הזדמנות שלא תחזור: מבצע מיוחד בפרויקט המגורים היוקרתי של רמת גן יצא לדרך

עודכן 23 אפריל, 2024

פרויקט Smart Towers הוא ללא ספק פרויקט בלתי רגיל שמציע דירות חכמות ומעוצבות בנות 5 עד 6 חדרים ופנטהאוזים – במקום הכי שווה ברמת גן. גם הרוכשים מזהים את היתרונות האדירים של הפרויקט ומסתערים על מגדלי המגורים המפוארים והמפנקים.

פרויקט גן פעמונים

למגורים ברמת גן יש לא מעט יתרונות משמעותיים. מהקרבה שלה לכל צירי התנועה המרכזיים, דרך מתחמי העסקים והמסחר ועד למרחק הקצר מתל אביב, זו ללא ספק אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל. עכשיו אפשר ליהנות מאיכות חיים גבוהה באחת השכונות המרכזיות שלה, ולשלב בין מיקום אידאלי לתכנון מדויק של דירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר – בפרויקט גן ערמונים. נכון לרגע זה, הפרויקט מציע מבצע חסר תקדים שלא כדאי לפספס! סלון איטלקי יוקרתי מבית Tollman's לרוכשים דירת 5 חד' במחיר המיוחד.

מגדלים חכמים בלב רמת גן

הפרויקט היוקרתי והייחודי הזה כולל למעשה שני מגדלי מגורים, בכל אחד מהם 23 קומות עם דירות מרווחות של 5 עד 6 חדרים ופנטהאוזים. לצד העיצוב המרהיב שלהן, כל אחת מהדירות הללו מתוכננת גם כדירה חכמה, והמרחבים הציבוריים כולם פועלים על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

 

פרויקט גן פעמונים

 

לכל אחת מהדירות המוצעות במסגרת הפרויקט יש מרפסת גדולה המשקיפה אל העיר, ומהפטנהאוז המפואר תראו את תל אביב בשיא הדרה. סביר להניח שלא תמצאו המון סיבות לצאת מהבניין, זה שכולל לא רק לובי מעוצב, מעליות מהירות וחניון תת קרקעי – אלא גם חדר כושר, מועדון דיירים ומתחם משחקים חכם כדי שגם הילדים יהנו מכל רגע.

איכות חיים ליד הפארק הלאומי

כאמור, רמת גן נחשבת ליעד מרכזי עבור צעירים, זוגות ומשפחות, ולא רק משום שהיא מציעה שפע של אטרקציות לכל אחד ואחת, בכל גיל. אלא שפרויקט Sm@rt Towers בגן הערמונים מעניק לרוכשי הדירות עוד המון סיבות מעולות להתאהב באחת הערים המרכזיות והחשובות בארץ. מצד אחד נמצא הפארק הלאומי עם השטחים הירוקים, האגמים המלאכותיים ובתי הקפה, ומצד שני מוסדות חינוך ושירותים קהילתיים, וגם מתחמי מסחר ובילוי, וכמובן גישה מהירה לכל הכבישים המהירים המובילים לתל אביב, לירושלים ולכל מקום שרק תרצו להגיע אליו.

 

לגור בדירת פאר

הדירות בפרויקט יכולות להתאים לכל אחת ואחת, בכל שלב בחיים, ואין ספק שהן מציעות את כל היתרונות שיש למאה ה-21 להציע. מערכות הבית החכם מאפשרות לכם לשלוט במזגן ובתאורה באמצעות שלט רחוק, ובאופן דומה תשלטו גם בדוד החשמל ובתריסים החשמליים. חוץ מזה, כל פרט קטן בדירה מעוצב בקפידה ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות ריצוף גרניט פורצלן בכל הדירה, חיפויים מרהיבים בחדרי הרחצה והשירותים, דלתות פנים יוקרתיות, ארונות מטבח מעוצבים ואיכותיים, ועוד המון שדרוגים שהופכים את הבחירה בפרויקט לבחירה המנצחת. המחירים אטרקטיביים הבחלט ומתחילים ב- 2.525. מליון ש"ח לדירת 5 חדרים ו-3.9 מליון ש"ח לדירות פנטהאוז.

 

פרויקט גן פעמונים

 

הפרויקט היוקרתי כבר יצא לדרך

הדירות היפהפיות במיקום המנצח מוצעות כבר עכשיו לשיווק, וזה בדיוק הזמן לבחור את הדירה הבאה שלכם. עם מפרט עשיר כל כך, עם בנייה ברמה גבוהה ועם הקרבה לפארק הלאומי ולצירי התנועה המרכזיים, פרויקט המגורים הזה הוא הזדמנות מופלאה ונדירה. זה בדיוק הזמן לשדרג את איכות החיים שלכם וליהנות מכל היתרונות שיש לגן הערמונים להציע לכם ולהצטרף לעשרות הזוגות והמשפחות שבחרו ברמת החיים המפנקת ביותר.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט גן הערמונים תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 2,52כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט גן הערמונים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת דירה בפרוייקט גן הערמונים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

הזדמנות להשקעה
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפרויקט Smart Towers
בחרו את הקבוצה אליה אתם משתייכים: