המזרן שעשה מהפכה בעולם השינה: נסו ל-30 יום את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

עודכן 20 אפריל, 2024

המזרן ההיברידי החדש שנבנה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הוא הפתרון המושלם שמבטיח שינה איכותית באמת ומשנה את חווית השינה כפי שהכרנו אותה – ומוצע לרכישה באונליין במחיר השקה מיוחד עם 30 לילות ניסיון.

 

יותר ויותר ישראלים מגלים את היתרונות האדירים של המזרן ההיברידי, המזרן שכבר הספיק לכבוש את השוק בארה"ב ונמכר בקצב אדיר. זה שמשדרג את איכות השינה ותומך בגב בצורה מושלמת במהלך הלילה בזכות השילוב בין שני הטכנולוגיות הטובות בעולם.
עכשיו, כשהמזרנים המצוינים זמינים במחירים אטרקטיביים במיוחד, הביקוש רק עולה. אם כן, זה בדיוק הזמן להתחדש במזרן שמספק את כל היתרונות בכמעט חצי ממחירו הרגיל.

המזרן ההיברידי המתקדם מספק חווית שינה מעולה בזכות הטכנולוגיה שלו שכוללת קפיצים מבודדים בגרסה משודרגת , אפשר גם לומר בגרסה הטובה ביותר שלהם עם פלדה חזקה (קוטר קפיץ של 6.7 למי שרוצה להתעמק). פולימרים עם עמידות בלחץ ומשקל ובדחיסות של 40 ק"ג/מ"ק ואם לא הבנתם מזה אומר , זהו בעצם הנתון שמעיד על ספוג איכותי ביותר, וכל זאת לצד שכבת ויסקו עבה ומפנקת במיוחד. מזרן ההייבריד החדש הוא השילוב המושלם שמבטיח לכם התאמה מושלמת לגוף – ואיכות שינה שלא הכרתם. זו ההזדמנות שלכם להפוך את השינה ליעילה מהנה ובריאה הרבה יותר.

 

שבעה אזורי תמיכה: שינה איכותית, בלי הפרעות

המזרן ההיברידי החדש של חברת קינג דייויד מספק את כל הפתרונות לבעיות שעלולות להפריע לאיכות השינה שלנו. קפיצי הפלדה מבודדים וכל קפיץ נמצא בשרוול כיס מופרד, מה שמבטיח שינה רציפה וטובה יותר לשני בני הזוג (גם כשבן או בת הזוג מתהפכים ומסתובבים במהלך הלילה), ללא קשר לתנועות של הצד השני. קפיצים  אלה אף מחולקים לשבעה אזורי תמיכה שונים לפי מרכזי הכובד השונים שיש בגוף האדם, וחלוקה זו מספקת לגוף את המענה המושלם בזכות תמיכה מלאה במרכזי הכובד של הגוף – האגן והכתפיים. המשמעות? צמצום משמעותי בכאבי הגב ושדרוג מידי באיכות השינה.

 

חומרי גלם איכותיים: בייצור כחול – לבן , נוחות מקסימלית

יתרון נוסף של מזרן ההייבריד טמון בחומרי הגלם המרכיבים אותו, כולם אגב בייצור כחול-לבן והם נבחרו בקפידה כדי לספק חוויית שינה בלתי רגילה שתוביל לפינוק האידיאלי. להיקף המזרן תמיכת קצה מיוחדת שנועדה להעניק לו הגנה ועמידות למשך שנים, וזאת בניגוד למזרנים פשוטים ומוכרים שמתקשים לתמוך בנו בישיבה על קצה המזרן. לכך מצטרפת גם שכבת ויסקו עליונה ועבה במיוחד (כ-6 ס"מ) שמבטיחה פינוק אמיתי.

 

מבט פנימי אל המזרן ההיברידי

 

בדי קשמיר נעימים (ונושמים)

תשומת הלב הרבה שניתנה לחוויית השינה שלנו מתבטאת גם בבדי הריפוד. כאן בחרו בקינג דייויד את בד הקשמיר, ומסיבות מצוינות. לא רק שמדובר בבד נעים למגע, אלא שבדי הריפוד האיכותיים נושמים ומונעים הזעת יתר. זהו הפינוק המושלם, ולא זאת בלבד אלא שגם בד הריפוד תפור בתפירה עמוקה על שכבת ויסקו דקה כדי לספק מגע שאין כמוהו.  במפעל הוותיק בקרית מלאכי מעדיפים להשתמש בחומרי גלם כחול-לבן בלבד, וללא פשרות על האיכות.

 

מענה מדויק לכאבי הגב: בריאות זה הכי חשוב

המזרן ההייברידי המצוין מספק גם מענה מדויק לכאבי הגב המוכרים היטב לרובנו. למעשה, רק שינה על מזרן המבטיח תמיכה מושלמת במרכזי הכובד של הגוף היא שינה נכונה ובריאה יותר. לא משנה באיזו תנוחה אתם ישנים וכמה פעמים תסתובבו במהלך הלילה, הטכנולוגיה המתקדמת היא הפתרון המנצח והיא מפחיתה דרמטית את הלחץ המופעל על הגוף. כל היתרונות הללו מסבירים למה מזרן ההייבריד הפך לכוכב הראשי בחדרי השינה של לקוחות מכל העולם ועכשיו גם בקרב הישראלים בשנים האחרונות, ולאחד המוצרים המבוקשים ביותר במדינה. 

 

מחיר השקה חסר תקדים ו-30 לילות ניסיון לזמן מוגבל

לרגל השקת מזרן ההייבריד, ובצעד שמוכיח עד כמה בחברת קינג דייויד מאמינים באיכות המזרן החדשני, הוא מוצע במחיר השקה מיוחד ובתנאים מצוינים. למעשה, מחירו הנוכחי עומד על 3,990 ש"ח בלבד לגודל סטנדרטי של 140/190, במקום 7,490 ש"ח, וניתן לפרוס סכום זה על פני 36 תשלומים (כ-110 ש"ח לחודש).

בנוסף, המזרן יגיע במשלוח חינם עד הבית, ותינתן האפשרות לנסות אותו למשך 30 לילות, ללא הניילונים. במקרה של ביטול העסקה בפרק זמן זה תקבלו החזר כספי מלא, והמזרן ייאסף בדיוק כפי שסופק. המשמעות היא שבמשך חודש תוכלו לבחון את המזרן היטב, וכך תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם החלטה מצוינת שתעניק לכם שנת לילה טובה ובריאה הרבה יותר.

 

התאמה למזרן עם 30 לילות ניסיון בלי התחייבות ומשלוח חינם תלויה במספר גורמים. מעל 35,506 כבר ביצעו בדיקת התאמה למזרן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לרכישת מזרן
עינת מילר
בדקו התאמה לרכישת מזרן
האם יש בבעלותך מזרן?