החיתולים האיכותיים והטובים ביותר לעור התינוק

עודכן 28 יוני, 2020

כשמדובר באיכות החיתול ובהגנה על עורו של הבייבי שלך, חשוב להצטייד במוצרים האיכותיים ביותר. עכשיו את עשויה ליהנות מערכת התנסות מושלמת שכוללת את כל מה שאת צריכה – וללא עלות!

ערכת החתלה מושלמת לתינוק

כל אימא רוצה לבחור את הטוב ביותר עבור התינוק שלה, ובפרט את החיתול האיכותי, העוצמתי והגמיש מכולם. אימהות רבות בישראל ובעולם מעניקות לילדים שלהן את שכבת ההגנה המפנקת מכולן. ערכת ההתנסות הייחודית תעניק לך את ההזמנות לגלות את כל היתרונות שיש לחיתול האיכותי להציע.

 

אנו מגרילים ערכת נסיון של מוצרים לתינוק תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה שלנו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

הליווי המושלם לתינוק – מהלידה ועד הגמילה

מהנשימה הראשונה של התינוק שלך, את רוצה להעניק לו את ההגנה האולטימטיבית, ובפרט לבחור עבורו חיתול עוצמתי ואיכותי במיוחד, זה שיעטוף אותו ברכות עד לרגע שבו ייגמל מהחיתולים לחלוטין. חיתול מבד רך ונושם הוא בדיוק מה שהבייבי שלך צריך, ועכשיו תוכלי להתנסות במוצרים איכותיים ללא עלות על ידי השתתפות בהגרלה שלנו, עם ערכת התנסות שכוללת חיתולים, מגבונים ומשטח החתלה – כל מה שצריך כדי לדאוג לעורו של התינוק 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

החיתולים של האגיס
הגנה מושלמת – מהלידה ועד הגמילה

 

מעטפת אוורירית אידאלית לעור התינוק

לחיתולים האיכותיים הללו יש המון תכונות משמעותיות, ומעל לכל בולטת האווריריות שהוא מעניק לעור התינוק, פרט חשוב שמאפשר לו "לנשום" טוב. השכבה הפנימית הרכה מגנה על העור, ובזכות הטכנולוגיה הייחודית ששימשה לפיתוח החיתולים, הם קולטים מהר יותר את הנוזלים – ומרחיקים אותם מהגוף. הכיס הפנימי במותנית מגן מפני נזילות באזור הגב, המותנית הגמישה מבטיחה לו נוחות מקסימלית וסמן הרטיבות יאותת לך כשהגיע הזמן להחליף חיתול. כל אלה חיוניים לאם שרוצה לתת לבייבי שלה את המגע הרך והמפנק, ואת החיתול שישמור על עורו לאורך זמן.

 

מגרילים ערכת התנסות במתנה

להשלמת החוויה, אנו מציעים היום ערכה מלאה ומפנקת במיוחד, והיא כוללת – לצד החיתולים האיכותיים – גם מגבונים ומשטח החתלה. השילוב בין שלושת אלה הופך את פעולת ההחתלה לפשוטה ויעילה מאוד, וכשמדובר באחת הפעולות השגרתיות והשכיחות ביותר בשגרת יומו של התינוק, מגיע לו (ולך) רק הטוב ביותר. עכשיו הזמן שלך להתנסות במוצרים המשובחים עם ערכת התנסות המוענקת לך במתנה. הכול כדי שתוכלי להתרשם מאיכות סל המוצרים, ולגלות עולם רך ואוורירי להפליא.

 

אנו מגרילים ערכת נסיון של מוצרים לתינוק תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה שלנו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

התאמה לקבלת ערכת ניסיון בהגרלה
עינת מילר
האם את מתאימה לקבלת ערכת ניסיון חינם של מוצרים לתינוק?
בחרי את קבוצת הסטטוס שלך: