הליך פונדקאות - ההזדמנות האחרונה למי שעבורם הבאת ילד לעולם כבר נראית בלתי אפשרית

עודכן 3 נובמבר, 2020

בעשור האחרון הולך ועולה מספר הפונים להליך הפונדקאות. זוגות רבים שגילו באופן וודאי כי לא יוכלו להיות הורים באופן טבעי ועצמאי, פנו להליך זה. פתרון זה ההופך ליותר ויותר נגיש, מהווה עבורם ככל הנראה, הזדמנות אחרונה להביא ילדים לעולם. מאות זוגות כבר עושים זאת בהצלחה בכל שנה והמספרים רק ממשיכים לעלות!

פונדקאות הינה אחת הדרכים הקיימות כיום להבאת ילדים לעולם במקרים בהם אין לאישה אפשרות או יכולת להיכנס להריון בעצמה, או לחלופין במקרים בהם הזוג הינו חד מיני. בהליך הפונדקאות, אם פונדקאית נושאת את העובר של ההורים המיועדים ברחמה ומוסרת אותו אליהם לאחר הלידה. בכך, האם הפונדקאית תורמת להורים המיועדים, שאין ביכולתם להרות, את יכולתה הטבעית להרות ולשאת את ההיריון.

 

התאמה להליך פונדקאות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 12,543 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להליך פונדקאות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

המסע המרגש בחייכם

במדינת ישראל חוקקו חוקים המאשרים ומאפשרים את הליך הפונדקאות בכפוף לתקנות ולדרישות שנקבעו. כמו כן ובמידת הצורך, ההליך מתאפשר לביצוע גם במדינות אחרות (בהתאם לצורך ולתנאי המדינה), עם אם פונדקאית אשר בסיום ההליך תעביר את היילוד להורים אשר יביאו אותו עימם לארץ. בכך, ניתנת לכל מי שנבצר מהם להביא לעולם ילדים, ההזדמנות המדהימה להיות הורים, לעשות זאת באופן חוקי בהתאם לקריטריונים שנקבעו ולהתחיל בתהליך המיוחל בכל רגע נתון!

אלפי ישראלים, מכל שכבות האוכלוסייה, מכל רחבי הארץ ובהם גם ידוענים ומפורסמים למיניהם, כבר סיימו בהצלחה את ההליך וזכו להרחיב את משפחתם ולהגשים את חלום ההורות. אליהם ממשיכים להצטרך רבים בכל שנה, מתחילים את ההליך ההופך ליותר ויותר מקובל ונפוץ ועושים את הצעד הראשון בדרכם להגשמת החלום.

 

אז כיצד מתחילים?

ישנם מרכזים וחברות פונדקאות המציעים ליווי מלא עבור המעוניינים בהליך ומסייעים בכל הנדרש הן מבחינת השגת האישורים, הטפסים וההיתרים הנחוצים והן מבחינת הלוגיסטיקה הנדרשת לאורך התהליך מבחינת ההורים המיועדים ומבחינת האם הפונדקאית. על המעוניינים בהליך זה לפנות לחברות המתמחות בביצוע ובליווי הליך הפונדקאות, לקבל מידע ופרטים מלאים, לבחון ולהשוות את השירותים הניתנים, את היכולת לבצע את ההליך בארץ או הצורך לעשותו במדינה אחרת, את התמיכה המקצועית (שירותי עו"ד, פסיכולוג ועוד), להשוות מחירים ולאחר בחינת כל אלו לבחור במרכז הפונדקאות המתאים עבורם.

מכיוון שמדובר בהליך עדין ומורכב אשר דורש אנשי מקצוע מגוונים ומומחים בתחומם, אין להקל ראש באיכות החברה או מרכז הפונדקאות בהם בוחרים ויש לוודא כי מדובר בחברה מקצועית, בעלת ניסיון, הצלחות מוכחות וצוות מומחים עליהם תוכלו לסמוך שילוו אתכם צעד צעד בדרך להגשמת החלום והרחבת המשפחה!

הצעד הראשון של ילדכם מתחיל כאן.

 

התאמה להליך פונדקאות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 12,543 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להליך פונדקאות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הליך פונדקאות
עינת מילר
האם ישנה התאמה להליך פונדקאות?
בחר את קבוצת גילך: