שיטת הכושר המובילה בישראל במבצע לזמן מוגבל

עודכן 10 דצמבר, 2019

עם ההצלחה הגדולה של סטודיו סי קשה להתווכח – 35,000 נשים מתאמנות ב-35 סניפים בכל רחבי הארץ. עכשיו גם את יכולה להצטרף להצלחה הזו בחודש מתנה לרכישת מנוי.

מבצע סטודיו סי

 

נשים לאחר לידה מכירות את הסיטואציה הזו היטב. הרצון מצד אחד הוא לחזק את הגוף, להיכנס לכושר להצר היקפים ולחזור ולגזרה שהייתה לפני ההיריון, ומצד שני, החזרה לאימונים הגופניים נעשית מאתגרת יותר עם תינוק שבוודאי לא יכול להישאר לבד. ברשת סטודיו סי מצאו פתרון מצוין, ובזמן שאת מתאמנת – הילד נמצא בידיים טובות.

 

שגרת אימונים
תמיד אפשר לחזור לשגרה – ולגזרה

 

התאמה מדויקת לכל אישה

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, שיטת האימונים הייחודית בסטודיו מתבססת על ההתמחות בגוף האישה, והיכולת להתאים את האימון לצרכיה של כל לקוחה. כדי להשיג את המטרה הזו הורכבה מערכת שעות מגוונת ועשירה, הכוללת אימוני פילאטיס, חיטוב דינאמי, חיטוב ממוקד בבטן, חיטוב ממוקד ירכיים, זומבה, אימון אינטרוולים ואחרים.

 

כדי להגיע לתוצאות מצוינות לא צריך להתמסר לשגרת אימונים מפרכת וקשה במיוחד. למעשה, בשני אימונים שבועיים של 45 דקות ניתן להגיע לתוצאות טובות מאוד. כך ניתן לחטב את הגוף, לחזק את שרירי הליבה, לצמצם את ההיקפים וכמובן גם לרדת במשקל. כל זאת באמצעות תרגילים המותאמים אישית לכל אישה על פי צרכיה.

 

השילוב המנצח בין כושר לתזונה

מערכת האימונים של סטודיו סי ללא ספק מגוונת מאוד, אבל ברשת מעניקים תשומת לב רבה גם לתזונה נכונה. סדנת התזונה הנכונה של סטודיו סי נעשית באופן אישי (אחד על אחד) ע"י דיאטנית קלינית, במטרה להתאים לכל אישה את התזונה המתאימה בהתאם לגילה, לאורח חייה, לצרכיה וכן לרצונותיה, עד כמה שניתן. התאמת התזונה המדויקת לכל אישה היא שמאפשרת לה להתמיד בתוכנית, להגיע לתוצאות מצויינות ולשמור עליהן לאורך זמן. הרי כולנו מכירים את הנוסחה הזו: התמדה מביאה לתוצאות.

בנוסף לכך, למעוניינות במפגשים עם דיאטנית ישנה אפשרות לקבל 10 מפגשים עם דיאטנית ב-999 ש"ח בלבד למשך חודש ינואר.

 

התאמה לאימונים בסטודיו C תלויה במספר גורמים. מעל 8,992 כבר ביצעו בדיקת התאמה לסטודיו C, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לסטודיו C על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

*חודש מתנה ברכישת מנוי

*לזמן מוגבל בלבד

*בכפוף לתקנון

 

התאמה לסטודיו C
עינת מילר
האם את מתאימה לסטודיו C?
בחרי את קבוצת גילך: