מתוצאות המשבר הנוכחי: שיא ביקוש בתחום שוק ההון השנה

עודכן 28 מרץ, 2024

משבר הקורונה שהביא עימו את המשבר הכלכלי והמצוקה בשוק התעסוקה, יצר בקרב רבים וטובים את הצורך במציאת מקור הכנסה חלופי למקום העבודה שאיבדו. זוהי ההזדמנות שזיהו אלפי ישראלים שניגשו לקורס מסחר בשוק ההון.

 

במיוחד בתקופה זו, בה רבים מחפשים אפשרויות הכנסה חלופיות או נוספות, גובר העניין בשוק ההון ובהזדמנויות הרבות שמציע לסוחרים בו. מדובר באחד התחומים החמים ביותר כיום ולטרנד החדש בקרב אלו המעוניינים להוסיף להכנסתם ממקום העבודה הנוכחי ואף לפנות לדרך עצמאית במהירות. אנו חיים כיום בתקופה בה אין עבודות בטוחות, כלכלנים ומומחים מעריכים שייקח לשוק העבודה זמן רב להתאושש ולחזור להיות כפי שהיה.

 

דווקא בתקופה כזאת, ההזדמנויות בשוק ההון הן רבות ואלפי ישראלים שזיהו את ההזדמנות החליטו לקחת את המושכות על הקריירה שלהם, ללכת ללמוד בקורס בכדי ללמוד איך להשתמש בכסף שלהם בצורה נכונה ובלי טעויות מיותרות. קיים פער אדיר בין הביצועים של אנשים שלמדו כיצד לסחור בשוק ההון, לבין אנשים שלא למדו כלל. לכן, רוב האנשים מעדיפים לקבל כלים שיכולים להגדיל בעשרות אחוזים את אחוזי ההצלחה שלהם בתחום.

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 9,553 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

האלטרנטיבה לעבודה כשכיר? שוק ההון

צמד המילים "שוק ההון" יוצר אצל רבים חרדה ונתפס מבחינתם כתחום זר המיועד אך ורק לאקדמאים, כלכלנים ואנשי עסקים. אך לאלו שנגעו בתחום, גם אם מבינים רק את בסיסו, מילים אלו מעוררות ריגוש ונתפסות כענף מרתק, בעל פוטנציאל הכנסה גבוה, הפתוח לכולם.
בעידן הדיגיטל בו כולם רוצים הכל, עכשיו ומהר ישנן דרכים רבות להיכנס לתחום זה, להרחיב ולהעמיק את הידע בו ולהתחיל במהירות את העיסוק והפעילות בו באופן עצמאי, באמצעות קורס מסחר ייעודי הנגיש לכל.

בשונה מתחומים כמו נדל"ן למשל, שוק ההון מייצר הזדמנויות ללא תלות במצב המשק. הכסף זמין בכל רגע, מכל מקום וכל מה שצריך זה מחשב וחיבור לאינטרנט. שהכל פורח יש הזדמנויות להרוויח מעליית השוק ובניגוד למה שרוב הציבור חושב, ניתן להרוויח באופן משמעותי גם בשוק יורד. סוחר מיומן עם ארגז כלים מקצועי יודע לנצל זאת היטב לטובתו ולהרוויח מזה. 

 

 

ומה כולל מסלול ההדרכה למסחר בשוק ההון?

שלא תטעו, שוק ההון לא מתאים לכל אחד, זו ריצת מרתון ומי שחושב על התעשרות מהירה זה לא המקום. בדיוק בשביל זה יש מסלול שמטרתו לייצר WIN WIN בין התלמיד לבין המנטור לפני שאתם מתחייבים באיזושהי צורה משמעותית.

חשוב מאוד שיהיה מנטור שלוקח אותכם יד ביד וימנע ממכם לעשות את הטעויות הרבות שמתחילים עושים בתחום המורכב הזה. ימקד אותכם ויעזור לכם להבדיל בין עיקר לתפל ויכוון אותכם לכל אורך הדרך עד להצלחה.

מתחילים בספר מתנה שמכיל את הבסיס לשוק ההון, מתקדמים לקורס מבוא עם נגיעה למתקדמים (עלות סמלית עם אחריות מלאה) ולאחר מכן מקבלים שבוע שלם של התנסות מעשית ביחד עם המנטור והתלמידים, שם ממש ניתן לראות את העשייה והפרקטיקה היום יומית. לאחר מכן ניתן להגיש מועמדות למסלול ליווי ותוכנית ההכשרה המלאה של המומנטום טריידר, ליווי מקיף הכולל ניתוחי עומק פונדמנטליים בשילוב ניתוח טכני ומיקוד מדויק על המניות הכי חמות בשוק.

המסלול הייחודי כולל את כל מה שאתם צריכים על מנת להיכנס לתחום ואת כל מה שיסייע לכם להתפתח בו אם אתם כבר בפנים.

אז בזמן שרבים בוחרים לשבת על הגדר ולקוות לטוב, אתם מוזמנים להצטרף לאלו שהחליטו לפעול למען עצמם, למען עצמאותם הכלכלית, לחשב מסלול מחדש ולהצטרף לקהילת הסוחרים בשוק ההון. בהצלחה!

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 9,553 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה ללימודי שוק ההון
האם אתם מתאימים לקורס מסחר בשוק ההון?
בחרו את קבוצת גילכם: