זאת השיטה שהוכיחה שאפשרי לרדת עשרות קילוגרמים בצורה בריאה ומאוזנת

עודכן 25 אפריל, 2024

זאת השיטה שסחפה אלפי ישראלים שרצו לרדת במשקל בצורה הטובה ביותר. לא רק שהשיטה הזאת תוריד את המשקל שלכם, היא תעזור לכם לשמור על התוצאות שנים קדימה. ועכשיו: שיחת אבחון במתנה עם מאמן שיאבחן מה מונע מכם להיות במשקל הנכון בלי שתחיו בדיאטה כל החיים.

 

אם אתם סובלים ממשקל עודף, חשוב לנו להגיד לכם שאתם ממש לא לבד: ארגון הבריאות העולמי כבר הכריז על השמנת יתר כעל מגיפה עולמית בשנת 1997, כשישית מאוכלוסיית העולם סובלת מהשמנת יתר, ומצער להגיד את זה, אבל ישראל נמצאת במקום הראשון מבין כלל מדינות אירופה, בדירוג ההשמנה – לא פלא, על פי ממצאי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מסוף שנת 2019, 55% מהגברים ו – 45% מהנשים סובלים מהשמנת יתר, וכמעט כולם נמצאים בדיאטה ומבקשים לרזות. מבין מי שנמצאים בדיאטה, בודדים מצליחים לאבד משקל בשיעור משמעותי ולשמור על המשקל החדש לאורך זמן.

אך קיים פתרון שמיועד לאנשים שמוכנים לעשות את המאמץ ולהתמיד בשיטת ליווי להורדה במשקל שכבר עזרה לאלפים, במרחק שיחת ייעוץ אחת שאפשר לקבל בחינם במידה ומתאימים.

 

התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי להורדה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 11,534 כבר ביצעו בדיקת התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי להורדה במשקל, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים ולקבל שיחת ייעוץ חינם:

 

השמנת יתר היא הרבה יותר מאשר רק בעיה אסתטית. מעבר למשקל הגוף הכבד והמלתחה במידות גדולות, חשוב לזכור שהשמנת יתר מהווה סיכון בריאותי: לסוכרת, למחלות לב וכלי דם, ואפילו לתוחלת חיים קצרה יותר.

מה עושים? פתרונות "בזק" שפורטים על מיתרי הרגש ומוצרים שנמכרים באלפי שקלים, לא עוזרים לכם להוריד ממשקלכם לאורך זמן, אלא למעשה מוכרים אשליות בחלק גדול של המקרים. אתם צריכים שינוי אמיתי. שינוי שיאפשר לכם לשמור על החיוך, שיעזור לכם לסגל שיגרת חיים נכונה ובריאה, בלי ויתורים ובלי צומות – שינוי בריאותי אמיתי.

הדרך היעילה ביותר לשינוי כזה, שיוביל לירידה במשקל וסגנון חיים בריא יותר, מתחילה כאן. תהליך אישי של שינויים תזונתיים שמתאימים בדיוק לכם ומשלבים את מה שאתם אוהבים ביחד עם מה שבריא לכם, בלי ויתורים גדולים מידי, ועם חיוך שהולך וגדל מידי יום.

 

 

אלפי מתאמנים כבר מצאו את הדרך המתאימה להם!

יש סוד להורדה משמעותית במשקל. הורדה משמעותית במשקל היא כזו שתחזיר אתכם לתחומי מסת הגוף (ה – BMI) הבריאים לכם ותאפשר לכם לשמור על השינוי לאורך זמן. הורדה משמעותית במשקל תאפשר לכם לוותר על קילוגרמים של שומן במיקומים הנכונים – אבל תשמור על מסת השריר שלכם ואף תגדיל אותה. הפחתה כזו במשקל תאפשר לכם לסגל סגנון חיים חדש ובריא שיש בו את כל המרכיבים של חיים ארוכים ומאושרים: תזונה בריאה, והמון שמחת חיים.

מהו הסוד, שעושה את ההבדל בין דיאטות נקודתיות שלפעמים נכשלות לחלוטין ולפעמים מובילות לירידה במשקל ואז עלייה למשקל ההתחלתי או אפילו יותר?

הסוד הוא: בנייה והטמעה של שגרת תזונה נוחה ונכונה. שינוי מקצועי, שתוכנן בדיוק בשבילכם, ומאפשר לכם לשמור על הנוחות שלכם. השינוי, המתוכנן בתהליך אישי, יוביל אתכם לסגנון חיים חדש, עם הרגלים בריאים לתזונה ולכושר. וזה בדיוק מה שתקבלו, בתהליך הרזייה בשיטת פיט קיי.

במילים אחרות: אנחנו בכלל לא מטפלים ישירות בעודף המשקל. אנחנו פותרים את הבעיה מהשורש, עם אימון לשינוי ההרגלים שיצרו את אותו עודף משקל.

ההרגלים החדשים שלכם יובילו אתכם לשיגרת חיים חדשה, למשקל גוף חדש (ונמוך הרבה יותר), ולעוד המון שינויים שאתם חולמים עליהם: אולי מלתחה חדשה, אולי תחביבים חדשים, אולי סדר יום קצת אחר עם יותר פעילות ויותר בילויים – תגלו במהרה שבמשקל הגוף האידיאלי שלכם, אתם יכולים להשיג מהחיים הרבה יותר.

 

צפו בסרטון שמסביר את הכל

 

איך עושים את זה בפועל?

שיטת פיט קיי אינה מכילה תפריטים יומיים שאתם חייבים לדבוק בהם. היא לא מחייבת אתכם לספור קלוריות או לסבול ממצב תמידי של תחושת הרעב המעצבנת הזו בבטן. אין "מותר" ו"אסור", אין תחושת מרמור או דחף לאכול משהו שתוותרו עליו בצער – התהליך מותאם בדיוק אליכם, לסגנון החיים שלכם ולהעדפות שלכם, ורק כך, תוכלו גם לאבד את המשקל העודף וגם לשמור על משקל גוף תקין לאורך שנים רבות!

הדרך שלכם אל הגוף החדש והרזה היא דרך אינדיווידואלית, שתתאים רק לכם. על מנת למצוא אותה, אנחנו נלווה אתכם בתהליך מקצועי ואישי, בליווי של אחד על אחד, במהלכו נכוון לבחירות נכונות יותר בתזונה ולהעלאת רמות האנרגיה וההוצאה האנרגטית בשיגרת היום יום. זה אינו פתרון קסם – זו שיגרת חיים בריאה עם הרגלי תזונה שמתאימים לאורח החיים שלכם – רק כך, תוכלו להשיג שינוי בר קיימא, כזה שתוכלו לשמור עליו למשך כל שארית חייכם.

אלפי ישראלים כבר נהנים מגוף חדש וחיוך גדול, ושומרים ללא קושי על שיגרת חיים פעילה ובריאה יותר. 200 המאמנים האישיים שלנו, הפזורים בכל רחבי הארץ, מחכים לטלפון מכם וישמחו ללוות גם אתכם אל עבר השינוי הנכסף בשיגרת החיים, במשקל ובאיכות החיים.

 

התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי להורדה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 11,534 כבר ביצעו בדיקת התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי להורדה במשקל, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לתוכנית ליווי אישית של פיט קיי על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים ולקבל שיחת ייעוץ חינם:

 

התאמה לדיאטת פיט קיי
עינת מילר
האם תוכנית ליווי אישית של פיט קיי להורדה במשקל מתאימה לך?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?