הישראלים מתרחקים מהמסך וחוזרים לאולמות התיאטרון

מערכת2 דקות קריאה
למה עדיף מנוי לתיאטרון
שתף:

גם היום, למרות שפע סרטי הקולנוע, ערוצי הטלוויזיה ושירותי הסטרימינג, הישראלים עדיין נוהרים אל אולמות התיאטרון. הם רוצים להתרחק מהמסך, לשמוע סיפורים חדשים ולהישאב לתוך עולם דמיוני וסוחף. ככל שהחוויה הזו עשירה ומלהיבה יותר כך הם מבינים שיש גם דרך מצוינת לחסוך בעלויות ולספוג יותר תרבות במחיר נמוך יותר – עם מנוי לתיאטרון.

 

קלאסיקות והצגות מודרניות – במקום אחד

מנוי לתיאטרון הוא פתרון חסכוני ואידאלי לחובבי ההצגות החיות, בלי פילטרים ועריכות, בלי אפקטים מיוחדים ועם הרבה יותר רגש. לאורך השנים רצו על הבמות הצגות קלאסיות כמו "עלובי החיים" לצד יצירות מודרניות יותר, וכל הכוכבים הגדולים שיננו טקסטים והופיעו על הבמות בבית ליסין, הבימה, גשר ותיאטראות אחרים בכל הארץ. סרטי פולחן כמו "גבעת חלפון אינה עונה" הופכים להצגות והישראלים מצביעים ברגליים – וממלאים אולמות בקצב מסחרר.

 

 

היתרונות של מנוי לתיאטרון

הבשורה הטובה היא שהיום, צפייה בהצגות תיאטרון לא חייבת להיות עסק יקר. מנוי לתיאטרון הוא דרך מצוינת לחסוך בעלויות ולהגיע לכל ההצגות הטובות ביותר במחירים משתלמים הרבה יותר. במקום לשלם מחיר מלא לכל הצגה אפשר לרכוש מנוי למספר הצגות מראש, ולבחור בכל פעם את ההצגה המועדפת עליכם. תוכלו להחליט אם אתם מעדיפים להתרגש מדרמה איכותית, לצחוק מקומדיה משובחת או להתמסר למחזות הזמר הגדולים ביותר בכל הזמנים.

 

התיאטראות המובילים בישראל מציעים היום גם הטבות מיוחדות לאוכלוסיות שונות. למשל, מחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט יכולים לרכוש מנויים במחירים מוזלים, סטודנטים צופים בהצגות ומשלמים הרבה פחות, וגם הגמלאים מבלים את שנות הפרישה שלהם כשהם נהנים מכוכבי ענק על הבמות הגדולות בישראל. בין אתם מעדיפים את ההצגות של הבימה, בית ליסין, תיאטרון גשר או הקאמרי – האפשרויות רבות וגם ההצעות משתלמות מאוד.

 

 

חוויית צפייה אחרת

אין ספק שיש היום שפע של סרטים מצוינות, סדרות טלוויזיה משובחות ושרתי צפייה ישירה שמאפשרים לנו לצרוך תוכן בקלות ובמהירות. מצד שני, חוויית התיאטרון שונה לחלוטין. הקשר הישיר עם השחקנים שעל הבמה והפשטות באופן הצגת הסיפור הם עולם אחר, ייחודי וסוחף. בלי מסך שמפריד ביננו, בלי מסכים ירוקים וסצנות שצולמו עשרות פעמים עד שהפכו למדויקות ומלוטשות מדי – הצגת התיאטרון מספרת את הסיפור בצורה חיה, מוחשית ומרתקת, כזו שקשה להתחרות בה באמת.

 

 

View this post on Instagram

 

לילה אחד, מרקוביץ' – בשבת הקרובה הבכורה, אל תחמיצו !

A post shared by תיאטרון בית ליסין (@beitlessintheatre) on

 

כך בוחרים את המנוי האידאלי

כשהמסך עולה והאולם מחשיך, הקסם מתרחש על הבמה – וזה קורה מדי ערב בכל תיאטרון בישראל. המושבים מלאים בצופים נרגשים שרוצים ליהנות מדרמה טובה או מהפוגה קומית קלה, ולרוב מגיעים אל האולמות מנויים שרכשו כרטיסים במחירים מוזלים משמעותית. מאחר והתיאטראות השונים מציעים מנויים במחירים משתנים ולקהלי יעד ספציפיים, חשוב לבחור את סוג המנוי המתאים בדיוק עבורכם.

 

חשוב לזכור שקיימים היום מנויים מסוגים שונים, והם מותאמים להעדפות של אחד ואחת. כך אפשר לרכוש מנוי יחיד ל-6 הצגות או מנוי מורחב ל-12 הצגות שאפשר לחלוק גם עם בן או בת הזוג. בתיאטרון הלאומי "הבימה", למשל, מנוי יחיד ל-7 הצגות יעלה לכם 930 שקלים, בעוד גמלאים ישלמו 740 שקלים על מספר זהה של הצגות. סטודנטים ישלמו 450 שקלים ל-6 הצגות. מחירה המלא של הצגה הוא 160 שקלים, וכך מנוי לתיאטרון חוסך לכם 190 שקלים – ולסטודנטים או גמלאים הוא חוסך הרבה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme