5 יעדים אטרקטיביים לחופשת הסתיו שלכם

מורן בלסר5 דקות קריאה
הזמן לתכנן חופשת סתיו
שתף:

אתם אולי לא ממש מרגישים את זה אבל הסתיו כבר כאן והקיץ – לפחות על הנייר – מאחורינו. אם אתם רוצים להרגיש אותו קצת יותר, לרענן את הבגדים הארוכים וגם לצאת לחופשה קצרה אחרי חגים שכללו בעיקר ארוחות משפחתיות וקייטנה ביתית לילדים, יש לכם לא מעט אפשרויות. הנה חמישה רעיונות אטרקטיביים במיוחד, ואם יש זמן שבו גם המחירים נעשים קצת יותר שפויים, זה בדיוק הזמן.

 

 

1 – אוקטוברפסט במינכן

גם בישראל חוגגים את אוקטוברפסט בשנים האחרונות, לפחות במבשלות הבירה המקומיות. אלא שבמינכן מדובר בחוויה מיוחדת באמת, וגם אחרי שאירועי אוקטוברפסט מסתיימים רשמית החגיגות ממש לא נגמרות. תיירים מכל העולם נמצאים בתקופה הזו במינכן, הברים מתקשטים והמלצרים לובשים את הבגדים המסורתיים, הכל כדי להכניס אתכם לאווירה. אם תתעוררו בבוקר בלי הנגאובר תוכלו לטייל גם בכמה מהאטרקציות הנהדרות בעיר, בין אם אתם חובבי מוזיאונים ותרבות, ובין אם אתם מעדיפים לראות נופים וארכיטקטורה.

 

 

2 – דובי גריזלי בקולומביה הבריטית, קנדה

בהנחה שיש לכם יותר מסופשבוע אחד פנוי, חופשת סתיו בקנדה היא ללא ספק אידאלית. אחת החוויות המהנות יותר בזמן הזה של השנה היא הצפייה בדובי הגריזלי, ואם אתם חובבי טבע זה טיול מצוין מבחינתכם. חוץ מזה יש לכם בקנדה עוד שפע של אטרקציות ומקומות שכדאי להגיע אליהם, כולל הנהרות היפהפיים והרי הרוקי. ואם כבר יצאתם לטיול טבע כדאי לנסות את מתחמי הקמפינג.

 

 

View this post on Instagram

 

Photo by @photographybyhenrik · · · · Bear cubs are tough to beat for cuteness. But make no mistake, they’re still tough little fuzz balls. This youngster was looking for salmon to rip apart for a meal. Interior of British Columbia, Canada. #hellobc #explorebc #explorecanada #ilovebc #grizzlybear #wildlifeonearth #wildlifeplanet #wildlife_vision #wildlife_seekers #wildlife_perfection #wildlifeaddicts #wildlifeconservation #wildlifephoto #wildlifephotographer #yourshotphotographer #sharecangeo #opcmag #nanpapix @bbcearth #nature_good #naturelovers #wildlifelovers #nature_shooters #animalovers #animalkingdom #animals_in_world #animaladdicts #britishcolumbia #britishcolumbiamagazine #thebearsforever

A post shared by The Bears (@thebearsforever) on

 

3 – פסטיבל האורות בהודו

בתחילת נובמבר מציינים בהודו את פסטיבל דיוואלי, שמוכר גם כפסטיבל האורות. האירוע הגדול והצבעוני הזה כולל לא מעט אירועים, מופעי זיקוקים ותפילות המוניות. החגיגות מתחילות השנה ב-7 בנובמבר והן נמשכות חמישה ימים, וזו ללא ספק חוויה מלהיבה שקשה למצוא לה מתחרה במקומות אחרים בעולם.

 

 

4 – חופשת סתיו בלונדון

לונדון יפה בכל עונה ותמיד תמצאו מה לעשות בה, אבל בסתיו היא יפה במיוחד. גם אם חג המולד נחגג רק לקראת סוף דצמבר, הרי שלונדון מקושטת כבר בתחילת נובמבר. עצי האשוח והאורות לכל אורך אוקספורד מכניסים לאווירה, ואם יהיה לכם קר מדי תמיד תוכלו להיכנס להצגה בברודוויי או לבקר בארמון. ב-O2 תוכלו גם להשיג כרטיסים להופעה של אנריקה איגלסיאס או U2, ובתחילת נובמבר מתקיימת במקום גם אליפות סוף השנה בטניס. ב-23 בנובמר ייפתח גם פארק ווינטר וורלנד לפרק זמן מוגבל, עם מופעי החלקה על הקרח, פסלי קרח ואטרקציות אחרות.

 

 

View this post on Instagram

 

Early October xmas lights 🤷🏻‍♀️🎅🏻🎄#xmaslights #oxfordstreet #londoncalling

A post shared by Susana Persson Chaves (@susanachaves) on

 

5 – דאבלין, אירלנד

אם יש עונה שבה באמת כדאי לכם לבקר באירלנד, זו ללא ספק עונת הסתיו. מזג האוויר קצת בלתי צפוי אבל עם קצת מזל תיהנו מימים נעימים למדי. בנסיעה קצרה מדבלין תגיעו להרי וויקלו שמכוסים בסתיו בצבעי זהב, וזה מקום נהדר לטייל בו ימים שלמים. חוץ מזה, אם אתם כבר בדבלין, אל תוותרו על הברים האיריים הנפלאים ועל הבירות המקומיות.

 

 

View this post on Instagram

 

Saint Patrick's Church ☘⛪☘

A post shared by J. Jelo Abrea (@j.jelo_a.93) on

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme