בוחרים את הגיל ומגלים: כך מי שחסך מעל 300 אלף ש"ח ומעלה בקופת גמל ו/או קרן השתלמות יכול לשפר ביצועים ללא עלות ובקלות

עודכן 28 מרץ, 2024

נתוני משרד האוצר מדוויחים כי בין 2019-2021 הפער ברווח בין הביצועים של קופות הגמל גדל ל-30%. כעת תוכלו לשפר רווחים ולמנוע הפסדים מצטברים באופן קל ומיידי. ממש כמו הרפורמה המפורסמת בסלולר לפני מספר שנים, עכשיו אתם יכולים לעבור בין קופות הגמל וקרנות ההשתלמות – בלי הרעה בתנאים, קנסות או התעסקות בבירוקרטיה. והכי חשוב – ללא עלות, כי זה מגיע לכם.

 

  • המדריך שלפניכם עזר כבר למעל 15,439 ישראלים לשפר באופן משמעותי את התשואות בקרנות ההשתלמות / קופות הגמל שלהם ולחסוך בעלויות
  • המדריך הוא פשוט, קצר ויעזור לכם לפעול בצורה מיידית ומעשית
  • הבדיקה מאובטחת וחינמית לחלוטין

רוצים לשפר את התשואות בקופות שלכם באופן מיידי? בחרו את גילכם:

 

[לחצו כאן כדי לבדוק באופן מיידי אפשרות להוזלת דמי ניהול ושיפור ביצועים בקרן ההשתלמות / קופת הגמל]

 

קרן השתלמות / קופת גמל היא ממוצרי החיסכון הפופולאריים בישראל. אבל חשוב לדעת כי מי שלא בוחר את הקרן שלו בתשומת לב מאבד אלפי שקלים לאורך חיי הקרן בגלל תשלום דמי ניהול גבוהים או ביצועים לא טובים. אם אתם לא יודעים כמה דמי ניהול אתם משלמים על הקרנות שלכם – המאמר הזה הוא עבורכם. הרפורמה בניוד מוצרי החיסכון בישראל מאפשרת לכם להעביר את הקרנות שלכם תחת תנאים, עמלות, ושיעורי דמי ניהול משופרים. בתי ההשקעות מוכנים לעשות הרבה כדי שתעבירו את הקרנות שלכם אליהם.

 

מתי בפעם האחרונה בדקתם מה קורה עם דמי הניהול והביצועים בקרנות שלכם? אתם מתמקחים על דמי הניהול? קוראים דוחות שמועברים אליכם מהגוף שבו הקרן מתנהלת? משווים את דמי הניהול והביצועים לחברות אחרות? 

אם עניתם לא – כנראה שאתם מפסידים סכומים עצומים מהחיסכון בקרן שלכם. בממוצע, דמי ניהול גבוהים יכולים לחתוך לכם עד כ-10% מהחסכונות. יש באפשרות הגופים שמנהלים את הקרנות שלנו לעדכן את דמי הניהול שהן גובות מאיתנו בצורה תקופתית. למרות זאת, הרבה ישראלים לא מודעים לעובדה זאת וכך מפסידים סכומים עצומים. בנוסף, הביצועים משתנים בין קרן לקרן בצורה משמעותית ולהשאר במקום משמעותו הפסד כספי.

 

מסקנה: הרפורמה מאפשרת לכם לעבור בצורה נוחה וקלה בין קופות, ומשרד האוצר ממליץ לכם לבדוק בצורה שוטפת את קרנות ההשתלמות וקופות הגמל. 

בדיקה יכולה להיות שווה לכם מאות אלפי ש"ח, ובמקרים מסוימים גם מליונים.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות:

  1. בצעו בדיקה מהירה בחינם לגמרי לשיפור ביצועי קרנות בלינק הבא
  2. קבלו תוצאות באופן מיידי
  3. במידה ונמצאתם מתאימים – תקבלו שיחת ממומחה לא עלות וללא התחייבות ותוכלו להתחיל ליהנות מהרווחים.

 

מי שדורש, מקבל! החוק בצד שלכם ויש לכם חובה כלכלית לקבל את כל מה שמגיע לכם על פי החוק!

 

 

זכאות להוזלת דמי הניהול ושיפור ביצועי הקרן תלויה במספר גורמים, כמו ותק קרן ההשתלמות / קופת הגמל. מעל 15,439 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול ושיפור ביצועים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול ושיפור הביצועים בקרן ההשתלמות / קופת הגמל על ידי בחירת גילך:

 

עינת מילר
בדוק זכאות להוזלת דמי הניהול ושיפור ביצועים בקרן
בחר קבוצת גילך: