כרטיס אשראי Pay Back - מחזיר לכם כסף על הקניות

עודכן 6 מאי, 2024

כרטיסי אשראי מאפשרים לנו תשלום נוח בתשלומים ושפע של הטבות. הכירו את הטרנד החדש מארה"ב – כרטיס האשראי שמחזיר לכם כסף חזרה.

 

 

כרטיסי אשראי כבר מזמן הפכו דרך מקובלת בישראל, כמו גם בעולם, לרכוש מוצרים שונים באשראי, בתשלומים, ובתנאים נוחים. כעת, מציעים חלק מהבנקים מסלולי אשראי המכונים Pay Back – תשלום חוזר. כרטיסי אשראי אלה, כשמם כן הם – מחזירים כסף ללקוח בגין רכישותיו. תמצאו בבנקים שונים מסלולים Pay Back שונים עם דגשים ועלויות חודשיות שונות, אבל השורה התחתונה זהה – חברות האשראי מחזירות אחוז מהרכישות כהטבה ללקוחותיהם, מה שאומר – הפחתה משמעותית בעלויות המחיה שלנו. לפניכם – כל מה שצריך לדעת אודות אותם כרטיסי האשראי המחזירים לנו כסף.

 

זכאות לכרטיס שמחזיר כסף תלויה במספר גורמים, כמו סכום ההוצאות החודשיות. מעל 42,263 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות לכרטיס Pay Back, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לכרטיס אשראי שמחזיר כסף על ידי בחירת סכום ההוצאות החודשיות שלך:

 

יתרונות השימוש בכרטיס האשראי

הישראלי הממוצע מחזיק בין שניים לשלושה כרטיסי אשראי על שמו. אין זה פלא, כאשר שוקלים את שלל ההטבות המוצעות על ידי חברות האשראי כיום, בהשתייכות למועדונים, בהקניית הנחות משמעותיות ובצבירת נקודות לפינוקים והטבות. יחד עם זאת, חשוב להבין כי כרטיס האשראי מאפשר "רכישה בהקפה", כלומר – הרוכש מקבל את המוצר או השירות היום, אבל משלם  במועד מאוחר יותר. מדובר במתן אשראי צרכני – שירות ששווה לנו כסף. בניהול נכון של אותו אשראי אנו מקבלים –הלוואה קצרת מועד ועל הדרך נהנים ממבצעים והטבות על  רכישות שונות באשראי.

 

יתרון נוסף בתשלום בכרטיס אשראי הוא חלוקה לתשלומים, שדומה למתן הלוואה, אך ללא ריבית או בריביות מופחתות.

 

אם כן, כרטיס האשראי הינו מוצר צרכני המאפשר גמישות כלכלית ושפע שפע של הטבות ומבצעים מתחדשים וקבועים (כמו – מחיר מופחת בתחנות הדלק, מבצעים שונים בקטגוריות צרכניות המופיעים באתר, ועוד). הטבות שיש בכוחן להוזיל משמעותית את עלויות המחיה שלנו, וליצור גמישות באופן ההפחתה של העלויות בהתאם לתזרים המזומנים שלנו.

 

היתרון של Pay Back  – קונים בכרטיס אשראי ומקבלים כסף בחזרה

לאחרונה, אנחנו רואים חברות אשראי אשר מצטרפות ל"טרנד" הבין לאומי של החזרת כסף ללקוח על רכישות בכרטיס האשראי. בשוק בישראל תמצאו כבר מספר חברות אשראי המציעות  כרטיסי אשראי שמוזילים את עלויות הרכישה שלכם באמצעות הכרטיס – חשוב לשים לב, כי כרטיסי האשראי מסוג Pay Back מציעים מסלולי החזרים שונים – החל ממסלול של החזרים גבוהים (עד 2.5%) על הרכישות ברשתות המזון – וכלה בהחזרים כספיים של אחוז מסוים מגלל הרכישות המבוצעות בכל חודש בכרטיס.

 

עולם שלם הטבות

כל כרטיס אשראי המופק על ידי חברות האשראי בארץ, מציע למחזיקיו שפע של הטבות, למשל:

 

— פטור מתשלום דמי כרטיס – למשך התקופה הראשונה לאחר הנפקת הכרטיס, או ללא הגבלה

— ביטוח נסיעות לחו"ל לבעל הכרטיס ללא עלות

— הנחות בתדלוק בתחנות דלק שבהסדר עם חברת האשראי

— הנחות והטבות או צבירת נקודות "נוסע מתמיד" ודומיהן, בתשלום באשראי על טיסות לחו"ל

— הנחות נוספות בכרטיסי אשראי המשויכים למועדוני צרכנות

— בחירה של מועדי חיוב על פי המועד הנוח לבעל הכרטיס

— מבצעים, הטבות, "פינוקים", והוזלות – המתפרסמים באופן קבוע באתר חברת האשראי ולעיתים גם מתקבלים בדיוור אל הדואר האלקטרוני

— הלוואות חוץ בנקאיות מיידיות בתנאים נוחים

 

חשוב, כמובן, לבחון את כלל ההטבות (ואת תאריכי התפוגה שלהן, אם יש כאלה) טרם בוחרים את כרטיס האשראי הבא שלכם. התאמה איכותית בין הרגלי הצריכה שלכם לבין כרטיס האשראי שתבחרו – היא המפתח לשימוש מושכל במוצר פיננסי רב עוצמה זה. 

 

היתרון בכרטיסי  Pay Back הוא כפול – נהנים מההטבות וגם מקבלים כסף בחזרה על הקניות בכרטיס.

 

לסיכום: צרכן חכם משתמש בהטבות של חברות האשראי באופן מושכל

רבים מאיתנו מחזיקים, כאמור, מספר כרטיסי אשראי בארנק אבל לא בודקים את ההטבות, המבצעים וההנחות המוצעות למחזיקי אותם כרטיסים על ידי חברת האשראי. כך יוצא, שרבים מאיתנו מחזיקים בידם את האפשרות להוזיל באופן משמעותי את ההוצאות הקבועות על מחיה (כמו למשל רכישות ברשתות המזון, דלק, וכדומה), את ההוצאות על בידור, הלבשה, הנעלה, ביטוח נסיעות לחו"ל, נופשים בארץ, ועוד ועוד – ואנחנו לא מנצלים את אותה הזדמנות, רוכשים מוצרים דומים במחירים מלאים או פשוט לא משתמשים בהטבות. האפשרות המוצעת על ידי חברות האשראי, מאפשרת הוזלה משמעותית של סל הרכישות החודשי שלנו – וכדאי שנשכיל לנצל את אותן הטבות.

 

זכאות לכרטיס שמחזיר כסף תלויה במספר גורמים, כמו סכום ההוצאות החודשיות. מעל 42,263 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות לכרטיס Pay Back, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לכרטיס אשראי שמחזיר כסף על ידי בחירת סכום ההוצאות החודשיות שלך:

 

 

זכאות לכרטיס Pay Back
אורית ברמן
בדוק אם מגיע לך לקבל החזר על הקניות שלך בכרטיס אשראי
מה סכום ההוצאות באשראי בחודש?