שלוש דרכים להגדיל את ההכנסות שלכם – דווקא עכשיו

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
איך אפשר להגדיל את ההכנסות?
שתף:

אחרי חודשיים שבהם שהינו בעיקר בבית, או במרחק של 100 מטרים ממנו, ובזמן שבו עסקים סגרו את שעריהם ועובדים קיבלו מכתבי פיטורים או הוצאו לחופשה ללא תשלום, יש ניצוצות של שגרה. מצד שני, לצד האופטימיות הזהירה מנתוני ההדבקה, המציאות הכלכלית בהחלט שונה מזו שהכרנו רק לפני כמה חודשים. במקום לדבר על מה שהיה ננצל את ההזדמנות הזו כדי לחשוב צעד אחד קדימה, ובפרט על הדרכים שבהן תוכלו להגדיל את ההכנסות ולהרוויח יותר – גם כשנדמה שהקרקע לא לגמרי יציבה.

 

למעשה, המומחים כבר מדברים על המציאות החדשה שמצפה לנו, ועל המשמעויות שלה. בפרט הם מדברים על הצורך בעבודה מרחוק, מהבית, ובעסקים שפועלים בעיקר דרך האינטרנט. העובדים יצטרכו לרכוש מיומנויות חדשות ולהתאים את עצמם לצרכים החדשים הללו. איך זה יכול לעזור גם לכם? גם לשאלה הזו יש תשובות.

 

 

הישענו על החוזקות שלכם

זה באמת לא משנה אם יש לכם עסק משלכם, אם אתם שכירים שנפגעו מהמשבר או אם הייתם ממילא "בין עבודות". כך או כך הגיע הזמן לעצור, לבדוק את עצמכם ולהבין במה אתם באמת טובים. רשמו לעצמכם את נקודות החוזקה שלכם, וגם את החולשות. היו כנים עם עצמכם ונסו להגדיר באילו תחומים אתם באמת טובים יותר. כעת אתם יכולים להבין האם אתם במקום הנכון עבורכם או שמא הגיע הזמן לערוך שינוי.

מה זה אומר, תכל'ס? אם יש לכם ניסיון מיוחד או כישרון שעדיין לא ניצלתם, תוכלו להפיק ממנו תועלת ולייצר בעזרתו הכנסה. קורס דיגיטלי הוא כלי נהדר שמאפשר לכם להגיע לקהל יעד גדול בלי לצאת מהבית, תוך שאתם מנצלים את הידע והכלים שרכשתם לאורך השנים. חוץ מזה, אולי הגיע הזמן להציע שירותים שלא הצעתם קודם, מעיצוב ועד כתיבה, בניית אתרים או ניהול עמודי פייסבוק.

 

הכישורים שלכם ואתם
הכינו דף ועט והתחילו לכתוב: במה אתם טובים יותר ובמה קצת פחות?

 

רכשו כישורים חדשים

אחרי שלמדנו במה אתם טובים יותר ואילו כלים יכולים לייצר עבורכם הכנסה, הגיע הזמן לזהות את הכישורים שעדיין אין לכם – אלה שאתם צריכים ויכולים לרכוש. יש היום שפע של סדנאות והרצאות בכל נושא בעולם, בחינם או בעלות נמוכה למדי. יש גם שלל קורסים שתוכלו להשלים בזמן שלכם, כשאתם בפיג'מה. תוכלו גם ללטש מיומנויות שיעזרו לכם לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם במקום העבודה הנוכחי או במשרות עתידיות.

מה זה אומר, תכ'לס? חפשו קורסים מקוונים ללימודי עיצוב גרפי, אנגלית או צילום, או לחלופין – למדו איך לבנות בעצמכם קורס דיגיטלי שיניב הכנסה נאה מדי חודש.

 

 

לטשו את קורות החיים שלכם

הטיפ הזה חיוני לכולם – שכירים ועצמאיים כאחד – והוא משמעותי במיוחד למי שנמצא עדיין בבית, תוהה האם יחזור לעבודה והאם ימצא משרה חדשה במהרה בימינו. נצלו את הזמן שעומד לרשותכם וערכו את קורות החיים שלכם. אם לא נגעתם בו לאחרונה, ודאו שהוא מסודר ומרשים, שהוא מתאר את הניסיון שלכם בצורה טובה ומדויקת, ושהוא רלוונטי גם לצרכים החדשים של שוק העבודה.

מה זה אומר, תכל'ס? קורות חיים צריכים לספר בדיוק מי אתם, במה אתם טובים ולמה אתם המועמדים הנכונים למשרה כזו או אחרת. כאן תמצאו טיפים לליטוש קורות החיים שלכם.

 

להגדיל את ההכנסות עם קורות חיים טובים
סדרו את קורות החיים שלכם כבר עכשיו

 

להגדיל את ההכנסות? עבדו חכם ונכון יותר

הכלים שהזכרנו כאן חשובים ואפקטיביים מאוד, ומי שיפעל בצורה חכמה ונכונה יוכל לצאת מהמשבר הנוכחי כשהוא חזק יותר – עם משרה טובה ותנאים נוחים יותר. אז נכון, המגיפה פגעה גם במשק ושינתה את פניו, אבל לשינויים האלה יש גם יתרונות. בפרט, שינויים אלה יצרו הזדמנויות חדשות. עורכי דין מתחומים מסוימים עשויים לעבור לתחום התמחות אחר שהביקוש אליו עלה (למשל מתחומי הביטוח או החוזים), ועובדים רבים יעברו בין תחומים וסקטורים בהתאם לצרכים המשתנים (למשל בתחומי הבריאות והכספים). נסו למצוא את הדרך שלכם לצאת מהמשבר הזה קצת אחרת, כשאתם יודעים במה אתם טובים ואיפה תוכלו לנצל את היכולות שלכם בצורה טובה יותר. ההכנה הנכונה והכלים המתאימים יאפשרו לכם עשות את זה נכון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme