קמפוס העסקים של נס ציונה מייצר הזדמנות מצוינת עבור המשקיעים

מערכת2 דקות קריאה
קמפוס העסקים של נס ציונה
שתף:

המיקום האטרקטיבי והאופי הייחודי של קמפוס עסקים בנס ציונה – הם שיצרו הזדמנות מצוינת עבור המשקיעים. מצד אחד הקרבה לרכבת ומצד שני הפיתוח והקרבה לכביש 431, מצד אחד ארבעה מבני משרדים המתאימים לעשרות עסקים ומצד שני משרדים קטנים המותאמים גם לעסקים קטנים וגם להשכרה, ולתשואה גבוהה.

 

קמפוס העסקים החדש של נס ציונה

לפרויקט החדש והמרשים בנס ציונה יש לא מעט יתרונות. ארבעה מבנים מרכיבים את הקמפוס, עם 6 קומות משרדים ובנוסף גם קמת מסחר ומרתפי חניה. סביב הבנייה המרהיבה, על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, נבנה גם פארק ירוק, ותנופת הפיתוח באזור מספקת עוד שפע של יתרונות למשקיעים. בעיקר בולטת הנגישות הגבוהה, והקרבה של הפארק לרכבת ולכביש 431. כך מקבלים דיירי המתחם גישה לכל היעדים המרכזיים בגוש דן.

 

העסקים הקטנים בקמפוס

 

השקעה שמייצרת תשואה

יותר ויותר ישראלים מחפשים את הדרך הנכונה להשקיע את הכסף שלהם, ותחום הנדל"ן נחשב מאז ומעולם ליעד אטרקטיבי מבחינתם. אלא שבשנים האחרונות ההשקעה בנדל"ן למגורים מעוררת חששות לא מבוטלים, בעוד השקעה בנדל"ן מסחרי הופכת לאחד היעדים המרכזיים. יש המון סיבות טובות לכך, אבל הסיבה המשמעותית ביותר היא התשואה המרשימה. על פי הנתונים לשנת 2018, דמי השכירות למ"ר משרד עומדים על כ-66 שקלים, ובאזורים מרכזיים השכירות גבוהה אף יותר.

 

דרושים: עסקים קטנים ועצמאיים

הנתונים משקפים תמונה ברורה, ואין ספק שההשקעה בנדל"ן מסחרי היא צעד נכון שיכול לייצר תשואה רציפה ונאה לאורך זמן. קמפוס העסקים החדש של נס ציונה מציע הזדמנות פז לכל מי שרוצה לבחור באפיק השקעה אטרקטיבי. זאת בזכות התכנון המדויק של משרדים קטנים, כאלה שמתאימים לא רק לחברות הגדולות אלא גם לעסקים קטנים ולעצמאיים. עכשיו גם בעלי עסקים אלה יכולים ליהנות מהסטנדרטים הגבוהים ומאיכות חיים אחרת, בין הפארקים הירוקים, המבנים היוקרתיים ונקודות הגישה לכל היעדים האסטרטגיים בזכות הרכבת והכביש המהיר שנמצאים במרחק נגיעה.

 

הזדמנת מצוינת

 

גם להשכרה – וגם לרכישה

המשרדים הקטנים במתחם העסקים החדש מספקים עוד יתרון חשוב: הם מתאימים לבעלי עסקים קטנים שמעוניינים לרכוש משרד במקום לשכור אותו. במשך שנים בחרו יזמים לשכור משרדים או שטחי עבודה פשוט משום שרכישת קומת משרדים או שטח ייעודי במתחם עסקים גדול הייתה משימה יקרה. הפרויקט החדש משנה את חוקי המשחק לחלוטין ומציע מבחר אדיר של משרדים קטנים יותר, מה שמקל דרמטית על הרוכשים ופותח עולם חדש של אפשרויות גם בפני מי שעד היום שכר משרד משום שלא יכול היה להרשות לעצמו אחרת.

 

הזדמנות מצוינת לעסקים ולמשקיעים

היתרונות הרבים של קמפוס העסקים החדש מסבירים את העניין הרב שמגלים בפרויקט בעלי עסקים, יזמים וגם משקיעים. תכנון מוקפד, בנייה בסטנדרטים גבוהים מאוד, מפרט עשיר, מיקום מצוין ופתרונות ייעודיים לכל עסק ובכל גודל – אלה הם המאפיינים של אחד הפרויקטים היוקרתיים והמרשימים שנמצאים כיום בשלבי תכנון ופיתוח. עם הזדמנות כזו בהחלט לא מפתיע לגלות שהמתחם הולך ומתמלא עוד לפני שהחל שלב האכלוס!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme