מצאנו שואב אבק רובוטי שעולה פחות מ-300 דולר ומנקה מצוין

עינת שמואלוביץ1 דקות קריאה
שואב אבק רובוטי בזול
שתף:

המלצות ריאלי מתמקדות במוצרים ובשירותים שתוכלו לרכוש אונליין. אתר ריאלי מקבל עמלות מהשותפים העסקיים אבל ההמלצות ותיאורי המוצרים אובייקטיביים ובלתי תלויים.

 

קשה להגיד שאני האדם הנקי ביותר בעולם. אני לא, בעיקר כי אין לי זמן לנקות יותר מדי. מצד שני, עם כלב בבית צריך לנקות הרבה יותר. אז הפתרון שכולם המליצו עליו, בדרך כלל בעלי חתולים וכלבים כמובן, הוא איירובוט. שואב אבק רובוטי בהחלט נשמע מושלם. הוא עושה את הכל לבד, עובר בין החדרים ובסך הכול מנקה כמו שצריך. הבעיה היא שהמחיר של שוב אבק רובוטי בישראל ממש לא נמוך. דגמים זולים יחסית עולים 1,500 עד 2,000 שקלים, ויש גם כאלה שעולים יותר מ-3,000 – אלא אם אתם מזמינים מחו"ל.

 

 

שואב אבק רובוטי ILife V8

מוקדם יותר השנה יצא שואב אבק רובוטי חדש של ILife כחלק מסדרת רובוטים שיודעים להתמודד עם ריצוף הבית ולהחזיר אותו למצבו התקין. דגם V8 נחשב לדגם המתקדם יותר, וגם לחסכוני יחסית משום שהוא מגביל את השימוש במים לטובת הגנה על כבלי החשמל למשל.

 

במבט ראשון קל להתבלבל. המכשיר הזה מגיע עם כמה חלקים שצריך להרכיב ועם חוברת הפעלה, אבל האמת היא שבתוך 10 דקות כנראה תשתלטו על העניינים ותתפסו פיקוד. לפי ההנחיות השואב גם אמור לעבור לטעינה לפחות למשך 12 שעות לפני השימוש הראשון. בזמן שהוא נטען (לא שזה ייקח לכם 12 שעות) רצוי להרים מהקרקע את כל מה שלא אמור להיות עליה, כמו חלקי לגו של הילד או גרביים שזרקתם רגע אחרי שנכנסתם הביתה.

 

אז איך הוא עובד?

באופן כללי שואב האבק V8 עושה את העבודה מצוין, ויש לו כמה יתרונות מרכזיים. יתרון אחד הוא זמן העבודה שלו, ובשעה וחצי הוא עבד באין מפריע גם במלוא העוצמה. אפשר גם להגדיר עבורו מתי יתחיל לעבוד. כך, אם אתם יודעים שהילד יעדיף לרדוף אחרי השואב הרובוטי בכל רחבי הבית ובא לכם לתת לו לעבוד בשקט, אפשר לתזמן את תחילת העבודה לשעה שבה הילדים בבית הספר או כשהם ישנים.

 

עוד יתרון מרכזי הוא זמן הטעינה. אז אולי בפעם הראשונה הדרישה היא ל-12 שעות טעינה, אבל בפועל צריך הרבה פחות מזה בשגרה. זו נקודה חשובה, שהרי לרוב אנחנו מתכננים את הניקיונות ליום ולשעה ספציפיים, ושואב לא טעון קצת יקלקל את התכניות. העובדה שבתוך כארבע שעות הוא ייטען במלואו משנה את הכללים, מה שאומר שגם אם שכחתם לטעון אותו בזמן, לא תצטרכו לחכות חצי יממה עד שזה יקרה.

 

גם אם הרצפה עקומה

הנה עוד נקודה מעניינת ביחס לשואב האבק הזה, שאולי עולה 280 דולר אבל מסתבר שהוא לא נופל מאף שואב אבק רובוטי אחר: הגלגלים שלו. שני הגלגלים המרכזיים של V8 מותאמים לרצפות שאינן ישרות, וזה בהחלט עוד פלוס.

 

זה לא אומר שאין גם חסרונות, אגב. בשורה התחתונה, שואב אבק רובוטי דורש תחזוקה, וגם V8 לא שונה. בסוף כל שימוש תצטרכו לפנות את שקית האשפה שלו (זו שאוספת את האבק והלכלוך). זה לא אומר שמדובר במשימה מורכבת, שהרי פינוי השקית דורש פעולה קצרה שתיקח רגעים בודדים, אבל תצטרכו לזכור לעשות את זה אחרי שהמכשיר יסיים לנקות את הבית. החברה גם ממליצה לנקות את הפילטר לעתים קרובות ולטעון את המכשיר לפחות אחת לשבוע.

 

 

מגבלות שואב האבק

התחזוקה היא לא חיסרון כזה גדול, בטח לאור העובדה שרוב המכשירים דורשים רמה כזו או אחרת של תחזוקה, ובטח השואבים הרובוטיים. ובכל זאת יש כאן כמה חסרונות שצריך להכיר. למשל, נראה שלמרות הכישרון הנהדר של V8 בכל הקשור לניקיון, איסוף כדורי השיער המצטברים של הכלב לא תמיד היה לו פשוט. כשהכדור הזה היה גדול קצת יותר מדי – המכשיר ניסה שוב ושוב, אבל לא תמיד הצליח לאסוף את השיער.

 

גם האפשרות להגדיר מראש מועד לתחילת הפעולה של השואב הרובוטי היא לא הידידותית ביותר שיש. אם בטעות תלחצו על כפתור הכיבוי שעל המכשיר, התזמון הזה יימחק. גם הפעולות הנדרשות במכשיר כדי לקבוע את התזמון מלכתחילה לא כל כך אינטואיטיביות, מה שאומר שתצטרכו את מדריך ההפעלה כדי לעשות את זה נכון.

 

אז לקנות או לא לקנות?

האמת היא שברגע שתנסו שואב אבק רובוטי תשאלו את עצמכם למה לא עשיתם את זה קודם. זה נכון בעיקר למי שמגדל חיות מחמד. בין החלופות הקיימות, ILife V8 הוא שואב איכותי במחיר נמוך יחסית, וגם התפעול שלו די פשוט. מה עוד צריך?

 

קישור לדף המוצר באתר אמזון כאן

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme