כך תשתלבו בתחום המבוקש ביותר – עוד לפני שתסיימו את התואר

עודכן 25 אפריל, 2024

יש מקצועות רווחיים יותר או פחות, ויש מקצועות שבהם אפשר להשפיע ולקבל תחושה אמיתית של סיפוק. את הסיפוק הזה מקבלים בוגרי תואר בחינוך, שהוא הצעד הראשון בדרך לקריירה משמעותית בתחום בו הביקוש רק הולך וגובר.

תואר בחינוך המכללה למנהל

אין ספק שמערכת החינוך בישראל מתמודדת עם לא מעט אתגרים, ובעיקר בולט הצורך במורים איכותיים, מקצועיים ומיומנים. למעשה, על פי הנתונים הרשמיים, כבר היום חסרים למעלה מ-3,000 מורים בבתי הספר היסודיים והעל-יסודיים כאחד. אם כן, עבור מי שמכיר בחשיבות הרבה של המקצוע ובהשפעת המורה, תואר בחינוך מטעם המכללה למנהל הוא הצעד המתבקש והנכון.

 

התאמה ללימודים במכללה למנהל תלויה במספר גורמים. מעל 9,786 כבר ביצעו בדיקת התאמה למכללה למנהל לתואר בחינוך, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למכללה למנהל לתואר בחינוך על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

לא רק מורים טובים – גם מחנכים טובים

סטודנטים לחינוך במכללה למנהל מבינים היטב עד כמה התפקיד שלהם חשוב, ואיזו משימה מורכבת מצפה להם לאורך הדרך. הם מאמינים שיש להם את היכולת לחולל שינוי של ממש, והביטחון שלהם מאפשר להם לתרום לתלמידים בכל המובנים. הם לא רק מורים טובים, הם גם מחנכים מצוינים ומשפיעים – וזה כל מה שהילדים שלנו באמת זקוקים לו.

 

הזדמנות להשפיע
סטודנטים לחינוך רואים בתפקיד המורה כהזדמנות להשפיע

 

המטרה: הכשרת הדור הבא של אנשי החינוך

כאמור, כבר היום קיים מחסור גדול במורים, וכדי לצמצם את הפערים הללו פתחה המכללה למנהל את מסלול הלימודים לתואר בחינוך. במסגרת מסלול זה היא מטפחת את אנשי החינוך של העתיד, אלה שרוצים להשפיע ולהפוך לחלק בלתי נפרד מעיצוב דור העתיד.

 

המסלול הייחודי מורכב מקורסים יסודי חיוניים, המעניקים לסטודנטים את הרקע התיאורטי הדרוש וחשוב לא פחות מכך – את ההתנסות המעשית ואת הכלים המקצועיים והחשובים ביותר. בנוסף הם יכולים לבחור במסלול חברה וקהילה, המכין אותם לשדה הקהילתי והחברתי כמו גם לחינוך הבלתי פורמלי, או במסלול הוראה ולמידה המכשיר אותם למערכת החינוך הפורמלית. במסלול הזה ניתן אף להתמקד באופן ספציפי בחינוך המיוחד או בחינוך לגיל הרך.

 

מסלולי הלימוד הללו מאפשרים לסטודנטים להשתלב מהר יותר בבתי הספר, ורבים מהם משתלבים במוסדות חינוך שונות במהלך שנת הלימודים השלישית – בדרך לקבלת רישיון הוראה תוך זמן קצר משמעותית.

 

מסלול ייעודי גם לסטודנטים עובדים

גם במכללה למנהל מבינים היטב את חשיבות המסלולים הייעודיים לסטודנטים המשלבים גם עבודה במסגרת לימודיהם, ובהתאם מוצע היום מסלולי לימודי ערב המאפשר לעובדים להתחיל ללמוד לאחר השעה 17:00. מי שמעדיף בכל זאת את לימודי הבוקר יוכל לבחור במסלול המורכב משני ימי לימוד מרוכזים מדי שבוע, ואת המסלול הזה ניתן להשלים בתוך שנתיים בלבד, כלומר – כבר לאחר שישה סמסטרים.

 

מסלול המשך: תואר שני בייעוץ חינוכי

בוגרי תואר ראשון בחינוך יכולים להמשיך בנוסף גם ללימודי תואר שני בייעוץ חינוכי. תוכנית זו מאפשרת לסטודנטים להשתלב בבתי הספר כיועצים חינוכיים, ומסלול ההכשרה מתקיים בשירות הפסיכולוגי. עם תום ההכשרה מקבלים הסטודנטים את הרישיון הדרוש כדי שיוכלו לעסוק בתחום.

 

אם כן, אין ספק שהמכללה למנהל מבינה את חשיבות ההוראה האיכותית, ובפרט את המחסור הקיים היום בכל בתי הספר בישראל. מסלולי הלימוד שהיא מציעה מותאמים למטרה הזו, והם מאפשרים לסטודנטים להשלים את הדרישות האקדמיות בתוך זמן קצר הרבה יותר, תוך שהם משתלבים בתחום, משפיעים על הדור הצעיר ועוברים בעצמם את אחת החוויות המעצימות והמרתקות שיש.

 

התאמה ללימודים במכללה למנהל תלויה במספר גורמים. מעל 9,786 כבר ביצעו בדיקת התאמה למכללה למנהל לתואר בחינוך, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למכללה למנהל לתואר בחינוך על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה ללימודים
עינת מילר
האם אתם מתאימים ללימודי חינוך במכללה למנהל?
בחרו את קבוצת גילכם: