במה עובדים אחרי לימודי מנהל עסקים?

איתן נוימן5 דקות קריאה
שתף:

שוקלים לרכוש השכלה ותואר נוסף? כיום, אחד התחומים המבוקשים ביותר לתואר שני הוא מנהל עסקים. לאחר תואר שני בתחום ניתן להשתלב בארגונים מובילים בתפקידי מפתח חשובים כמו מנהלי פרסום, מנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מוצר, מנהלי תיקי לקוחות ותחומים נוספים. במאמר זה נכיר חלק מהתחומים הללו ונבחן מה התגמול הצפוי לכן לאחר מספר שנות עבודה?

מנהלי משאבי אנוש

מנהל משאבי האנוש אחראי על הקשר בין השדרה הניהולית בארגון לבין העובד. הוא מעורב בשלבי הגיוס של כל עובד, דיוני השכר ותיאום הציפיות. כאשר העובד משתלב בחברה הוא מתכנן את מערך ההדרכה ולאחר מכן מטפל בתנאי הרווחה של העובד עד הגיעו לפנסיה. השכר הצפוי בתחום זה נע בין 10,000-20,000 ₪ בהתאם לארגון בו אתם עובדים ולוותק בתחום.

מנהלי פרסום

מנהלי פרסום זוכים למשרות מפנקות בחברות ומותגים מובילים כמו גם בחברות הפרסום עצמן. לאחר שהשגתם תעודה במסגרת לימודי תואר שני במנהל עסקים תצברו את הכלים המתאימים לניהול הפרסום בעולם הדיגיטלי. היכולת לשלב בין צרכי החברה, המסר אותו היא רוצה להעביר ותכנון תקציב הפרסום תהפוך אתכם למנהלי פרסום מבוקשים בתעשייה. השכר בתחום זה נע בין 7,000-8000 ₪ למנהל פרסום בחמש השנים הראשונות בתחום ועד ל-15,000 ₪ לאחר חמש שנים.

מנהלי שיווק

מנהלי שיווק קובעים את האסטרטגיה השיווקית של החברה לצד חידוד המסרים עמה היא תזוהה. בדרך כלל מנהלי השיווק יעבדו באופן צמוד עם מנהלי הפרסום ומנהלי המוצר בחברה על מנת להגיע לקהל היעד הנכון ולהגדיל את כמות המכירות. תואר שני במנהל עסקים מאפשר לכם לרכוש את הכלים המתאימים לבצע את התפקיד בהצלחה. השכר הצפוי לכם בתחום זה נע בין 13,000 ₪ למנהל שיווק זוטר ועד ל – 20,000 ₪ למנהל שיווק עם מעל חמש שנות ניסיון.

 

מנהלי מכירות

מנהלי המכירות מתמקדים הן בפן הטכני של תהליך המכירות ופתיחת קווי מסחר חדשים והן ביצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים על מנת להגדיל את השוק. תפקידם דומה לזה של מנהל השיווק בפן הפנימי בחברה אך בעוד מנהל השיווק הוא בעיקר אסטרטג, פעילותם של מנהלי השיווק מתמקדת בתכנון המכירות בשטח. המשכורת הצפויה למנהל מכירות עם תואר שני נעה בין 11,000 ₪ ל-20,000 ₪.

 

מנהלי תיקי לקוחות ומנהלי מוצר

תחומים אלה מבוקשים היום במגוון רחב של ארגונים המשווקים מוצרים לנישות שונות. מנהלי תיקי הלקוחות עובדים עם לקוחות גדולים בעיקר או ארגונים המבצעים רכישות תכופות. מנהלי המוצר עומלים על תכנון גרסאות שונות של המוצר על מנת שיתאים טוב יותר לקהל היעד וכן משדרגים את הדרך בה הוא ממותג ללקוחות. השכר ההתחלתי של מנהלי תיקי לקוחות הוא 11,000 ש"ח והם מסוגלים להגיע עד 23,000 ₪ והשכר של מנהלי מוצר נע בין 9,000 ₪ בתחילת הדרך ועד ל 28,000 ₪ לאחר שנים של וותק ועבודה בארגון גדול.

לסיכום תואר שני במנהל עסקים פותח בפניכם דלתות למקצעות נחשקים בהם ניתן להרוויח משכורות גבוהות המשתוות לשכר של עובדי הייטק בתוך שנים בודדות. חשבו באילו תחומים תרצו לעסוק? ואילו נישות מרתקות אתכם? אחר כך תוכלו לבחור את ההתמחות המתאימה לכם במהלך התואר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme