הזדמנות לגור בדירה מפוארת לא רחוק מחוף הים במחירים נמוכים

עודכן 25 אפריל, 2024

אם חשבתם שדירה יוקרתית במיקום מעולה חייבת לעלות לכם ביוקר, הפרויקט המרהיב של נבו נוף השרון בנתניה מוכיח שזה פשוט לא נכון. עם מחירים כל כך נמוכים, זו בטח לא הפתעה לגלות שהרוכשים מסתערים על דירות פאר שנמכרות במחירים נמוכים עם תנאי מימון מעולים.

נוף השרון למשפחות
תכנון אדריכלי ברמה הגבוהה ביותר

 

שכונת נוף השרון

השכונות החדשות שנבנו בנתניה בשנים האחרונות, לצד המחירים האטרקטיביים, מוסדות החינוך המובילים וחופי הים המרהיבים, הם שהעניקו לעיר את המעמד המיוחד שלה. אחת השכונות המסקרנות ביותר בנתניה היא ללא ספק שכונת נוף השרון ויש לא מעט סיבות טובות לכך. במסגרת תכנון השכונה ניתן דגש רב לכל התשתיות הדרושות, לרבות השקעה בפיתוח מוסדות החינוך, מתחמי הבילוי ופתרונות התחבורה הנוחים ביותר. עם הגישה הנוחה לכביש החוף ועם התחבורה הציבורית הנוחה בעיר, גם המבוגרים וגם הצעירים יוכלו להגיע לכל מקום בקלות רבה.

לצד ההשקעה בכבישים ובתחבורה בכלל, ניכרת גם ההשקעה בפיתוח מוסדות החינוך. בין השאר מוצעים במקום שמונה גני ילדים ולצידם יוקמו בית ספר יסודי, מרכז קהילתי וגנים ציבוריים. אל כל אלה מצטרף הקאנטרי הוותיק עם בריכת השחייה ומגרשי הטניס, ובמרחק הליכה קצר נמצאים חטיבת הביניים ובית הספר התיכון. 

 

פרויקט נבו נוף השרון מאפשר תנאי מימון נוחים במיוחד

הפיתוח המהיר וההשקעה הרבה בתשתיות מושכים את הצעירים לנתניה, וכדי לספק מענה לביקוש האדיר לדירות בעיר מתוכננות כיום 503 דירות חדשות במסגרת פרויקט נבו נוף השרון. הדירות היפהפיות הללו ממוקמות בחמישה מגדלי מגורים בני 28 קומות כל אחד וההיצע הרחב מאפשר לכל משפחה לבחור את הדירה האידאלית עבורה, מדירות של 4 ו-5 חדרים המתאימות מאוד למשפחות עם 2-4 ילדים ועד לפנטהאוזים מפוארים ברמות מחיר משתנות ובהתאם לצרכים הייחודיים שלה. המשמעות ברורה: זוהי הזדמנות מיוחדת לרכוש דירה חדשה ומרהיבה במחיר משתלם, בזמן שמחירי הדיור במרכז ממשיכים להרקיע שחקים. המחיר ההתחלתי לדירת 5 חדרים בפרויקט מתחיל ב-1,950,000 ש"ח ורוכשי דירה ראשונה יכולים לקבל מימון של 75%, השווה ערך להון עצמי של בערך 500 אלף ש"ח. משפרי דיור יכולים לקבל 50% משכנתא שהם שווי ערך למליון ש"ח. 

 

הדירות בפרויקט היוקרתי מתוכננות לפי מפרט עשיר מאוד ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. התכנון המרהיב, הסביבה הירוקה והמיקום המצוין מעניקים לשכונה את הקסם ואת הייחודיות שלה, ועם הניסיון הרב של חברת א.י. נבו אין ספק שמדובר באחד הפרויקטים הבולטים בעיר. עם הפארקים היפהפיים והדירות המתוכננות בקפידה, פרויקט נבו נוף השרון הוא פנינה של ממש באחת הערים המבוקשות ביותר בישראל. כשמוסיפים למשוואה את מחירי הדיור המפתיעים מבינים שזוהי הזדמנות נדירה לקנות דירה גדולה במיקום מצוין ובמחיר בלתי רגיל.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 8,364 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט נבו נוף השרון בנתניה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

נבו נוף השרון
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בפרויקט בנתניה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?