מחיקת חובות - גם אנשים פרטיים יכולים למחוק חובות מול גופים גדולים

עודכן 13 פברואר, 2018

אנחנו חיים בחברה צרכנית המאפשרת לנו ליהנות משפע פינוקים, אבל הכלכלה המודרנית טומנת בחובה סכנה של צבירת חובות, בעיקר בשל התנהלות פיננסית שגויה או בשל התפתחות לא צפויה כמו פיטורין, פשיטת רגל של המעסיק, הוצאות רפואיות רחבות היקף ואחרות.

 

אנחנו שומעים על כך שבנקים, חברות אשראי, חברות גדולות ומוסדות מדינה מוחקים חובות של תאגידים שנקלעו למצב של חדלות פירעון. באופן דומה נמחקים חובות עתק של טייקונים הנקלעים לקשיים כלכליים.

 

חשוב לדעת שלא רק חברות ובעלי ממון יכולים להתמודד בהצלחה מול נושים, להגיע להסדרי החזר חובות הוגנים ולהשיג מחיקת חובות שתאפשר פתיחת פרק כלכלי חדש. גם אנשים פרטיים יכולים למחוק חובות מול גופים גדולים. אנשים פרטיים, הנקלעים בתום לב למצב של חדלות פירעון יכולים להתמודד עם האתגרים בצורה יעילה, בעיקר עם ליווי מקצועי של עו"ד המתמחה בנושא, שיאפשר מחיקת חובות, כולל מול גופים גדולים הנהנים מיתרון עצום במשאבים העומדים לרשותם.

 

זכאות למחיקת חוב תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 61,311 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות למחיקת חוב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

אפשר להתחיל בדיקה למחיקת חלק מהחוב שלך על יד בחירת קבוצת גילך:

 

ישנם משרדי עורכי דין המתמחים בטיפול בתיקי הוצאה לפועל, ניהול הליכי הסדר חובות מול נושים, פשיטת רגל והשגת הפטר. ייצוג מאת עורך דין שכזה יבטיח שגוף גדול לו אנו חייבים כספים לא יוכל לרמוס אותנו כלכלית.

 

התפקיד הכפול של לשכת ההוצאה לפועל

רבים סבורים שלשכת ההוצאה לפועל קמה על מנת לסייע לנושים לגבות את המגיע להם מחייבים שאינם עומדים, מסיבה כזו או אחרת, בהתחייבויותיהם הכלכליות. חשוב להבין שזהו רק צידו האחד של המטבע.

 

בחברה המודרנית לשכת ההוצאה לפועל משרתת גם את החייבים, תוך שהיא מאפשרת להם להגיע להסדר מול כל נושיהם, להחזיר חלק מן החובות ולקבל הפטר מיתרת החוב, הפטר שפירושו מחיקת החובות ויציאה לדרך כלכלית חדשה.

 

עורכי דין המתמחים בהענקת ליווי משפטי למי שמתמודדים עם הליכי גביה שנוקטים כנגדם נושים (ביניהם חברות וגופים גדולים) יידעו לנצל כל אפשרות להקל על החייב ולסייע לו לצלוח את התקופה המאתגרת ולהגיע אל חוף המבטחים שבסופה.

 

להתמודד בעצמכם בטיפול בחובות כלכליים מול גופים גדולים? אל תנסו את זה בבית

לעיתים קורה שמי שנקלעים לקשיים כלכליים נמנעים מלפנות לקבלת סיוע, זאת בשל חשש מפני ההוצאה הנוספת הכרוכה בכך ו/או עקב הבלבול והמצוקה המאפיינים מצב של הגעה לחדלות פירעון.

 

חשוב מאוד להבין שטיפול בלתי מקצועי, עיכובים מיותרים או הימנעות מלהתמודד באופן רציני וענייני עם צעדי גבייה הננקטים כנגדכם, יחמירו בהכרח את המצב ויקשו על הגעה לפיתרון שיאפשר לכם לחזור לאיזון כלכלי.

 

פניה ללא דיחוי לקבלת ליווי משפטי מקצועי היא חשובה במיוחד כאשר מדובר בנושים שהם תאגידים, חברות גדולות, רשויות מקומיות, בנקים, מוסדות מדינה וכד'. לרשות גופים כגון אלה משאבים עצומים שהם יכולים להפנות כנגד מי שחייבים להם כספים. פערי הידע, הניסיון והמשאבים הופכים התמודדות עצמאית מול נושים שכאלה לחסרת סיכוי. לעומת זאת, ייצוג מאת עורך דין המתמחה בתחום הליכי הוצאה לפועל והסדרי חובות יבטיח ניצול כל אפשרות להשגת יתרון. לעיתים קרובות בזכות ייצוג שכזה ניתן יהיה להגיע למחיקת חובות גם מול גופים גדולים, כל זאת משום שהמחוקק הישראלי נתן דעתו לפער ביחסי הכוחות וקבע מנגנונים שונים להגנה על חייבים מפני התעמרות מצד גופים גדולים. עורך דין בעל הידע והניסיון הדרושים ידע להפיק מכלים משפטיים אלה את המרב ולהשיג עבורכם הסדרים מיטביים מול כלל הנושים.


בחירת משרד עורכי דין שיוכל להעניק לנו את הסיוע הדרוש

כאמור ראשית חוכמה היא להבין שכדי להתמודד מול גופים גדולים הנוקטים כנגדנו הליכי גבייה מוכרחים לקבל ייצוג משפטי מקצועי. חשוב מאוד לא להתמהמה, מרגע שמסתבר לנו שישנם בעלי חוב שהחלו לפעול כנגדנו יש לעשות את כל הדרוש כדי להגיע עמם להסדר. התעלמות מן המצב רק תחמיר את הבעיה וככל שנפנה מהר יותר אל בעל מקצוע (בדמות עורך דין המתמחה בתחום הסדרי חובות) נעניק לעורך הדין יותר כלים בהם יוכל להיעזר כדי להוציא אותנו מן הבוץ. שמירה על ניקיון כפיים היא תנאי הכרחי לניצול האפשרות להגיע למחיקת חובות, לפיכך יש להימנע מניסיונות "הברחת נכסים" (העברת פיקטיבית של בעלות על רכוש לאחרים), הסתרת כספים, דיווחים שקריים וכד'. יש למסור מידע מדויק לעורך הדין אשר ידע אלו צעדים כדאי לעשות וממה יש להימנע, כל זאת במטרה להשיג הסדר אופטימאלי ומחיקת החובות שיוותרו עם תום ההליך, כולל חובות מול גופים גדולים.

 

זכאות למחיקת חוב תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 61,311 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות למחיקת חוב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

אפשר להתחיל בדיקה למחיקת חלק מהחוב שלך על יד בחירת קבוצת גילך:

 

מחיקת חובות
עינת מילר
בדוק זכאות למחיקת חלק מהחוב שלך
מה קבוצת גילך?