מגדל המשרדים היוקרתי בחולון מציע תשואה של 7 אחוז בשנה!

מערכת2 דקות קריאה
מגדל המשרדים החדש בחולון
שתף:

חולון מבססת את מעמדה כעיר משמעותית עבור היזמים והמשקיעים, והפרויקט הייחודי הזה מסביר למה – בזכות תשואה מרשימה של למעלה מ-7 אחוזים בשנה! אולי זה המיקום מושלם או הבנייה המדוקדקת על פי כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר, אבל מה שבטוח הוא שהפרויקט החדש הזה סוחף אחריו משקיעים רבים.

 

המשקיעים בוחרים במיקום אסטרטגי

עסקים קטנים, בינוניים או גדולים – כולם בוחרים לתקוע יתד במיקום אסטרטגי. מה שהופך את הבחירה הזו לנכונה כל כך הוא הקרבה לכל צירי התחבורה המרכזיים, והפרויקט היוקרתי של קבוצת רפאל בחולון עונה על הדרישה הזו בדיוק. עבור בעלי הרכב הפרטי מדובר בנסיעה קצרה בלבד מתל אביב ומערי המרכז, והפרויקט הייחודי מתוכנן בקרבת הכבישים הראשיים ופתרונות תחבורה נוחים אחרים. כך מתאפשרת גישה נוחה אל הערים הגדולות והמרכזיות ומהן, בדיוק מה שכל עסק מחפש.

 

מיקום ומשרדים נאים

 

העסקים מעדיפים מבנים מפוארים

המיקום חשוב עבור העסקים, אבל הוא בוודאי לא המשתנה היחיד. סטנדרטים גבוהים, מפרט עשיר ותכנון איכותי, כל אלה משפיעים על בעלי העסקים שבוחרים לעבוד בסביבה נעימה, יוקרתית, מטופחת ומזמינה. זוהי גם הסביבה שבה הם מקיימים פגישות עסקיות עם לקוחות, שותפים ומשקיעים, ובהתאם היא חייבת להיות מרהיבה ומפוארת. מגדל המשרדים החדש מציע מגוון רחב של משרדים בגדלים שונים, וגם קומת מסחר עם חנויות ובתי קפה – הכול כדי שדיירי המבנה יקבלו את כל השירותים הטובים ביותר, ואת המענה האידאלי לצרכים העסקיים והמקצועיים שלהם.

 

חולון תופסת תאוצה

ההחלטה להקים מגדל משרדים מפואר לרווחת העסקים באזור היא צעד נכון ומתבקש. בשנים האחרונות נרשמת תנופת פיתוח מרשימה בחולון ובערים הסמוכות אליה, והמשקיעים מחפשים עוד ועוד אפיקי השקעה אטרקטיביים באזור. מגדל המשרדים של קבוצת רפאל מספק מענה משמעותי למשקיעים בזכות התכנון המדויק והמיקום המושלם. שני המרכיבים הללו מושכים את תשומת לבם של בעלי עסקים רבים באזור, מה שמבטיח תשואה נאה ויציבה לאורך זמן, מעל ל-7 ואף 8 אחוזים מדי שנה!

 

בנייה בסטנדרט גבוה

 

השקעה משתלמת בפרויקט יוקרתי

בזמן שהמשקיעים מנסים למצוא אפיקי השקעה משתלמים שיניבו תשואה יציבה, הנדל"ן העסקי הופך לאחד המסלולים המשתלמים ביותר. בזמן שהנדל"ן למגורים מתאפיין בחוסר יציבות ובאי וודאות, ההשקעה במתחמי משרדים היא צעד מתבקש שעונה על כל דרישות המשקיעים. עם הקרבה לכבישים המהירים, עם המשרדים המעוצבים שמתאימים לעסקים מענפים שונים ובגדלים שונים, ובעיקר עם תכנון עשיר וייחודי, פרויקט הנדל"ן של קבוצת מבטיח פתרון מצוין למשקיעים וליזמים – ותשואה יציבה שמגיעה לצדו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme