תנופת הנדל"ן בגיאורגיה מספקת הזדמנות השקעה נדירה בתשואה גבוהה

מערכת2 דקות קריאה
ההשקעה המשתלמת בגיאורגיה
שתף:

הדירות בפרויקט המרהיב בגיאורגיה הולכות ואוזלות, וההזדמנות להשקעה מצוינת במחירים נמוכים עומדת להיעלם!

 

התנופה בגיאורגיה לא עוצרת לרגע – והביקוש מצד המשקיעים מגיע לשיאים חדשים! בזכות המחירים הנמוכים והביקוש האדיר, עוד ועוד ישראלים מצטרפים לפרויקטים היוקרתיים שצפויים להניב תשואה של 10% מדי שנה. למעשה, בשני מגדלים נמכרו כל הדירות המוצעות למכירה, מה שמותיר יחידות אחרונות בלבד לפני שההזדמנות הזו תיעלם!

 

זו בהחלט הזדמנות נדירה. בעוד השקעה בישראל מחייבת הון גבוה מאוד, במחירה של דירת חדר בתל אביב ניתן להשקיע במספר דירות חדשות ואיכותיות בטיביליסי. 69 אלף דולר ,ללא מס רכישה ומיסוי על המשקיעים, ועם תנופת נדל"ן אדירה בגיאורגיה, המשקיעים מזהים את הפוטנציאל הגדול וממהרים להצטרף לפני שייגמר.

 

השקעה בגיאורגיה

 

חמישה מגדלים בשכונה היוקרתית החדשה

קשה לפספס את היתרונות האדירים של הפרויקט היוקרתי החדש. 1,800 דירות מתוכננות בו, והן פרושות על פני חמישה מגדלים מרהיבים שנישאים עד לגובה של 23 קומות. במסגרת הפרויקט מתוכננים גם מלון בוטיק ופארק שעשועים לצד מוסדות חינוך לילדים, מתקני ספורט וכמובן – מתחם בילוי וקניות. השילוב בין כל האלמנטים האלה מבטיח איכות חיים בלתי רגילה לתושבים, בהם גם אנשי עסקים ודיפלומטים.

 

יתרה מכך, כל הדירות הנמכרות בפרויקט במחירים נמוכים (החל מ-70 אלף דולר בלבד) הן דירות מרוהטות לחלוטין. זו בדיוק הסיבה לכך שעוד ועוד משקיעים מבקשים להצטרף ולקצור את הרווחים, ועד לשלב זה נמכרו כל הדירות בשני מגדלים בפרויקט. גם במגדלים הנותרים לא נותרו יחידות רבות.

 

מיקום מושלם ונוף מרהיב

מה שמשפיע על איכות החיים של תושבי הפרויקט, ובהתאם גם על אטרקטיביות ההשקעה, הוא ללא ספק המיקום. שכונת ISANI היפהפייה ממוקמת בבירת גיאורגיה, טיביליסי. יש לה נוף עוצר נשימה, מה שמאפשר לדיירי הפרויקט ליהנות מתצפית מופלאה אל נהר הקורה, ואל העיר בכלל. למיקום המצוין יש עוד יתרון אחד בולט ומרכזי: הוא מעניק לבעלי הדירות ולשוכרים גישה נוחה לצירי תנועה ולשירותים רבים אחרים, גם בסביבה המרוחקת יותר.

 

נוף עוצר נשימה

 

השכר עולה וגם הביקוש

הצמיחה הכלכלית ממנה נהנית גיאורגיה בשנים האחרונות, היא זו שמספקת את כל התנאים הדרושים להצלחת ההשקעה. השכר הממוצע במדינה עולה, ובפרט מזנק גם השכר בטיביליסי, ובהתאם יכולים התושבים להעלות את רמת החיים ולבחור בדירות חדשות ומעוצבות בפרויקט היוקרתי. לצד העלייה בשכר ניכרת גם עלייה דרמטית בביקוש למגורים בעיר מצדם של יזמים, בעלי עסקים ודיפלומטים, אלה שדורשים רמת חיים גבוהה ומפנקת במיוחד – כזו שיוכלו למצוא במסגרת הפרויקט.

 

באופן טבעי, כשהביקוש עולה גם דמי השכירות עולים. כך, בזמן שמחירי הדירות ממשיכים לטפס בקצב של כ-4 אחוזים מדי שנה, השכירות ממשיכה לעלות אף היא, מה שמבטיח תשואה שנתית מרשימה.

 

מנהלים את הנכס מרחוק

השקעות נדל"ן בחו"ל הן אפיק השקעה מבוקש ופופולרי במיוחד בשנים האחרונות, ולנוכח מצבו של השוק בישראל זו לא הפתעה מרעישה. האפשרות לנהל את הנכסים מרחוק תורמת במידה ניכרת לאטרקטיביות המהלך הזה, כמובן. חברת ניהול מקצועית היא שאחראית לשיווק הדירות, ומבחינת המשקיעים מדובר בהקלה גדולה – יש מי שדואג לאתר שוכרים ולתחזק את הנכס, ומעניק לכם ראש שקט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme