עכשיו אפשר להתחיל לשחות בזמן קצר - ובמחיר הרבה יותר משתלם

עודכן 23 מאי, 2019

מיליוני אנשים בארה"ב ומאות אלפים בישראל כבר למדו לשחות חתירה במהירות וללא מאמץ בשיטת TI – ועשו שינוי משמעותי באורח החיים.

רוב האנשים רוצים לחיות חיים בריאים יותר. הם רוצים לעשות יותר כושר, לרדת במשקל ולשפר את איכות החיים שלהם. יש להם המון סיבות טובות לעשות את זה – מהרצון לבנות זוגיות חדשה או לשנות את הכיוון שאליו צועדת הקריירה שלהם. מצד שני, הם גם רוצים להיפרד לשלום מההרגלים הרעים שעוצרים אותם, כמו ההרגל להישאר על הספה מול הטלוויזיה במקום לצאת לאימון כושר או לריצה.

 

הדרך היעילה ביותר לשנות הרגלים בעייתיים ולקדם את היעדים החשובים באמת, היא לעסוק בפעילות מהנה, זו שלא דורשת מהם מאמץ עילאי ובכל זאת מביאה לתוצאות כמו גוף חטוב, כושר גופני משופר ומשקל גוף תקין. הניסיון לתרגל משמעת לא תמיד מוביל לתוצאות הרצויות, וכשאנחנו עוסקים בפעילות שלא מצליחה למשוך אותנו או לעורר בנו הנאה, אנחנו פשוט לא מתמידים. במקום – אנחנו מרימים ידיים וחוזרים לשגרה שבה שום דבר לא באמת משתנה. השאלה היא מה היה קורה אילו הייתם עוסקים בפעילות מהנה יותר – והאם היא זו שתצליח להקים אתכם מהספה, לנער את שאריות האוכל ולהשיג את היעדים שלכם.

 

פעילות מהנה משפרת את סיכויי ההצלחה

כשאנחנו עוסקים בפעילות מהנה הסיכוי שנהנה ממנה עולה, ובאופן משמעותי. דרך טובה ליצור הרגל אמיתי היא לעשות משהו שגורם לנו לתחושת סיפוק, לכיף אמיתי וגם לשינוי משמעותי בחיים. שיטת TI היא ההוכחה שאפשר לעשות את זה.

 

 

הרעיון שעומד מאחורי שיטת IT פשוט ומדויק כל כך. אם החוכמה היא ליהנות מהפעילות, הרי שהשחייה – ובפרט שחיית חתירה – היא הדרך ליהנות מהספורט ולסגל הרגלים טובים שיבטיחו לנו אורח חיים בריא הרבה יותר. הפעילות הזו בהחלט מהנה וממכרת יותר מאימוני כושר רבים אחרים. מאחר ומשקל הגוף במים קל משמעותית ממשקלו על הקרקע, השחייה מבטיחה לנו אימון בריא ובטוח יותר. היא גם מפעילה מספר קבוצות שרירים במקביל ומובילה לשריפת שומנים משמעותית הרבה יותר. אנחנו אפילו לא מזיעים בזמן הפעילות.

 

התאמה לשיטת TI לשיפור משמעותי בשחיה תלויה במספר גורמים. מעל 9,503 כבר ביצעו בדיקת התאמה לשיטת TI, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל התאמה לשיטת TI לשיפור משמעותי בשחיה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

 

שוחים חתירה בלי מאמץ – ונהנים יותר

הבעיה הגדולה באמת היא שלרוב, מי שלא מצליח לשחות יותר מבריכה אחת או שתיים – ממהר להרים ידיים. האוויר נגמר מהר מדי, הרגליים כואבות ובאופן כללי יש תחושת עייפות בתוך זמן קצר מדי. הסיבה העיקרית לכך היא השיטה שבה אנחנו שוחים, שלמעשה אינה מותאמת למרחקים ארוכים יותר. כשהטכניקה לקויה השחייה היא לא פחות מאשר מאבק, והוא מפרך ומייגע במיוחד.

 

הפתרון לבעיה הזו טמון בשיטת TI. מייסד TI בישראל, גדי כץ, הביא אותה לאחר שלמד אותה בארה"ב מהמאמן האולימפי טרי לוכלין. בבית הספר הגדול בארץ, עם 50 בריכות לימוד (מקורות ומחוממות), עם צוות של 70 מדרכים וגם למעלה מ-9,000 תלמידים מדי שנה, אלפי אנשים מגלים את השיטה ולומדים לשחות למרחקים ארוכים בקלות, וללא כל מאמץ.

 

ההסבר להצלחה הזו פשוט: אם שחייה היא ספורט של טכניקה, השליטה בה הופכת את השחייה לתענוג של ממש. כך תחושת המים על הגוף מרגישה כמו עיסוי מפנק ומרגיע, ועם הטכניקה הנכונה גם המאמץ בשליטה מוחלטת. ברמת השליטה הזו קשה לצאת מהמים, וגם התוצאות מגיעות – הקילוגרמים המיותרים נעלמים, התחושה הכללית משתפרת וגם הגוף נעשה חטוב ומעוצב יותר. ההנאה הגדולה מבטיחה לנו הרגל שקשה להיפרד ממנו, וזה בדיוק סוד ההצלחה של השיטה.

 

 

10 שיעורים משנים את החיים

מבין אלפי בוגרי שיטת TI, כ-70 אחוזים כלל לא ידעו לשחות לפני שהגיעו לבית הספר. עשרה שבועות בלבד לאחר תחילת הקורס הם כבר הרגישו כמו דגים במים, ואת השינוי הזה הם הרגישו לא רק ביכולת השחייה אלא בגוף ובאורח החיים בכלל. זוהי רק הוכחה לכך ששיטת TI היא הרבה יותר מאשר טכניקת שחייה, ועם התוצאות המופלאות שלה קשה להתווכח.

 

התאמה לשיטת TI לשיפור משמעותי בשחיה תלויה במספר גורמים. מעל 9,503 כבר ביצעו בדיקת התאמה לשיטת TI, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל התאמה לשיטת TI לשיפור משמעותי בשחיה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לשיטת TI
עינת מילר
האם שיטת TI לשחייה מתאימה לך?
מה גילך?