משרד האוצר באישור חריג: הוזלה של עד 56% בביטוחי החיים והמשכנתא, שבזכותה יהיו לך עוד אלפי ש"ח

עודכן 19 מרץ, 2024

האישור הרישמי התקבל – כל מי שבבעלותו ביטוח חיים או משכנתא יוכל לקבל הוזלה של עשרות אחוזים על התשלום החודשי לביטוח החיים שלוהמשמעות המיידית היא קבלה של אלפי ש"ח בחזרה לכיס ללא שום מאמץ.

[מעל 12,093 כבר חשפו את זכאותם להוזלה בביטוח החיים: בדוק זכאותך להוזלה כל עוד האישור מהמדינה עדיין בתוקף]

אישור שניתן לזמן מוגבל, מאלץ את חברות הביטוח להוזיל את המחירים על ביטוחי החיים והמשכנתא וזאת בשל העובדה הפשוטה שתוחלת החיים עלתה באופן דרמטי ב-50 השנים האחרונות. גם מי שאין בבעלותו ביטוח חיים עד כה רואה לנגד עיניו כעת מחיר ביטוח חיים אטרקטיבי ביותר. 

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מומלץ לכל מי שיש להם ביטוח חיים מסוג כלשהו לבצע בדיקת עלות עדכנית

כל מי שהם כבר בעלי פוליסות ביטוח חיים, מכל סוג שהוא (ביטוח חיים מסוג "ריסק" כמו גם ביטוח חיים למשכנתא), עשויים להשיג חיסכון משמעותי בזכות ביצוע בדיקה פשוטה שמטרתה לזהות אפשרות לשמור על אותו כיסוי ביטוחי תוך הפחתת תשלום הפרמיה החודשי.

 

חשוב מאוד לוודא שהתשלום החודשי לביטוח החיים תואם את טבלאות תוחלת החיים העדכניות, ככל שהבדיקה תבוצע מוקדם יותר ניתן להשיג חיסכון גדול יותר.

 

מאז שנות השישים תוחלת החיים עלתה בלמעלה מעשר שנים

עליה בתוחלת החיים פורשת את הסיכוי שנמות על פני שנים רבות יותר. הפחתת ההסתברות למוות תשפיע על העלות הכרוכה ברכישה והחזקה לאורך שנים של פוליסת ביטוח חיים.
בעבר הלא רחוק, הסיכוי שגבר שאין לו בעיות בריאותיות מיוחדות ימות בגיל 50 עמד על כ-5%. כיום, הסיכוי שגבר ישראלי בן 50 ימות עומד על 3% בלבד. מדובר בשינוי מרחיק לכת ולפיכך השפעתו על מחיר ביטוח החיים מובנת מאליה.

 

מה משפיע על מחירן של פוליסות ביטוח חיים

גורמים שונים משפיעים על מחירה של פוליסת ביטוח החיים, היקף הכיסוי הוא אחד מהם, גיל המבוטח ומצבו הבריאותי, סגנון החיים (למשל קיום או היעדר עיסוק בתחביבים שסיכון גבוה בצידם), האופן בו משולב רכיב החיסכון בפוליסת הביטוח, כולם משתנים המשפיעים על גובה הפרמיה (התשלום החודשי שיש לבצע כדי שפוליסת הביטוח תישאר ברת תוקף).

 

מכיוון שהעלייה בתוחלת החיים נמשכת מזה כמה עשורים (ואף מאיצה עם הזמן) אנו עדים להוזלה משמעותית במחירי פוליסות ביטוח חיים, עד כדי כך שלכל מי אשר להם כבר יש ביטוח חיים מומלץ לבדוק אפשרות להוזיל את ביטוח החיים. הוזלה שכזו עשויה להיות משמעותית מאוד, עד כדי אלפי שקלים בשנה. למען הסר ספק מדובר בהפחתת תשלום הפרמיה החודשית תוך שממשיכים ליהנות מאותו היקף כיסוי.

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הוזלת ביטוח חיים
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלה בביטוח החיים?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה