5 פעילויות חינמיות שתוכלו לעשות – גם מהבית

רונן פדרבאום2 דקות קריאה
5 פעילויות חינמיות למשפחה
שתף:

יש לנו מספיק סיבות טובות להישאר בבית, בין אם משום שיש בחוץ נגיף שמחייב שיטוט עם מסיכה ושמירת מרחק פיזי, ובין אם משום שבחום של חודש אוגוסט עדיף להישאר ממילא תחת המזגן. כך או כך כדאי לזכור שחוץ מצפייה אינסופית בסדרות בנטפליקס, יש עוד כמה דברים שאפשר לעשות בבית, דרך המסך. רובן חינמיות, והנה כמה רעיונות במיוחד עבורכם.

 

 

1 – אימוני כושר מהבית

נתחיל, כמובן, מחדרי הכושר שנפתחים ונסגרים בהתאם להנחיות המשתנות. בעידן שבו אנשים רבים מוותרים על המנוי כדי לחסוך כסף, אבל גם נשארים יותר בבית כי חם מדי לצאת לריצה, כושר ביתי הוא פתרון מעולה. אם תערכו חיפוש קצר ביוטיוב תגלו שפע של אימונים נהדרים עם או בלי אביזרים מיוחדים, וגם ספקי התוכן השונים מציעים ערוצים מיוחדים או תוכניות המיועדות למי שרוצה לשמור על כושר בזמן שהוא בבידוד או בסגר התנדבותי עד לרגע שבו הטמפרטורה בחוץ תהיה קצת יותר נעימה.

דרך אגב, ישנן גם תוכניות אימון ייעודיות בתשלום שיעלו לכם פחות ממנוי חודשי לחדר הכושר, למשל התוכנית הזו (99 ש"ח) או התוכנית הזו (69 ש"ח). מי שרוצה להתאמן ללא עלות, הסרטונים האלה בדיוק בשבילו.

 

כושר ביתי
לעשות כושר בלי לצאת מהבית ובלי מנוי חודשי שעולה מאות שקלים

 

2 – קורסים מקוונים (גם בחינם)

הלמידה המקוונת היא לא תופעה חדשה, על אף שבשנת 2020 היא הפכה למושג נפוץ למדי גם בקרב ילדי הגנים ובתי הספר. מבחינת המבוגרים מדובר בטרנד שתופס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, ובעקבות המעבר לדיגיטל הביקוש רק גובר. הנה כמה רעיונות לנושאים שתוכלו ללמוד בקלות, בלי לצאת מהבית וגם בלי להיזכר איפה השארתם את הארנק: לימודי אנגלית אונליין, בניית אתרים או שיווק בדיגיטל, למשל.

 

 

3 – הרצאות אונליין

התקהלויות אמנם נאסרו, אבל זה לא אומר שלא נוכל להמשיך ולהקשיב למרצים טובים עם סיפורים מעניינים וכמויות אדירות של מידע. בעקבות הקורונה עברו הרצאות רבות לפורמט מקוון, בהן הרצאות ייעודיות לגמלאים. בנוסף, ארגונים שרוצים להציע לעובדים שלהם תוכן עשיר ומעניין יכולים לעשות את זה באמצעות הרצאות מקוונות המועברות על ידי מרצים מוכרים, למשל דרך מרכז המרצים. הרצאות וסדנאות נוספות, גם כן בחינם, ניתן למצוא גם באתר הזה.

 

4 – סיור שווקים מהבית

נשמע אולי מפתיע, והרי אין כמו הניחוחות והטעמים של השוק, אבל גם בקיץ הישראלי ובאווירת הקורונה אפשר להגיע לשווקים בעולם כולו. גוגל מציעה דרך די פשוטה לעשות את זה באמצעות כלי שנקרא Global Flea Markets ועבור התייר הישראלי שלא עבר בנתב"ג בבחצי השנה האחרונה, זו הזדמנות לגלות שווקים מרהיבים כדוגמת שוק פורטובולו בלונדון, או בשווקים של צרפת, ספרד, אקוודור או הודו, למשל.

 

פעילויות חינמיות ווירטואליות
לא חייבים לטוס לפריז כדי לבקר בלובר

 

5 – סיור במוזיאונים הגדולים בעולם

אם אתם מעדיפים תרבות ואמנות, גם כאן אפשר לצאת למסע בעולם בלי לארוז מזוודה או לחדש דרכון. למשל, המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע, שנמצא בכלל בוושינגטון, מאפשר לכם לשוטט בין אולמות תצוגה שונים בקצב שלכם ובאמצעות העכבר בלבד. גם הלובר מציע סיור וירטואלי, כולל ניווט בין מרחבים שונים ברחבי המוזיאון. חוץ מזה, יש גם מוזיאונים מומצאים שכלל אינם קיימים במציאות אבל גם הם מאפשרים לכם לצאת למסע מרתק במיוחד, כמו מוזיאון VR לאמנות יפה.

 

בקיצור, עם כל כך הרבה רעיונות מדליקים לשלל פעילויות חינמיות, למה בכלל צריך לצאת מהבית?

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme