אורית ברמן

אורית ברמן

האם את/ה מתאים/ה להעלמת שקיות העיניים?
בחר/י את קבוצת גילך
27 פברואר, 2018

העלמת השקיות מתחת לעיניים – עכשיו זה אפשרי

כיום ניתן לטפל בבעיה במהירות ולשוות לעין מראה צעיר, פקוח, ערני ורענן

כשהשנים חולפות, הפנים הניבטות אלינו מן המראה משתנות. השנים ניכרות בהן, וזה בעיקר מראה העיניים, שהופך לעיתים עייף. ניראה כי העפעפיים עצומות למחצה והעיניים קטנות, ולנו לא ברור אם מדובר בקמטים שהשנים הביאו עלינו, או בשגרת החיים העמוסה שלנו, עם שינה לא ארוכה ולא איכותית מספיק, לחצים ועומסים.

 

אם גם אתם מביטים במראה ומתקשים במבט ראשון לזהות את עצמכם; אם העיניים שלכם ניראות עייפות, עצומות, או נפוחות; אם שדה הראייה ניראה מצומצם – חשוב שתדעו, במרבית המקרים לא מדובר במחסור בשעות שינה – אלו הם שינויים פיזיולוגיים של מבנה העפעף התחתון או העפעף העליון, אשר גורמים לעין להיראות עצומה, עייפה ונפוחה – ובהחלט ניתן לטפל בבעיה ולשוות לעין מראה צעיר, פקוח, ערני, ורענן. ניתוחים להרמת העפעפיים העליונות או להסרת עודפי שומן ועור מהעפעפיים התחתונות – יאפשרו את אותו מראה צעיר ומתוח – גם באזור העיניים, ובמבט שלכם. לא תאמינו, כשתראו את דמותכם ניבטת אליכם מן המראה.

 

התאמה להעלמת שקיות מתחת לעיניים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל את/ה שייכ/ת. מעל 5,623 כבר ביצעו בדיקת התאמה להעלמת שקיות עיניים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להעלמת השקיות מתחת לעיניים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

השינויים המתרחשים במבנה העין לאורך השנים

לאורך השנים, כוחות רבים משפיעים על מראה הגוף שלנו, ביניהם שינויים הורמונאליים (אצל נשים ואצל גברים), שינויים בתזונה, חשיפה לשמש, הריונות ולידות, לחצים ושינויים במצב הנפשי וברמת העומס או המתח שאנחנו נדרשים להתמודד מולם, ועוד. כל אלה, משפיעים גם על מראה העין, וגורמים להצטברות של עודפי שומן ו/או עודפים של עור, בקפלי העפעפיים העליונות או התחתונות. בנוסף, אבדן האלסטיות של העור באזור לצד היחלשות השריר שאחראי לתפקוד העפעף, פוגעים ביכולת לפקוח את העין ומקנים לפנים מראה עייף ומבוגר. מראה העפעפיים הוא שמוט, מקומט, ו"שקיות" כהות נראות מתחת לעין.

 

מעבר למראה העייף, ולאותם כתמים כהים ונפוחים מתחת לעיניים, ישנן עוד השלכות למצב זה – נשים מדווחות על קושי לאפר את העפעפיים במצב של עפעפיים סגורות באופן חלקי או עודף קפלים בעפעף, ואפילו שדה הראייה מצטמצם באופן ניכר במקרים של צניחת עפעפיים.

 

הרמת עפעפיים - צעד חיוני
הליכים אסתטיים להרמת עפעפיים והסרת עודפי שומן ועור ממבנה העין, מאפשרים להפוך עין עייפה, עצומה למחצה, נפוחה או בעלת כתמים כהים בחלקה התחתון – לעין פקוחה, צעירה, מתוחה ורעננה. הניתוח נחשב פשוט וקצר, והשינוי ניכר כמעט מייד

הרמת עפעפיים – הליך אסתטי ותפקודי בעל יתרונות רבים

ניתוח להרמת עפעפיים מתאפשר בעפעפיים העליונות וגם בעפעפיים התחתונות. במהלך הניתוח מוסרים עודפי העור והשומן בעפעף, וכך מתאפשרת מתיחת העפעף והרמתו. חשוב לדעת, כי בחלק מן המקרים מדובר בניתוח שהוא לא רק אסתטי אלא גם פונקציונאלי (בעיקר בשל השפעתו על שדה הראייה) ועל כן, ניתוח זה ממומן או מסובסד על ידי קופות החולים.

