הפניקס מביאה עולם אחר של השקעות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם ענקית ההשקעות BlackRock והמשקיעים קופצים על ההזדמנות

עודכן 19 אפריל, 2024

שיתוף הפעולה חסר התקדים של חברת הביטוח הפניקס עם בלאקרוק, מנהלת הנכסים הגדולה בעולם, מעורר עניין רב בקרב המשקיעים, הממהרים לנצל את אפיק ההשקעה של השת"פ המהפכני ולהסתער על פוליסות החיסכון החדשות.

הפניקס, הינה חברת הביטוח, פיננסים והשקעות המובילה בישראל ולאחר חודשים רבים של תכנון, הבשיל ונבנה שיתוף הפעולה התקדימי בינה לבין חברת בלאקרוק, ענקית ההשקעות העולמית. חברת בלאקרוק מנהלת השקעות ביותר מ- 100 מדינות, עם עשרות קרנות המדורגות בקטגוריות זהב וכסף, עם שווי נכסים של מעל ל – 9 טריליון דולרים ואלפי מומחי השקעות. שילוב מנצח זה, בין ענקית ביטוח וענקית השקעות מביא ללקוחות הישראלים הזדמנויות השקעה כמותן לא ראו מעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, נפתחו 2 מסלולים גלובליים שמשקיעים ב-40 שווקים שונים, כאשר המסלולים הנבחרים ניתנים לשינוי בכל עת. המסלולים מנוהלים על ידי אחד הצוותים המובילים בבלאקרוק שידעו לייצר לאורך השנים תשואות עודפות על מדדי מניות גלובליים עם תנודתיות מינמאלית. מה שמעיד על על יכולת גבוהה בהתמודדות עם תנודתיות השוק בתקופות משבר.

כמו כן, מתוכננים דמי הניהול להיות אטרקטיביים ביותר וזולים עד כדי 50% מקרנות נאמנות, בעוד התשואה מתוכננת לעבור בעשרות אחוזים את זו של מכשירי חיסכון והשקעה דומים.

 

זכאות להשקעה בפוליסת חסכון תלויה במספר גורמים, כמו אם יש לך לפחות 50 אלף ש"ח. מעל 35,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת חסכון, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת חסכון על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

 

כעת, עם תחילתו של שיתוף הפעולה בין החברות, נפתח בפני לקוחות הפניקס שער לעולם חדש של השקעות. ההשקעות בפוליסות החיסכון, תתאפשרנה בשני מסלולים שונים (המתווספים למסלולי ההשקעה המוכרים, הטובים והקיימים של הפניקס) ותועבר לניהול צוות השקעות מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון של מעל 20 שנים, של חברת בלאקרוק. המסלולים החדשים הינם מסלול הפניקס BlackRock כללי ומסלול הפניקס BlackRock מניות חו"ל.

 

 

פוליסת חיסכון הינה מכשיר לחיסכון ולהשקעה בשוק ההון, המיועד לטווח קצר, בינוני וארוך. מכשיר זה מציע גמישות פעולה ותשואות נאות, אשר הופכות אותו בשנים האחרונות לחלופה האידיאלית לתוכניות החיסכון ולפיקדונות, המוכרים והפופולאריים, המוצעים על ידי הבנקים. כך, גם קופות הגמל החלו לפנות את מקומן לטובת כלי השקעה זה, המאפשר לכל המעוניינים בכך ליהנות מהזדמנויות ההשקעה בשוק ההון, גם ללא כל ידע או ניסיון קודמים.

פוליסת החיסכון, המוכרת גם כ"פוליסה פיננסית" או "חיסכון מנוהל", מאפשרת למשקיע לבחור מסלול השקעה ברמות הסיכון המתאימות לו, על פי אופיו, צרכיו ותוכניותיו העתידיות הנוגעות לסכום המושקע. מנהלי ההשקעה של חברת הביטוח מנהלים עבור המשקיע את הכסף וההשקעות, במטרה לצבור את התשואות המקסימליות האפשריות מהמסלול הנבחר. כמו כן, בפוליסה זו, בניגוד לחיסכון פנסיוני, מתאפשרת משיכה חופשית של הכסף המושקע, בכל עת, באופן חלקי או מלא – עובדה ההופכת את פוליסת החיסכון לאטרקטיבית אף יותר בעיני המשקיעים והחוסכים.

נקודה נוספת שחשוב להדגיש, במוצר פוליסת חסכון לא מחוייבים במס רווחי הון במעבר בין מסלולים. מה שמאפשר גמישות שיא בניהול ההשקעה.

 

 

ניהול ההשקעות בפוליסת החיסכון יבוצע באמצעות מערכות של החברה, המסייעות בייעול ושיפור קבלת ההחלטות של מנהלי ההשקעות בזמן אמת ומשפרים את ביצועיהם ותשואותיהם. בין המערכות בולטת במיוחד מערכת Aladdin החדשנית, שפותחה על ידי בלאקרוק והינה אחת המתקדמות בעולם בתחום ניהול הסיכונים וההשקעות. המשקיעים בפוליסת החיסכון החדשה שנוצרה משיתוף הפעולה בין הפניקס ובלאקרוק, ייהנו מכלל היתרונות של מערכת זו בשילוב עם יכולות וכישורי ניהול ההשקעות של צוות מומחי החברה.

כך, החלו כבר רבים, משקיעים ובעלי חסכונות, לקפוץ על ההזדמנות ולנצל את שילוב הכוחות, הידע, הניסיון והעוצמה הפיננסית של שתי החברות, להשקעת כספם בפוליסות החיסכון החדשות, המיועדות ללא ספק להכניס רוח חדשה ומרעננת אל תחום החיסכון וההשקעות.

 

זכאות להשקעה בפוליסת חסכון תלויה במספר גורמים, כמו אם יש לך לפחות 50 אלף ש"ח. מעל 35,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת חסכון, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת חסכון על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

 

 

השקעה בפוליסת חסכון
עינת מילר
האם אתה מתאים להשקעה בפוליסת חסכון?
בחר את הסכום הפנוי שיש לך להשקעה בכדי לבצע בדיקה