיד למשרה הזו, שמכניסה לעוסקים בה כ-60,000 דולר בממוצע. אם תתקבלו לעבודה תעבדו בחוות הגדולות ביותר במדינה ותתבקשו לקבוע האם האפרוח שבקע מהביצה הוא זכר או נקבה. למה השכר גבוה יחסית? כנראה משום שמדובר במשרה שהביקוש אליה לא רב.

 

שליח פיצה צוללן

אם אתם יודעים לצלול תוכלו לעשות מזה כסף, לפחות בפלורידה. מסתבר שאורחי בית מלון תת-קרקעי מאוד אוהבים את הפיצה הסמוכה, וכדי לאפשר להם ליהנות ממגש חם וטרי נדרשים שליחים שאולי אין להם רישיון אופנוע, אבל יש להם ניסיון בצלילה.

 

 

כל המשרות המשונות ביותר בארה"ב – ברשימה שלפניכם

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme