מועדון השקעות אקסלוסיבי שמאפשר ליהנות מפוטנציאל לתשואה גבוהה וגם מנזילות תמידית

אורית ברמן
עודכן 29 מרץ, 2024

נכון ל-2019 זהו אחד האפיקים האטרקטיביים ביותר עבור משקיעים

מה אתם עושים עם הכסף שצברתם וחסכתם לאורך החיים? האם גם אתם מניחים לו "לנמנם" באפיקי החיסכון הבנקאיים ובסביבת ריבית הנושקת לאפס? האם גם אתם שוקלים כניסה לענף ההשקעות בנדל"ן שתאלץ אותכם להיפרד מהכסף הנזיל העומד לרשותכם ותכניס אותכם למצב המתנה של כמה שנים טובות עד שתראו אותו שוב אם בכלל? כך או אחרת, אם יש לכם מעל 500,000 ש"ח כדאי שתדעו שישנה דרך נוספת.

 

באמצעות אפיק השקעה זה הכסף שלכם מושקע בחוכמה ובתבונה מקצועית בשוק ההון, ומאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות בכל רגע נתון גם מהפוטנציאל לתשואה גבוהה וגם מנזילות תמידית ללא זמני המתנה, עמלות חיסכון וקנסות יציאה. דרך זו ידועה בשמה המקצועי: ניהול תיקי השקעות והיא מתאפשרת לכל אחד ואחת מכם המחזיק ברשותו כסף נזיל. חשוב להבין שבדומה לערוצי השקעה בשוק ההון אין הבטחת תשואה.

 

התאמה למועדון ההשקעות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 15,313 ישראלים כבר ביצעו התאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

למה כדאי גם לכם להשקיע את כספכם באמצעות ניהול תיקי השקעות?

השקעות בשוק ההון מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות השקעה, אליהן נלווה פוטנציאל תשואתי גבוה ורמות סיכון משתנות המותאמות לכל משקיע ומשקיע באופן אישי. בנוסף, ובניגוד לאפיקי השקעה אחרים שאינם סחירים כגון: השקעות נדל"ן, ניהול תיקי השקעות בשוק ההון מהווה חלופת השקעה סחירה ונזילה המאפשרת לכם לממש את רווחי ההשקעה בכל רגע נתון. יתרונות נוספים הנלווים לתחום ההשקעות בשוק ההון כולל בתוכו:

 

  • התאמה אישית של תיק ההשקעות לאופיו ההשקעתי של הלקוח
  • מגוון רחב של אפיקי השקעה: אג"ח (אגרות חוב), מניות, פיקדונות, תעודות סל, קרנות נאמנות, מט"ח (מטע חוץ), אופציות על מדדי מניות, אופציות על מטבעות ועוד.
  • ניהול שוטף באמצעות שימוש במודלים פיננסים ובהתאם לתנאים המשתנים של כלכלות העולם.
  • אפשרויות ליצירת רווחים גם בתקופות בהם השווקים יורדים
  • קבלת ייעוץ שוטף בכל הנוגע להשקעת כספיכם בשוק ההון
  • איתור הזדמנויות להשקעה בזירת המסחר הבינלאומית

 

השקעות בשוק ההון – למה דווקא עכשיו?

המציאות: סביבת ריבית אפסית אותה הנהיגו במשק הישראלי והעולמי במהלך השנים האחרונות, יצרה מצב בו אפיקי החיסכון המוצעים במסגרת הבנקאית כמעט ואינם מייצרים ערך ממשי לכסף המושקע.

 

התוצאה: חיסכון "מנומנם" שאף אחד במערכת הבנקאית לא טורח להעיר. במקביל, השקעת כספים באפיקי השקעה שאינם סחירים דוגמת ענף הנדל"ן, הופכת את הכספים הנזילים שלכם ליסודות בניין שאין לדעת את ערכן האמיתי בעתיד לבוא, וגם במידה ולנדל"ן יש ערך אמיתי, יעבור זמן רב עד שכספי ההשקעה יהפכו שוב לנזילים.

 

החלופה: כל אלו ועוד הופכים את תחום ההשקעות בשוק ההון לחלופת ההשקעה האטרקטיבית ביותר ובעלת פוטנציאל הרווח המיידי ביותר.

 

שימו לב, כדי לערוך ניהול תיקי השקעות חכם ולהגדיל את אחוזי התשואה, יש להיעזר במומחי השקעות, אלא אם בחרתם להשקיע וללמוד את התחום על בוריו.

 

 

טבלת בתי השקעות מובילים

דירוג DUN’S שם בית השקעות מינימום לפתיחת תיק סך נכסים מנוהלים
1 פסגות

300,000 65 מיליארד
2 מיטב דש

350,000 17 מיליארד
3 אקסלנס

300,000 10 מיליארד
4 אלטשולר שחם

300,000 14 מיליארד
5 הראל פיננסים

300,000 13 מיליארד
6 ילין לפידות

500,000 14 מיליארד
7 אי בי אי

350,000 26 מיליארד
8 מגדל שוקי הון

500,000 7 מיליארד
9 אינפיניטי

300,000 6 מיליארד
10 פעילים

300,000 15 מיליארד

 

התאמה למועדון ההשקעות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 15,313 ישראלים כבר ביצעו התאמה למועדון השקעות אקסקלוסיבי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמת הצטרפות אל מועדון השקעות אקסקלוסיבי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מועדון השקעות
עינת מילר
האם אתה מתאים למועדון השקעות אקסקלוסיבי?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה