המזרן המהפכני הזה משנה את החוקים – ויש לכם 100 לילות ניסיון

עודכן 23 יוני, 2019

מה שמבטיח לנו שינה טובה ואיכותית זה המזרן שלנו. כשאנחנו בוחרים את הטוב ביותר, עם הטכנולוגיה המתקדמת והנוחות המקסימלית אנחנו ישנים הרבה יותר טוב בלילה. המזרן החדש של איירופלקס עונה על הצורך הזה בדיוק וכדי להוכיח שלא תוכלו בלעדיו מוצעת עכשיו הצעה שקשה לסרב לה: 100 לילות ניסיון!

הרעיון המרכזי מאחורי מזרן סימבה של איירופלקס גורם לנו לתהות איך לא חשבו על זה קודם: משטח שינה שמספק לגוף תמיכה מושלמת וגם "זוכר" את קווי המתאר שלנו. הטכנולוגיה הזו היא כל מה שצריך כדי לקבל תמיכה מושלמת לגוף ולישון הרבה יותר טוב בלילה.

 

התאמה למזרן נכון עבורכם ל-100 לילות נסיון תלויה במספר גורמים. מעל 34,506 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן ל-100 לילות נסיון על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

אזורי נוחות המותאמים לתנוחת הגוף

המזרן ההיברידי, שקיבל את השם המבטיח סימבה, הוא למעשה פיתוח טכנולוגי פורץ דרך. הפטנט הבלעדי הזה כולל למעשה 2,500 מיקרו קפיצים וכן שבעה אזורי נוחות שמספקים התאמה מדויקת לתנוחת הגוף. זו בדיוק הדרך ליהנות משינה איכותית ומפנקת במיוחד, ועם שכבה היפו-אלרגנית זה בדיוק מה שיקרה, שכן זרימת האוויר יעילה הרבה יותר – מה שמבטיח לכם את הטמפרטורה האידאלית.

 

הזיכרון של סימבה – ההנאה שלכם

לצד הקפיצים המספקים תמיכה מצוינת, למזרן סימבה יש עוד יתרון חשוב מאוד: שכבה עשויה ויסקו אלסטי, והיא מתמזגת עם קווי המתאר של הגוף כדי להבטיח שינה מוצלחת וטובה במיוחד. השילוב בין כל הפרטים הטכניים לתכנון המזרן הנוח ביותר, זהו השילוב שהופך את המזרן הזה לפינוק של ממש. זוהי ההוכחה שמישהו באירופלקס חשב על איכות השינה שלנו וגם בטוח ביכולת שלו לשדרג אותה, מה שמסביר את ההצעה המפתיעה: לא רק משלוח חינם, אלא גם 100 לילות ניסיון.

 

ההצעה המפתיעה של איירופלקס

המזרן הייחודי והמתקדם מציע את כל מה שמזרן איכותי צריך לספק לנו. שכבת נוחות שמעניקה לגוף תמיכה מושלמת וגם שולטת בטמפרטורה, אזורי נוחות לפיזור הלחץ וכל מה שצריך כדי להפוך את השינה לחוויה הטובה ביותר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שזה בדיוק מה שתקבלו, באירופלקס מציגים הצעה שמאוד קשה לסרב לה: המזרן יגיע אליכם הביתה בתוך 72 שעות עם משלוח חינם. מרגע זה יעמדו לרשותכם 100 לילות להתנסות עם אפשרות להחזר כספי לאחר ההתנסות.

 

במהלך 100 הלילות הללו תוכלו ליהנות משינה מוצלחת (בלי הניילון כמובן), לגלות את הקסם של סימבה ולתהות איך נראו הלילות שלכם לפני שגיליתם את הפטנט המופלא הזה. זוהי הדרך הטובה ביותר לשדרג את חוויית השינה שלכם וגם לעשות את זה עם מינימום סיכונים. 100 לילות ניסיון זו הזדמנות נדירה לחוות שינה ברמה אחרת לחלוטין, ועכשיו גם אתם יכולים לנסות ולהתמכר רק בעלות של  3499 ש"ח.

 

התאמה למזרן נכון עבורכם ל-100 לילות נסיון תלויה במספר גורמים. מעל 34,506 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן ל-100 לילות נסיון על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לרכישת מזרן
עינת מילר
בדקו התאמה לרכישת מזרן נכון עבורכם ל-100 לילות נסיון
האם יש בבעלותך מזרן?