בדיקה מחודשת של קופת החולים יכולה לחסוך לך אלפי שקלים

עודכן 12 מאי, 2021

תקופת הקורונה גרמה לכלל האוכלוסייה להבין ולהעריך את חשיבותה של הבריאות האישית והמשפחתית ואת הצורך במערכת בריאות איכותית ותומכת. לכן, ישראלים רבים כבר בדקו והחליטו לבחור עבור עצמם ועבור משפחותיהם את הטוב ביותר – לבחור מכבי.

קופת החולים הינה הגוף התומך בבריאותם של אזרחי ישראל ומעניק להם שירותים רפואיים, טכנולוגיות רפואיות ותרופות, בהתאם לצרכיהם הרפואיים. בהתאם לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, יכול כל אזרח לבחור בחופשיות לאיזו קופת חולים ברצונו להשתייך. לשם כך, ניתן לבחון את הקריטריונים הבאים: איכות השירות, תנאים, רמת הטיפולים ומחיר, תוך בחירה בטוב ביותר.

 

הצעד הראשון במעבר לקופת חולים מכבי הוא פשוט ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל שאלון למעבר קופת חולים על ידי לחיצה על הכפתור מטה:

 

מעל 2 מיליון מבוטחים לא טועים

מתוך הבנה כי המחויבות לקופת החולים בה המבוטח חבר מילדותו, גם אם אינו מרוצה ממנה, אינה הגיונית, פונים ישראלים רבים לבחון את הביטוחים המוצעים על ידי קופות החולים האחרות.

במהלך שנת 2020, שנת הקורונה, בה הבינו רבים כי עליהם לדאוג לבריאותם בהווה ולהבטיח את קבלת שירותי הבריאות הטובים ביותר עבורם גם בעתיד, בחרו 200 אלף ישראלים לשנות את קופת החולים בה הם חברים. בתום השנה, קופת חולים מכבי הינה היחידה מבין קופות החולים שסיכמה את השנה עם מאזו חיובי. לפי מאזן זה, גדלה כמות המבוטחים בקופת חולים מכבי בעשרות אלפי מבוטחים, בעקבות מעברם של מבוטחים מקופות חולים אחרות, אשר החליטו כי אינם מוכנים להתפשר יותר על כל הנוגע לבריאותם.

קופת חולים מכבי הינה הזוכה בתחרות על מבוטחים לשנת 2020, עם עלייה של קרוב ל -30,000 בכמות המבוטחים (מצטרפים פחות נוטשים), בעוד שלוש קופות החולים המתחרות סיימו את השנה במאזן שלילי מבחינת מצטרפים לעומת נוטשים.

 

איתך ולשירותך, בכל מקום ובכל שעה

קופת חולים מכבי חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, יעיל, מתקדם וזמין למבוטחיה. במכבי לא מתפשרים על השירותים הניתנים למיליוני המבוטחים ומציעים שירותים רפואיים מקיפים בפריסה רחבה ביותר, עם 90% רופאים מומחים, שירותי דיגיטל מתקדמים ואינטואיטיביים לרווחת ונוחות המבוטחים, מרפאות שיניים, מרכזי רפואה משלימה ובתי מרקחת.

כמו כן, מערך האון ליין החדשני והמתקדם של מכבי זמין למבוטחים ומאפשר פנייה ישירה לרופא המשפחה, זימון תורים, קבלת שירותי אדמינסטרציה מרחוק (ללא כל צורך בהגעה למרפאה), צפייה בתיק הרפואי ובתוצאות בדיקות. שירותי האון ליין ניתנים באמצעות מערכת פשוטה ואינטואיטיבת, בקלות, באופן מיידי ובכל רגע נתון. זאת, בנוסף למוקד הרפואה הדחופה הזמין למבוטחים גם בלילות, בסופי שבוע ובחגים.

מגוון השירותים של קופת החולים מכבי מותאמים לכלל מטופליה בכל שלב בחייהם. ילדים כבוגרים ייהנו משירות אישי וממענה, טיפול, ייעוץ והכוונה לכל צורך רפואי, גם בשגרה ובבריאות:

טיפולי שיניים משמרים

שירותי אופטיקה והנחות ברכישת משקפיים ועדשות

אימוני כושר במחירים סמליים

מבחר טיפולי רפואה משלימה בהנחות משמעותיות

ועוד!

 

כל אלו, מציבים את מכבי במקום הראשון בשביעות רצון המבוטחים ועל פי סקר של משרד הבריאות, מכבי מובילה את דירוג קופות החולים, עם 93% שביעות רצון של מטופליה!

 

בוחרים נכון, בוחרים מכבי

כיום, כבר ברור לכל כי המעבר בין קופות חולים הינו מיידי, פשוט לביצוע ומאפשר לכל מבוטח לנצל את זכותו לבחור בקבלת השירות הרפואי האיכותי והמשתלם ביותר. לכן, בבואכם לבחור בקופת החולים עבורכם ועבור יקיריכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

הצטרפו היום למיליוני המבוטחים המרוצים שלנו והפקידו את בריאותכם בידיים הטובות ביותר.

 

הצעד הראשון במעבר לקופת חולים מכבי הוא פשוט ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל שאלון למעבר קופת חולים על ידי לחיצה על הכפתור מטה:

 

 

מעבר לקופת חולים מכבי
עינת מילר
שאלון מעבר למכבי
לחץ על הכפתור מטה למעבר לשאלון