5 פריטים שישדרגו לכם את המטבח ועולים פחות מ-100 שקלים

מערכת1 דקות קריאה
גאדג'טים למטבח
שתף:

יש תקופות שבהן אני מבשלת יותר, בעיקר כשבא לי להיות קצת יותר בריאה ולהכין יותר סלטים ותבשילים ביתיים. הבעיה היא שלפעמים צריך לאלתר כדי לעשות את זה נכון. אז הנה כמה גאדג'טים שיכולים לעשות את החיים קצת יותר קלים, והרבה יותר נוחים.

 

 

קוצץ סלט ב-20 דולר

יש למוצר הזה גרסאות גם בישראל, אבל למה לשלם יותר מ-200 שקלים על מוצר שיעלה לכם פחות מ-100 שקלים ברשת, ובפרט באמזון? כאן מצאנו את המכשיר ב-20 דולר בלבד, והאמת היא שמדובר בגאדג'ט שאי אפשר לדמיין מטבח בלעדיו. כלומר, בהנחה שאתם רוצים לאכול בריא ומה שבאמת מפריד בינכם לבין סלט איכותי זה חוסר הסבלנות והרצון לקצוץ את הירקות בעצמכם.

 

 

8 גאדג'טים במכשיר אחד וב-10 דולר

בכלי אחד יש לכם גם מסחטת מיצי הדר, גם פותחן קופסאות שימורים, גם כוס מדידה ועוד כמה גאדג'טים שהמטבח שלכם צריך. במקום לקנות כל פריט בנפרד ולחפש להם פתרונות אחסון, המכשיר הזה פותר שתי בעיות גם יחד. באמזון הוא גם יעלה 10 דולר בלבד, ויש משלוח לישראל כמובן.

 

 

לקצוץ עשבי תיבול ב-8 דולר

גם אנחנו אוהבים להוסיף עשבי תיבול לאוכל, לפעמים לצורך הקישוט ולרוב משום שזו באמת דרך מעולה לשדרג פסטות ומנות אחרות. אז הפתרון הזה נשמע אידאלי והוא גם זול במיוחד: מספריים לחיתוך עשבי תיבול. במכשיר אחד אפשר לחתוך, לקצוץ ולפרוס, והחיים פתאום פשוטים (וטעימים) יותר. הנה הקישור לרכישת הקוצץ באתר אמזון.

 

 

מסנן נוזלים ב-10 דולר

כמה פעמים קרה לכם שניסיתם להוציא את הנוזלים מסיר הפסטה או האורז רק כדי להילחם באוכל שלא ייפול אל הכיור. אז הנה הפתרון הפשוט, היצירתי והזול שמצאנו: מסנן סיליקון גמיש, כזה שיכול להתאים לכל סיר, בכל גודל, וכמובן גם לכל פריט מזון באשר הוא. באמזון הוא נמכר ב-10 דולר בלבד.

 

 

מעמד לטלפון ב-7 דולר

אחת הבעיות המרכזיות שלי, כשאני מבשלת או אופה (בעיקר מתכונים חדשים) היא שאין לי מקום נוח להניח בו את הטלפון הנייד. הרי עליו נמצא המתכון שאימא שלחה בווטסאפ או זה שמצאתי באתר מתכונים כזה או אחר. אז המעמד הזה פותר את הבעיה, ובזמן שאני מטעינה את הטלפון אני יכולה גם להמשיך לעבוד ולקרוא בצורה נוחה את המתכון. אז כאן מצאנו מעמד לטלפון ב-7 דולר וכאן תמצאו עוד כמה פתרונות שיכולים להתאים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme