לאחד את ביטוחי הרכב – זה חכם

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

רוב המשפחות בישראל מחזיקות מספר כלי רכב. הסיבה לכך נוגעת לחוסר היעילות של התחבורה הציבורית בארץ, ולעובדה שבחלק גדול מהבתים מתגוררים ילדים עם רישיון נהיגה. ביטוח כל אחד מהרכבים בנפרד, הוא ברירת המחדל של רבים, אשר לא עושים את המאמץ לאחד את ביטוחי הרכב. במאמר זה, נציג את היתרונות של ביטוח כלל הרכבים של המשפחה במקום אחד, באופן יעיל ובטוח.

 

צמצום זמן העיסוק בבירוקרטיה

ביטוחי רכב כוללים ביטוח חובה, אשר נועד לפצות במקרה של פגיעה גופנית לנוסעי הרכב או למעורבים האחרים בתאונת דרכים, ביטוח צד ג' אשר נועד לפצות במקרים של פגיעה ברכוש, וביטוח מקיף אשר נועד להעניק מענה שלם לבעלי הרכב במקרה של תקלה או תאונה. כאשר מנסים לבחור את הצעת הביטוח המשתלמת ביותר, הנטייה היא לבחור בהצעה החסכונית ביותר ולהשקיע לשם כך זמן רב. עם זאת, אחד הפרמטרים אשר ישראלים רבים לא נוטים לקחת בחשבון בעת בחירה של ביטוחי רכב, הוא זמן העיסוק שלהם בבירוקרטיה הנלווית. זמן העבודה שלכם על תיאום מול חברת הביטוח, הוא זמן שיכולתם להשקיע בעבודה או במנוחה, ויש לקחת גם אותו בחשבון. כאשר מאחדים את ביטוחי הרכב, חוסכים זמן רב ויקר על תיאומים, חתימה על חוזי ביטוח הרכב, ואפילו העברת התשלום החודשית.

 

הגברת כוח המיקוח שלכם כצרכנים

ההשפעה של מיקוח אל מול חברת הביטוח היא מוגבלת. חברות הביטוח חייבות להעניק שירותי ביטוח בהתאם לדרישות שנקבעו במשרדי האוצר והתחבורה. דרישות אלו מגדירות את גבולות הכיסוי הבסיסיים של ביטוחי רכב, ואת העלות שניתן לדרוש עליהם. עם זאת, לחברות הביטוח השונות יש אפשרות להציע הצעות משתלמות יותר כדי לפתות צרכנים, בין אם באמצעות הורדת מחירים מעבר לסף הנדרש, או הוספת כיסויים נלווים לעסקה. כאשר מנסים לסגור חוזה עם חברת ביטוח עבור רכב יחיד, כוח המיקוח שלכם כצרכנים אינו גדול. לעומת זאת, כאשר אתם מגיעים לבטח ביחד שלושה רכבים משפחתיים, התמונה משתנה, ואתם הופכים להיות לקוחות אטרקטיביים הרבה יותר עבור החברה. לעיתים קרובות, התוצאה תהיה הצעות משתלמות בהרבה, ואפשרות לדון עם החברה על תמריצים לחתום דווקא אצלה.

 

מחויבות רבה יותר כלפיכם כלקוחות

ביטוחי רכב, כמו כל ביטוח, הם משמעותיים דווקא ברגעים הקשים ביותר. אחרי תאונת דרכים, היכולת שלכם להתמודד עם בירוקרטיה מתישה של חברות הביטוח היא מוגבלת מסיבות פיזיות ורגשיות. בשעה בה אתם זקוקים לתמיכה של חברת הביטוח, אתם צריכים שתהיה לה כלפיכם כלקוחות מחויבות אשר תאפשר להאיץ תהליכים, ולאפשר לכם להשתקם אחרי האירוע הטראומטי. כאשר אתם מבטחים מספר רכבים יחדיו בחברת הביטוח, אתם מגבירים את המחויבות שלה אליכם כלקוחות. משפחה אשר משלמת באופן קבוע תשלום חודשי עבר מספר רכבים, היא לקוח אשר חברת הביטוח פשוט לא תרצה להסתכן בלאבד אותו. לכן, הזמינות של נציגי החברה תהיה לעיתים רבה יותר, והדרך לקבלת הפיצויים קצרה בהרבה.

 

היכרות אישית עם נותני השירות

היום, כאשר שירותי ביטוח רבים עוברים לרשת האינטרנט, החשיבות של היכרות אישית עם סוכני הביטוח אינה משמעותית כמו פעם. עם זאת, לקשר אישי ולהיכרות עם נותני השירות שלכם עדיין יש משמעות עמוקה. היכרות אישית עם נותני השירות שלכם מתאפשרת יותר כאשר כל שירותי הביטוח לרכבים שלכם ניתנים בחברה אחת, באופן מרוכז. ההיכרות האישית תהפוך את נותני השירות להרבה יותר קשובים אליכם, ותסייע לייעל תהליכי עבודה שגרתיים, כולל החלפת הרכב המבוטח, הוספה של נהג נוסף ועוד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme