הישראלים כבר בחרו: חריש היא העיר המבוקשת ביותר

על פי נתוני הלמ"ס העיר חריש נהנית מעלייה מרשימה בביקוש ועם גידול אוכלוסייה של 160%. עם מחיר של דירת 4 חדרים החל מ- 949,000 ש"ח ותשתיות עתידניות שאין כדוגמתן בארץ, אי אפשר להתווכח עם ההצלחה.

עם מחירים ברצפה ותשתיות עתידניות שאין כדוגמתן בארץ, אי אפשר להתווכח עם ההצלחה

 

הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מציגים באופן ברור: חריש היא עיר מובילה בהגירה חיובית עם גידול אוכלוסייה של 160%. כל התחזיות מצביעות על פיתוח וחדשנות הולכת וגוברת בעיר החדשה. ב"בצוותא" תמצאו את כל מה שאתם צריכים לקיים את שני תחומי החיים החשובים שמשתלבים כיום זה בזה – מגורים ועבודה – השכונה כוללת 86 בנייני מגורים בעלי מפרט עשיר ותכנון מפורט, מדויק ועדכני, גינות קהילתיות המתאימות למשפחות וילדים מכל הגילאים, בתי ספר וגני ילדים, מתנ"ס, אולם ספורט, מרכז מסחרי וכמובן מתחמי העבודה בו יוכלו לעבוד גם תושבי המתחם וגם עובדים, יזמים ואנשי עסקים מהקהל הרחב. כשכל מה שדרוש לקיום חיי השגרה נמצא באותו המקום שבו גרים – אין ספק שהקהילתיות, המשפחתיות והתחושה השכונתית שזורות בחיי היומיום של כל מי שגר כאן. 

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 12,875 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרוייקט בשכונת העתיד על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

יעד טוב לילדים

 

שילוב בין שכונת מגורים לסביבת היי טק

כשאומרים את המילה בצוותא – אומרים ביחד, אומרים בשיתופיות, אומרים שכונה מקרבת ומגובשת שבה כל משפחה מחוברת לשאר המשפחות. בעידן הדיגיטלי של היום חסרה לאנשים רבים התחושה השכונתית, הערבות ההדדית והשגרה שבה כולם חיים ביחד. בדיוק את אלה מציעה שכונת בצוותא בעיר חריש למשפחות שיבחרו לגור בה בקונספט חדשני ויחודי. שכונת בצוותא משלבת בין שני אלמנטים חדשניים ומעניינים שתופסים תאוצה ברחבי העולם כולו – ה-Co-living וה-Co-working. ככזה, תוכלו למצוא כאן את כל מה שאתם צריכים כדי לגדל משפחה וילדים באווירה משפחתית, שכונתית וקהילתית – בד בבד עם עבודה במתחמי היי טק משותפים, קיום מפגשים עם עמיתים מתחומי עיסוק דומים או שונים, בילוי והנאה בשטחים קהילתיים ציבוריים ושימוש יעיל ונכון בשטח השכונה כולו שמעוצב ומתוכנן על ידי חברת שפיר הנדסה – חברה יזמית בעלת נסיון בפרויקטים מתחום הנדלן לצד פרויקטים חדשניים ומורכבים בתשתיות לאומיות מיוחדות.

 

הגעה ונגישות נוחות להגעה מכל מקום

העיר חריש, בה ממוקמת שכונת בצוותא נמצאת בצמיחה כבר כמה שנים. משפחות רבות מוצאות את עצמן תוקעות בה יתד ולא בכדי – העיר, כמו גם מתחם בצוותא ממוקמים במרחק נסיעה נוח של כ- 15 דקות מאזור קיסריה, חדרה ופרדס חנה, כ- 25 דקות מערי השרון המרכזיות (רעננה וכפר סבא), 20 דקות נסיעה מיישובי עמק יזרעאל וכ- 45 דקות נסיעה גם מתל אביב וגם מאזור חיפה. בזכות הקרבה לכביש 6, לכביש 4, לכביש החוף ולכביש ואדי ערה (65) קל להגיע מכל מקום ללא עומסי תנועה – היישר אל לב העיר. בהמשך עתידה להיבנות תחנת רכבת ליד מחלף עירון שתשרת נאמנה את תושבי העיר ותקצר אפילו יותר את זמני ההגעה לחריש.

 

 

חריש בצוותא - לגור ולעבוד
שילוב בין מגורים לעבודה

 

שפיר הנדסה – זה כבר אומר הכל!

חברת שפיר הנדסה הינה אחת מחברות ההנדסה והיזמות המובילות ביותר בישראל, עם שווי שוק של כ- 4.3 מיליארד ₪. מיזם בצוותא עומד להיות הראשון מסוגו בישראל ולכן אך טבעי שהוא יהיה בניצוחה של חברת שפיר הנדסה. העבודה כולה מתבצעת תחת קורת גג אחת ועל ידי אנשי המקצוע המובילים שבה – החל משלבי התכנון והשרטוט, דרך הקמת התשתיות, פיתוח המשכי וסופי וכלה באכלוס המוצלח של משפחות ויחידים שיגיעו לקחת חלק בקונספט מגורים חדשני וייחודי שכמותו טרם נראה בארץ. מעטפת השירותים והפעולות המרוכזת במקום אחד ואצל חברה אחת הופכת את הפרויקט כולו למהיר יותר, נוח יותר להגשמה ובסופו של דבר – למהיר בנייה ואכלוס.

 

הפרויקט היוקרתי של צוותא
קונספט מגורים חדשני וייחודי

 

ולסיכום – שכונה שיש בה הכל

בפרויקט תמצאו דירות בנות 3-5 חדרים בהתאמה לחיי המשפחה או היחיד שיבחרו להגיע ולהשתקע כאן. מתחם העבודה המשותף מודרני וחדשני ויהיו בו כל השירותים הדרושים לעבודה נוחה, נעימה ומזמינה – משרדים ועמדות עבודה אישיות, מטבחון, חדרי ישיבות וכמובן רשת אינטרנט נייחת וניידת חזקה. כשגרים ועובדים באותו המתחם – חוסכים דלק, נמנעים מעומסי תנועה ובעיקר – מקדישים זמן יקר לחיי המשפחה הקהילתיים שהשכונה מציע.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 12,875 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרוייקט בשכונת העתיד על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

"בצוותא" שכונת העתיד
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים "בצוותא"
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?