תגידו שלום ולהתראות לפצעונים והתפרצויות אקנה: אלפי ישראלים גילו טיפול פורץ דרך ששינה את פרצופם וגופם לחלוטין

עודכן 23 פברואר, 2022

אלפי ישראלים סובלים מאקנה ופצעונים – דבר שמוביל להשפעה על המראה החיצוני ופגיעה בביטחון העצמי. טיפול חדשני ופורץ דרך מצליח ב-92% מכל מקרי האקנה ולא עוצר שם וגם מסיר את הצלקות הנלוות.

[לחצו כאן לבדיקת התאמה לטיפול פורץ דרך באקנה]

אקנה, הידועה בפי רוב בשם "פצעי בגרות", הינה מחלת עור הנפוצה בכל הגילאים ומופיעה אצל אנשים רבים בגילאים שונים במהלך החיים ולמעשה כ – 85% מאוכלוסיית העולם יסבלו בשלב כלשהו בחייהם מפצעונים. זאת, בניגוד לסברה הרווחת כי מדובר במחלת עור של גיל ההתבגרות בלבד. אמנם אחת הסיבות העיקריות להתפרצות אקנה היא אכן שינויים הורמונליים (הנפוצים בגיל ההתבגרות, בתקופת המחזור, במהלך ההיריון ובתקופות נוספות במהלך חיינו), אך זוהי אינה הסיבה היחידה.

טיפול ייחודי אשר פותח באופן מקומי ונמצא בשימוש כבר 22 שנים משנה את כללי המשחק. עם 92% הצלחה ואלפי מטופלים מרוצים, אין ספק שמדובר באחד הפתרונות הטובים ביותר בימינו לבעיית האקנה בכל דרגות החומרה השונות.

 

התאמה לטיפול ייחודי פורץ דרך לאקנה תלוי במספר גורמים. מעל 51,724 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול ייחודי פורץ דרך לאקנה, על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

אז מהם הגורמים להתפרצות האקנה ומדוע סובלים מאקנה כל כך הרבה אנשים?

מחלת האקנה (או בשמה המדעי – "אקנה וולגריס"), מתפרצת ממגוון סיבות אפשריות ונגרמת בעיקרה בשל תפקוד לקוי של בלוטות החלב. תפקידן של בלוטות אלה להפריש נוזל שומני מיוחד, הנקרא סבום, שמגיע למשטח עורנו באמצעות צינור המוביל לזקיק השיער ומטרתו להגן על עורנו ולהעניק לו לחות. עם זאת, כאשר ישנה בעיה בתפקודן של בלוטות אלה, מופרשת כמות סבום גדולה מידי וכשהיא מגיעה אל הזקיק ואינה מופרשת כראוי נגרמת מצוקה בעור ועלול להיווצר אקנה.

תפקודן הלקוי של הבלוטות של החלב, עלול להיגרם כאמור ממגוון סיבות:

הורמונים – בלוטות החלב מושפעות כידוע מההורמונים. עליה בכמות ההורמונים משפיעה על העור ועל ייצור הסבום ולכן האקנה נפוצה במיוחד בגיל ההתבגרות.

גנים – על פי מחקרים, ילדים להורים אשר סבלו מאקנה בפנים, יסבלו גם הם בסבירות גבוהה מבעיה זו.

תזונה – מחקרים עדכניים מצאו קשר ישיר בין אכילה מופרזת של סוכרים, מוצרי חלב ושומנים לבין התפרצות של אקנה.

תרופות – ישנן תרופות אשר תופעת הלוואי מהשימוש בהן היא אקנה, העלולה להתפשט מהפנים גם אל העורף והגב.

סביבת העבודה – חשיפה לחומרים שומניים ובהם אדי שומן (הנפוצים בסביבת עבודה במטבח), עלולה לגרום לסתימת נקבוביות ולהתפרצות האקנה.

היגיינה – שמירה על עור נקי מונעת שמנוניות, לכלוך והצטברות של תאי עור מתים, אשר קיומם עלול ליצור פצעי אקנה.

 

לפני ואחרי הטיפול:

 

טיפול באקנה – כך עושים זאת נכון

בימינו, ישנם מגוון פתרונות לבעיית האקנה, כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ויעילות משתנה שמושפעת מסוג וחומרת האקנה. בהתאם, גם הצלחתם של כל אחד מהטיפולים אינה מובטחת, שכן תלויה כאמור במידת התאמתם למטופל ולמצבו.

הטיפול הבלעדי משלב תכשירים טבעיים וייעודיים לעור אקנתי, תוך התאמה אישית לסוג החיידק והעור, עם מכשור פוטודינמי בעל 4 אורכי גל שונים, להגברת יעילות הטיפול וסיכויי ההצלחה. הטיפול ניתן בקליניקה וכאמור ממשיך גם בבית המטופל במסגרת שגרת הטיפוח הביתית. בתהליך שיקום העור ומיגור הדלקת משלבים טכנולוגיות מתקדמות רבות, כמו למשל שימוש בגלי רדיו ובאור קר, מזעור של מולקולות ותכשירים שמבוססים על צמחי מרפא שפותחו לאחר מחקר במעבדות רבקה זיידה ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בעולם. היה לכם אקנה בעבר, ונותרו לכם צלקות? גם לצלקות ולסימנים אשר נותרו על העור של מי שסבלו בצעירותם מאקנה, יש פתרון במעבדות רבקה זיידה.

 

התאמה לטיפול ייחודי פורץ דרך לאקנה תלוי במספר גורמים. מעל 51,724 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול ייחודי פורץ דרך לאקנה, על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הטכנולוגיה, הניסיון והידע הרב שנצברו בכל שנות פעילותן של המעבדות, מביא את המהפכה בתחום הטיפולים באקנה ומאפשר למטופלים לראות שיפור במצבים תוך טיפולים ספורים, בין אם מדובר בפצעי האקנה ובין אם בצלקות ובסימנים שהשאירו למי שהתמודדו עם בעיית האקנה בעברם.

אז אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מתמודדים עם הבעיה ומעוניינים לפתור אותה בהקדם ובאופן המיטבי, אין ספק שהטיפול של רבקה זיידה הוא הפתרון בשבילכם, כי טיפול באקנה מעולם לא היה כל כך פשוט, יעיל, קל ובעיקר – חלק.

 

 

התאמה לטיפול ייחודי באקנה
האם את/ה מתאימ/ה לטיפול ייחודי באקנה?
בחר את קבוצת גילך לחשיפת התאמה: