בוטוקס ומילוי קמטים - מראה צעיר בטיפול מהיר וקל לכיס

אורית ברמן
עודכן 19 מרץ, 2024

הגוף מתחיל להראות סימני שחיקה או התבלות, כבר החל מגיל 30 או 40, ותלוי בשגרת החיים ובהיסטוריה שלו. הריונות ולידות, שינויים תכופים במשקל, חשיפה לפגעי מזג האוויר, תזונה לא בריאה או עישון, מתח, וגורמים אחרים משפיעים לרעה על עור הפנים. התוצאה – קמטים וקמטי הבעה, מראה מבוגר יותר, ופגיעה בדימוי העצמי.

 

כל זה אינו הכרח המציאות. טיפולים קוסמטיים שאינם ניתוחיים מאפשרים מילוי קמטים, טיפול בעור פנים נפול או מדולדל והקניית מראה צעיר, מתוח, ומלא ברק. לשמחת אלפי ישראלים הטיפולים הללו, שעד לא מזמן היו נחלתן רק של עשירי המדינה, היום מוצעים במחירים שווים לכל כיס. כל אישה ואיש יכולים להרשות לעצם טיפולים שכאלו שהפכו להיות סודם הכמוס של עשרות אלפי אנשים בישראל. והטיפולים? קצרים, כמעט נטולי תופעות לוואי, ומספקים תוצאות טובות למשך עד שנה (ניתן כמובן לחזור על הטיפולים). 

 

התאמה למילוי קמטים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל את/ה שייכ/ת. מעל 12,233 כבר ביצעו בדיקת התאמה למילוי קמטים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למילוי קמטים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

בוטוקס ומילוי קמטים
מילוי קמטים והוספת נפח ומיצוק הלחיים הם טיפולים קוסמטיים קצרים ופשוטים, וכשהם מבוצעים בידי מקצוען – הם מספקים תוצאות איכותיות, כמעט מיידיות, ולטווח ארוך

 

הטיפולים הקוסמטיים המאפשרים מילוי קמטים בפנים ומיצוק של העור

יכולתם של אנשי מקצוע ליצור שינוי של ממש במראה הפנים היא מרחיקת לכת. כיום, ניתן לבטל קמטי הבעה, למצק את הפנים ולמלא לחיים בנפח צעיר ומחודש, ולשוות לעור הפנים מראה צעיר, מלא ברק, גמיש וחושני – כשל עור פנים של נערה בתחילת חייה, גם עבור נשים (וגברים) שעור הפנים שלהם "מקושט" בקמטי וקמטוטי הבעה, מדולדל או נפול.

 

הטיפולים עושים שימוש בשני חומרים שכיחים שונים – בוטוקס, וחומצה היאלורונית. שני החומרים הללו פועלים באופן שונה, ומספקים מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב מחדש של עור הפנים וביצוע מילוי מחדש של נפח באזור הלחיים וכדומה.

 

שני הטיפולים מתאימים במקרים שונים, התוצאות כמעט מיידיות, והן נשמרות במקרה של בוטוקס למשך ארבעה עד שישה חודשים, ובמקרה של חומצה היאלורונות למשך עד 18 חודשים. ניתן לחזור על הטיפולים ללא חשש פעמיים עד שלוש פעמים בשנה.

 

 

בוטוקס – מה הוא עושה ומתי הוא מתאים?

בוטוקס, או בשמו ה"אמיתי" בוטולינום טוקסין A, הינו רעלן אשר משפיע על זרימת החשמל אל השרירים מהעצבים ותגובת השריר. הוא משמש להפחתה של כיווץ יתר באזורים של קמטי הבעה, על מנת להחליק את העור ולבטל את קמטי ההבעה. הזרקה של בוטוקס מספקת תוצאות נפלאות כאשר מדובר בהחלקה של קמטים הנובעים מכיווץ יתר של שרירי ההבעה בפנים, בדרך כלל בחצי העליון של הפנים (קמטי הבעה מסביב לעיניים או בין הגבות, והקמטים הרוחביים באזור המצח).

 

הטיפול בבוטוקס משפיע על פעילות שרירי ההבעה באופן מקומי בלבד והחומר אינו "נודד" (כמו סיליקון למשל). המראה הצעיר והחלק המתקבל לאחר הטיפול ניכר כבר לאחר כשלושה ימים מההזרקה, ונמשך בדרך כלל בין שלושה לשישה חודשים. ניתן לחזור על ההזרקה – אם כי לאחר מספר רב של טיפולים ייתכן כי הגוף יפתח התנגדות לפעילות החומר ויידרש טיפול משולב של בוטוקס וחומרי מילוי.

 

חומצה היאלורונית  – מה היא עושה ומתי היא מתאימה?

חומצה היאלורונית היא מולקולה של חלבון רב סוכרי המיוצר באופן טבעי בגוף ומשמש לשמירה על הגמישות והנפח במפרקים ובשכבות העור (בשכבת הדרמיס, אשר מתחת לאפידרמיס) – למשל, באזור הלחיים. ככל שאנו מתבגרים, יכולת הגוף לייצר חומצה היאלורונית פוחתת, וכמות החומצה בעור יורדת. זו אחת הסיבות להתדלדלות בנפח הלחיים עם ההתבגרות, ולמראה העור הנפול יותר.

 

 

טיפול קוסמטי באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית מאפשר הזרקה תת עורית של גירסה מסונטזת של אותה חומצה היאלורונית. בעבר, נעשה שימוש בחומצה היאלורונית ממקור ביולוגי, אולם התגלה כי ניכר הפחתה משמעותית בסיבוכים ושיפור משמעותי בתוצאות הטיפול בשימוש בגירסה הסינתטית של החומר, אשר אינו מפעיל את מערכת החיסון ואינו מותיר תופעות לוואי. החומצה ההיאלורונית מוזרקת באופן תת עורי בעיקר באזור מחצית הפנים התחתונה (מסביב לפה ובלחיים), ומאפשרת הוספת נפח ביחד עם הגמשה והחלקה של העור. החומר מוזרק בצמיגות מותאמת למטופל לקבלת המראה הטבעי והצעיר ביותר, ולמשך הזמן הארוך ביותר.

 

תוצאות הטיפול ייראו בחלקן מייד לאחר ההזרקה, ובאופן מיטבי עד שבוע לאחריה. התוצאות יישמרו למשך עד 18 חודשים.

 

מה חשוב לדעת, לקראת טיפולי הזרקת בוטוקס או מילוי קמטים?

שני החומרים המשמשים להחלקת קמטים ומילוי נפח בפנים, הינם חומרים שהם יחסית בטוחים לשימוש והסיכויים לסיבוכים נמוכים מאוד – כל זאת, בתנאי שהטיפול מבוצע על ידי איש מקצוע, מנוסה ובעל השכלה רפואית, בתחום הטיפולים אותם הוא מציע. הטיפול, אשר אורך כחצי שעה ומבוצע ללא הרדמה, הינו טיפול שאינו כואב ואינו מורכב – אבל חשוב לבצע פגישת הכנה מקדימה ולקבל ליווי מקצועי וזמינות למקרה הצורך מטעם הצוות המטפל. רק בידיים אמונות, תקבלו את התוצאות הטובות ביותר, ללא תופעות לוואי, ולמשך זמן ארוך.

 

התאמה למילוי קמטים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל את/ה שייכ/ת. מעל 12,233 כבר ביצעו בדיקת התאמה למילוי קמטים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למילוי קמטים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה למילוי קמטים
עינת מילר
האם את מתאימה למילוי קמטים
בחרי את קבוצת גילך: