אורית ברמן

אורית ברמן

האם אתה מתאים להשתלת שיער?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה
19 מרץ, 2024

כבר לא צריך לנסוע לחו"ל לביצוע השתלת שיער – השיטה המהפכנית הגיעה לישראל

אלפי מטופלים עברו תהליך להשתלת זקיקי שיער בהצלחה בישראל

התקרחות ואבדן שיער הם תהליכים שמתרחשים עם השנים, גם אצל גברים וגם אצל נשים. התוצאה היא לא אחת פגיעה משמעותית בדימוי העצמי, בביטחון העצמי ובשמחת החיים. אין ספור סוגים של טיפולים ושיטות חדשניות יותר או פחות הבטיחו לנו שפע שיער לתמיד – אולם רק מעטים מהם קיימו את אותה ההבטחה. ולצד התוצאות המאכזבות לא אחת גם נתקלנו בתופעות לוואי החל מנשירת שיער מוגברת וכלה בפגיעה פוריות. כולם ראו את הכתבה על השתלת שיער שנעשות בטורקיה אך עכשיו הטכנולוגיה הגיעה לישראל ואלפי ישראלים חוסכים ופונים ישר להשתלות שיער בישראל.

 

התאמה להשתלת שיער תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,463 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשתלת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשתלת שיער על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מהו אותו טיפול של השתלת זקיקי שיער, כיצד הוא מתבצע ולמה הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר בשוק כיום למניעת התקרחות?

 

השתלת זקיקי שיער
השתלת זקיקי שיער היא טיפול חדשני בהתקרחות המאפשר חידוש צמיחה של השיער הטבעי של המטופל באזורים בהם הקריח. הטיפול זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים מאוד, ועכשיו – ניתן לעבור אותו גם בישראל

 

השתלת שיער בשיטת FUE – טיפול חדשני ואחוזי הצלחה גבוהים

השתלת זקיקי שיער כשמה כן היא – בתהליך עדין מאוד מוצאים זקיקי שיער מאזור אחורי הראש – הוא האזור שאינו מיועד לסבול מהקרחה או איבוד שיער לאורך החיים. כמות הזקיקים המוצאת היא בדרך כלל בין 2,000 ל – 4,000 זקיקי שיער, והיא משתנה, כמובן, על פי שטח הקרקפת הנדרש למילוי שיער. בעבר, היתה נהוגה השתלת זקיקי שיער בטכניקה המכונה (FUT (Follicular unit transplantation, במהלכה היו מוצאות מאזור בו צמיחת השיער תקינה ושופעת (בדרך כלל אזור אחורי הראש) רצועות עור דקות כולל זקיקי השיער שבהן, ואלו היו מושתלות באזור המיועד. היום, טכניקת השתלת זקיקי השיער השתפרה משמעותית, וההשתלה מבוצעת באמצעות הוצאה של זקיקי שיער בודדים, והשתלתם במקום המיועד. טכניקה זו להשתלת שיער נקראת FUE (Follicular Unit Extraction), ובניגוד לטכניקת FUT – היא מבוצעת ללא צלקות.

 

ההליך כולו מבוצע ברוב המכריע של המקרים בהרדמה מקומית בלבד, והוא אורך בדרך כלל בין 4 ל – 5 שעות. לאחר מנוחה במרפאה, ניתן לשוב הביתה ולחזור לשגרת פעילות רגילה כבר למחרת היום. זקיקי השיער שהושתלו צפויים להמשיך ולהצמיח את שיער המטופל במיקום החדש שלהם – לאורך כל החיים.

 

כבר לא צריך לטוס לחו"ל על מנת ליהנות מכל היתרונות של השתלת שיער מוצלחת

טיפול השתלת זקיקי שיער בשיטת FUE הוצגה לראשונה באוסטרליה, בשנת 2012, כניסיון לתת מענה לכשלים של השתלת שיער בטכניקת FUT – בעיקר הצלקות באיזור שממנו ניטלים זקיקי השיער להשתלה. ההצלחה היתה מסחררת – הטכניקה החדשה להשתלת השיער התבררה כמוצלחת מאוד, בעלת אחוזי קליטה גבוהים של זקיקי השיער המושתלים וזמן החלמה קצר יותר (5-6 ימים להחלמה מלאה של הנקודות מהם הוצאות זקיקי השיער). הטכניקה החדשה להשתלת שיער התפשטה בעולם במהירות. לישראל, הגיעה הטכניקה לפני כעשור, ומספר רופאים בחרו להתמחות בהליך המורכב ולאפשר גם בישראל השתלת שיער בהליך החדשני והמוצלח. אם בעבר, היו מטופלים שבחרו לעבור טיפול השתלת שיער בטכניקת FUE בחו"ל – כיום, נין ליהנות מטיפול חדשני, המבוצע במקצועיות, במרחק קצר מן הבית ועם חזרה מיידית לשיגרה.

 

השתלת שיער
תהליך השתלת שיער

 

השתלת שיער בישראל – קהל היעד האולטימטיבי

טיפולי השתלת שיער מוצעים בישראל במספר קליניקות מתמחות, והטיפולים מבוצעים על ידי רופאים שבחרו להתמקצע בטכניקת השתלת זקיקי השיער. אלפי מטופלים עוברים טיפולי השתלת שיער בישראל מידי חודש, באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ובתופעות לוואי שהן בדרך כלל מינוריות, אם בכלל, וחולפות בתוך פחות משבוע.

 

קהל היעד המתאים ביותר לטיפולי השתלת שיער הם מי שסובל מהתקרחות (גברים ונשים), שהם בעלי אזור צמיחת שיער עשירה שיאפשר שליפה של אחוז קטן של זקיקי שיער ממנו מבלי לפגום במראה השיער, ואיזור המיועד לטיפול בו השיער דליל מאוד או שהוא נעדר שיער לחלוטין. במקרים של ניגודיות גבוהה בין צבע השיער לצבע העור – תיראינה נקודות לבנות מזעריות בחלק מאזורי שליפת זקיקי השיער, סימנים אלו יחלפו מעצמם בתוך מספר ימים. כשצבע השיער אינו מנוגד באופן בולט לצבע העור, לא ייראו סימנים כלל באזור הוצאת הזקיקים.

 

השתלת שיער

 

במרבית המרפאות המבצעות השתלת שיער בטכניקות המתקדמות דוגמת FUE, תוכלו לכסות בטיפול אחד בין 4 ל – 5 סמ"ר בעד 6,000 זקיקי שיער. במקרים בהם יידרש כיסוי לשטח גדול יותר, לעיתים יחולק הטיפול לשני מפגשים שונים. הדרכה ראשונית הכוללת הדמיה לתוצאת הטיפול, וליווי לאורך תהליך ההחלמה – יאפשרו הליך השתלת שיער מוצלח, ללא סיבוכים או תופעות לוואי, בחזרה מהירה לשגרה – ועם צמיחה טבעית של שיער, גם באזורים בהם היתה חוויה של התקרחות.

 

התאמה להשתלת שיער תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,463 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשתלת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשתלת שיער על ידי בחירת קבוצת גילך: