מהפכה טכנולוגית בהסרת משקפיים בלייזר - רבע שעה ותגידו להתראות למשקפיים

עודכן 19 מרץ, 2024

כל הקשיים, ההפרעות והחסרונות של משקפיים או עדשות מגע – הם היתרונות שבבחירה להסיר משקפיים בלייזר. כבר בתום ההליך תוכלו לוותר על המשקפיים, ולהשאיר אותם בתיק.

כבר שנים שהפתרון להסרת משקפיים פה איתנו אך עכשיו, ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הלייזר הביאו את הטיפול בהסרת משקפיים לזמן הקצר ביותר אי פעם: 15 דקות בלבד – רבע שעה והתהליך להסרת המשקפיים מאחוריכם. עד היום כל מי שנזקק למשקפי ראיה היה מודע למגבלות ולקושי המתלווים לראייה עם משקפיים או עדשות מגע. לצד הקושי הפונקציונאלי, לא כולם אוהבים את המראה ה"ממושקף" ועדשות מגע לא מהוות פתרון נוח יותר. כל הקשיים, ההפרעות, והחסרונות של משקפיים או עדשות מגע – הם היתרונות שבבחירה להסיר משקפיים בלייזר. 

 

הליך הסרת משקפיים בלייזר מאפשר להיפרד מהצורך להרכיב משקפי ראיה או עדשות מגע לתיקון הראייה. פיסול מחדש של הקרנית מתקן למעשה את ליקוי הראייה. חשוב לציין, כי הטיפול מיועד למי שמרכיב משקפי ראיה ולא משקפי קריאה.

 

התאמה להסרת משקפיים בלייזר תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 75,819 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להסרת משקפיים בלייזר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה להסרת משקפיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

יתרונות ההליך להסרת משקפיים בלייזר

  • בלי המשקפיים, תוכלו בדרך כלל לבצע פעילות ספורטיבית בקלות יתרה ותמצאו את עצמכם פעילים יותר. למעשה מתבטל "מסך האדים" על עדשות המשקפים בעת הזעה והצורך בגומייה חובקת ראש בעת ריצה

 

  • התלות באביזר חיצוני המאפשר ראייה חדה הינה מסורבלת, וההליך להסרת משקפיים בלייזר משחרר את המטופל מאותה תלות. לא עוד הצורך לחפש אחר המשקפים, להרכיב ברגע הנכון את הזוג המתאים (לרחוק או לקרוב). להוריד כשנכנסים להתקלח או יוצאים לריצה או שחייה. לכן החוויה של הסרת משקפים בלייזר נתפסת כחוויה משחררת

 

  • איפור העיניים הוא בעלת משמעות נשית ואסתטית עבור רבות. המשקפיים אינם מאפשרים למצות את מירב הפוטנציאל מתהליך האיפור. עם הסרת המשקפיים נפתחים אפיקים חדשים לאיפור הפנים ושינוי התסרוקת.

 

  • ההליך להסרת משקפיים בלייזר פוטר גם מהוצאות תקציביות משמעותיות. המשקפים הם הפנים שלנו וההוצאות סביב משקף אופנתי, איכותי מתאים למבנה הפנים והרצון לשינוי תמידי מחייבים תקציב שוטף שיעלם ברגע הסרת המשקפים בלייזר

 

  • בהחלטה להסיר משקפיים בלייזר, יש מהיכולת לשנות חיים. אם הרכבת המשקפיים והזדקקות להם, נתפסו כ"גזרת גורל" שאינה מפריעה באופן חריף אולם היא מהווה פגיעה באיכות החיים, בעצם הסרת המשקפיים בלייזר ישנה אמירה של ניצחון ושל שינוי גורל המשפיע על הדימוי העצמי ועל שמחת החיים

 

ההליך להסרת משקפיים בלייזר

ההליך עצמו אורך כ-15 דקות בלבד (לשתי העיניים!), הוא אינו כואב כלל וכרוך באלחוש ע"י טיפות בלבד. במהלך תיקון הקרנית באמצעות קרני הלייזר, העיניים נותרות פקוחות באופן קבוע וטיפות עיניים המוזרמות אל העין מחליפות את פעולת המצמוץ.

 

עם היציאה מחדר הניתוח, המשקפיים יכולות להישאר מקופלות בכיסוי הייעודי להן, שכן אין בהן עוד צורך, ועם הזמן חדות הראייה רק תלך ותשתפר. עם זאת, בעת היציאה מהניתוח מומלץ להצטייד במשקפי שמש, שכן העין עדיין לחה ורגישה. הצוות המטפל עשוי אף להמליץ על שינה עם כיסוי פלסטיק, בעיקר כדי להימנע משפשוף העין בעת השינה.

 

הסרת משקפיים בלייזר – מה קורה לאחר ההליך?

עם תום ההליך, תשוחררו לביתכם. אל השגרה תוכלו לחזור מהר מאוד, בטווח שבין 24 ל-72 בלבד, ולעתים רחוקות בלבד ייתכן שיידרש זמן החלמה שיימשך עד שבוע לכל היותר. במהלך שבוע זה יש להזליף טיפות עיניים שישמרו על לחות מבוקרת בפנים העין.

 

הביקורת הראשונה תתבצע יום אחד בלבד לאחר הניתוח, ובהמשך ייקבעו שני מועדים נוספים לביקורת המשך – שבוע לאחר הניתוח, וחודש מאוחר יותר. כל זאת, כדי לפקח אחר השינויים בראייה ולוודא כי אכן קיים שיפור, בדיוק לפי הציפיות.

 

התאמה להסרת משקפיים בלייזר תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 75,819 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להסרת משקפיים בלייזר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה להסרת משקפיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הסרת משקפיים בלייזר
עינת מילר
האם אתה מתאים להסרת משקפיים בלייזר?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה