קבלת הלוואה בתנאים הטובים ביותר – איך לא חשבתם על זה קודם?

עודכן 3 נובמבר, 2020

המשבר הגיע גם אליכם? צריכים הלוואה אך לא מצליחים לקבל? הצטרפו להמונים שכבר לקחו הלוואה בתנאים הטובים ביותר – מקרנות הפנסיה וקופות הגמל. כל כך פשוט!

התנהלות כלכלית נכונה

המצב הכלכלי הקשה והמשבר התעסוקתי הביאו ישראלים רבים למצב של משיכת יתר מהבנק, הלוואה מהבנק, הלוואות מקרובים, הלוואות חוץ בנקאיות מחברות האשראי ואף לקיחת כספים ממקורות אחרים – בהם גם גופים בעייתיים.

במצב זה של צורך בכסף וחוסר ברירה, נאלצים הלווים לפנות לכל מי שמוכן להלוות להם את הכסף הנדרש, גם אם מדובר בהלוואה בריביות גבוהות שייתכן ואין ביכולתם להחזיר ובתנאים בהם לא יכולים לעמוד. אך רבים אינם יודעים כי ההלוואה הטובה ביותר, הנגישה ביותר ובריבית המשתלמת ביותר, נמצאת לעיתים ממש מתחת לאף – הלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל!

 

זכאות להלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 64,898 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להלוואה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מהי הלוואה על חשבון קרן הפנסיה וקופת הגמל?

רבים אינם יודעים זאת, אך ההלוואות עם התנאים האטרקטיביים ביותר נמצאות בתוכניות החיסכון ארוכות הטווח אשר קיימות אצל רובנו – קרנות הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. בהלוואה כזו, מקבל הלווה את הסכום הנדרש מקרנות הפנסיה או קופות הגמל, בדיוק כפי שמתבצעת הלוואה מכל גוף פיננסי אחר. ההבדל העיקרי הוא שכאן הגוף המלווה את הכסף משתמש בחיסכון של הלווה בקרן או בקופת הגמל, כערובה להחזרה הכסף ולכן הסיכוי לאישור קבלת ההלוואה מהגוף המלווה גבוה יותר. יש לכם קרן פנסיה? אתם מחזיקים בקופת גמל? ייתכן שגם אתם זכאים להלוואה בתנאים אטרקטיביים כבר היום!

 

ריבות משתלמת ותנאים מועדפים

ישראלים רבים כבר עשו את ההשוואה וגילו את היתרון בלקיחת ההלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל. במצב זה, החוסכים נהנים מהלוואות אשר לרוב ניתנות בתנאים נוחים יותר מאלו המוצעים בגופים פיננסיים אחרים, מכיוון שההלוואה המבוקשת ניתנת כנגד כספי החיסכון המנוהלים בקרן או בקופה של הלווה. בכך, הסיכוי לאי פירעון של הלווה קטן יותר, הסיכון של הגוף המלווה נמוך יותר בהתאמה ולכן גם הריבית והתנאים המוצעים יכולים להיות טובים יותר.

בכל מקרה מומלץ לבדוק ולהשוות את מגוון ההצעות הניתנות על ידי הגופים הפיננסיים השונים ואת הריביות והתנאים המוצעים. אך עם זאת חשוב לזכור ולהבין כי הריביות והתנאים המוצעים עבור ההלוואות הינם לרוב ביחס ישיר לסיכון של הגוף המלווה. בדקו אם גם אתם מחזיקים בקרן פנסיה או בקופת גמל ואל תהססו לפנות לגופים אלה בבקשה לקבלת הלוואה.

 

זכאות להלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 64,898 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להלוואה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להלוואה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה להלוואה
האם אתה זכאי לקבלת הלוואה?
בחר את קבוצת גילך: