אלפי ישראלים נוהרים לקורס שגורם לכסף שלהם לעבוד בשבילם: תחום עם פוטנציאל הכנסה עצום

עודכן 25 אפריל, 2024

במציאות כלכלית לא פשוטה, כולנו חולמים על רווחה כלכלית ועל הפינוקים שמגיעים איתה. גם אם אנחנו מצליחים לשמור קצת כסף בצד – האפשרויות להפוך את החיסכון רווחי ולייצר ממנו תשואות גבוהות, הן דלות.

 

אולי האפשרות הריאלית והיעילה ביותר היא השקעה בשוק ההון, אבל זהירות!! מי שלא מקפיד ללמוד את הכללים לבחירה נכונה של השקעות, יגלה שהחיסכון במחיר הקורס הופך להפסדים קשים בניהול תיק ההשקעות.

יש דרך ליהנות מכל העולמות! קורס קצר ומעשי של לימודי שוק ההון וניהול תיק השקעות, יאפשר לכם להתחיל כמעט מייד, ולבחור את ההשקעות שלכם בחוכמה. לא צריך הרבה – רק למלא את הטופס הקצר שכאן, ואתם בדרך הנכונה.  

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 10,953 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הנה הבעיה: מי שהצליחו לחסוך סכום כסף מגלים שאין להם שום דרך יעילה לשמור על ערכו של הכסף, אלא בהשקעות בשוק ההון. השלב הבא עלול להיות פתיחת חשבון השקעות עצמאי והשקעה במניה כזו או אחרת, וכאן נופל הרוב המכריע של מי שנכנסים לשוק ההשקעות בלי הידע הנדרש. החיסכון בזמן וכסף על לימודי שוק ההון הופך להפסד שעלול להסתכם בסכומים גדולים, גדולים מאלה שתכננתם.

מה עושים? מוצאים את המסגרת הכי מקצועית, הכי פרקטית, והכי "ישר ולעניין" שתלווה אתכם בצעדים הראשונים בניהול תיק ההשקעות שלכם – ומתחילים להרוויח. כך תעשו את זה נכון.

 

איפה אפשר להשיג היום תשואות גבוהות?

בעולם של ריבית נמוכה מחצי אחוז (!) על חסכונות בבנק, יש רק דרך אחת להגיע למצב שהכסף שלכם עובד בשבילכם, ביעילות ומבלי להתחייב לתשלומי עמלות גבוהים – והיא, לנהל תיק השקעות עצמאי. ניהול תיק השקעות עצמאי ידרוש מכם היכרות מעשית ורלוונטית עם שווקי ההשקעות שלכם – והדרך להתגבר על משוכה זו היא באמצעות ליווי מקצועי, פרקטי וטכני, בקורס ניהול תיק השקעות עצמאי – קצר ומעשי, ואם אפשר – כזה שכבר במהלכו תוכלו להתחיל לסחור במוצרי השקעה.

ניהול תיק השקעות בבית השקעות הוא אפשרי רק מסכום מסויים, בממוצע 200,000 ₪, והוא כרוך בדמי ניהול גבוהים – אם כי התשואה הממוצעת עשויה להגיע עד ל – 10% ויותר, בחודשים נטולי מאורעות יוצאי דופן (כמו הקורונה), וגם אז, מנהלי השקעות חכמים ידעו להפוך מכשלה למקפצה או לאושש במהירות את ההשקעות על ידי התאמת התמהיל והבחירות למצב השוק.

בשלב זה, חוסכים חכמים מבינים שניהול תיק השקעות עשוי להיות האופציה הטובה ביותר להשקעה של סכומים קטנים: התשואות גבוהות, ההשקעה שומרת על נזילות, וניתן להתאים את תמהיל ההשקעות לרצון המשקיע. אבל ביחד עם זאת, אתם מעוניינים להימנע מתשלום עמלות גבוהות למנהלי ההשקעות שלכם, ודווקא רוצים לבחור בגמישות את מבנה התיק שלכם, המוצרים שבהם תשקיעו וגובה הסיכון שתיקחו בהשקעות.

 

מה עושים? מנהלים תיק השקעות באופן עצמאי!

הנה סוד ששווה הרבה כסף: אתם לא חייבים תואר ראשון בכלכלה, היכרות עמוקה עם הגיאוגרפיה והפוליטיקה במדינות העולם ובטח לא חוש שישי מפותח, על מנת לייצר תשואות גבוהות בתיק ההשקעות שלכם. מה שאתם צריכים הוא להכיר את המושגים המקצועיים, להבין מהם כללי המסחר שיאפשרו לכם לנצל כל מצב שוק לטובת מיקסום הרווחים שלכם – ולדעת איך מתחילים. בליווי מקצועי, פרקטי ונכון, תוכלו להתחיל לסחור ברמת וודאות וביטחון שתתאים לכם, בתוך שבועות ספורים – בתכנת השקעות וירטואלית או אפילו בעולם ההשקעות האמיתי.

היתרונות בניהול עצמאי של תיק ההשקעות שלכם שמות ללא ספק את האלטרנטיבה הזו גבוה מעל כל אפשרות אחרת להפוך את הכספים המיועדים לחיסכון באפיק השקעה:

  • אפשרות קונקרטית להגדיל את ההכנסה, באפיקים פסיביים (לפי בחירתכם), עם תשואות חודשיות משמעותיות שיאפשרו רווחה כלכלית עולה.
  • הכנסה פסיבית, שתאפשר לכם לנהל את תיק ההשקעות מהבית בפיג'מה, מחוץ הים, ואפילו מחופשה בחו"ל
  • אפשרות לייצר הכנסות 24/7 – גם כשאתם לא בעבודה, גם כשאתם ישנים, גם כשאתם בחופש
  • ייתכן שתגלו שכמונו, שגם אתם נהנים מהאתגר שבבחירת מוצרי השקעה וניהול תיק השקעות

 

ניהול עצמאי של תיק השקעות – עכשיו זמן מושלם להתחיל

בהשקעות בשוק המט"ח בלבד, הסכומים בהם מתנהל מסחר יומי מסביב לעולם הם מדהימים: מעל שלושה טריליוני דולרים, בשוק המוגדר כגדול בעולם. אם כל כך הרבה אנשים משקיעים במוצרים כאלה – הם בוודאי מרוויחים לא מעט, בהנחה שהם מצויידים בידע הנדרש – ואתם, יכולים להתחיל לסחור במטבעות, בסחורות, במניות, באג"ח או במוצרי השקעה אחרים – ממש בקרוב.

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 10,953 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה ללימודי שוק ההון
עינת מילר
האם אתם מתאימים לקורס מסחר בשוק ההון?
https://www.reali.co.il/?page_id=44435#step1