 

הניתוח בעפעפיים עליונים או תחתונים, אורך בין 45 דקות לשעתיים, בהרדמה מקומית וטשטוש או בהרדמה מלאה.

 

שקיות עיניים

 

ניתוח הרמת עפעפיים עליונים:
ההליך לוקח כ- 45 דקות שבהן יוצרים חתך עדין, דרכו מוציאים את שקיות השומן והעור מהעפעף, ובכך מותחים את השריר יחד עם עודפי העור.
את החתך יוצרים בקו הכפל הטבעי של העין, כך שלאחר זמן ההחלמה – הצלקת הניתוחית כמעט ואינה נראית לעין.

 

ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים:
הליך זה אורך כשעה וארבעים דקות, ולביצועו קיימות למעשה שתי גישות בתחום האוקולופלסטיקה: באחת מבצעים חתך חיצוני מתחת לריסים ומסירים את עודפי השומן והעור, ובדרך השנייה – המקובלת יותר כיום – מוציאים את שקיות השומן דרך פנים העפעף ללא צורך בתפרים. זמן החלמה של ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים הינו ארוך יותר מזמן החלמה של הרמת עפעפיים עליונים ואורך כשבועיים.

 

שקיות עיניים גבר

 

ניתוח משולב של עפעפיים עם הרמת גבות:
במקרים רבים מבצעים שילוב של ניתוח הרמת עפעפיים עם ניתוח הרמת גבות. הניתוח המשולב הינו יעיל במיוחד וחוסך חתכים וצלקות, כיוון שנעשה עבור שני ההליכים דרך אותו חתך שמבוצע בעפעף. תוצאותיו של הניתוח מרשימות במיוחד ומעניקות לפנים מראה צעיר, יפה ואסתטי.

 

מספר שעות לאחר הניתוח, משוחרר המטופל לביתו כשעיניו פקוחות והוא יכול לחזור לשגרת היום שלו למעט חשיפה ארוכה לשמש ישירה ופעילות גופנית מאומצת. התפרים יוסרו בדרך כלל כשבוע לאחר הניתוח, ובתוך כשבועיים, כל נפיחות או בצקת תחלוף, ומבנה העין החדש ייחשף. קו החתך מבוצע לאורך קו השיער של הגבות, ועל כן לאחר תום תהליך ההחלמה הקצר, לא תישאר צלקת נראית לעין.

 

ניתוח הרמת עפעפיים - אצל מומחה
חשוב לעבור ניתוח הרמת עפעפיים אצל גורם מקצועי ומנוסה בלבד, שילווה אתכם לכל אורך התהליך

 

בניתוח הרמת עפעפיים והסרת עודפי עור ושומן מהעין – חשוב לבחור נכון

בעוד ההליך האסתטי המאפשר מראה צעיר ומתוח לעין הינו הליך קצר וממועט בסיבוכים לטווח ארוך, הבחירה בקליניקה שתטפל בכם וברופא המנתח היא בחירה קריטית להצלחת הניתוח. אחד הסיבוכים הנפוצים בניתוח זה היא הסרת יתר של עודפי עור לקבלת מראה מתוח מידי, שהוא לא אסתטי ולא פונקציונאלי. מה שיבטיח הליך שיתאים בדיוק למבנה העיניים ולרצון שלכם, ליווי מלא החל מההכנה לניתוח ועד להחלמה מלאה, וכמובן – תוצאות מושלמות, עיניים פקוחות לרווחה, צעירות ורעננות – הוא בחירת רופא מנתח בעל ניסיון בניתוחים מסוג זה, המציע ליווי מקצועי בכל שעה במהלך ההחלמה מהניתוח, ושיכול להציג תוצאות מרשימות מניתוחים דומים שנערכו בקליניקה בעבר. הבחירה ברופא מנתח איכותי ומתאים, ובקליניקה מאובזרת וחדשנית – תבטיח שמראה העיניים החדש שלכם יהיה אסתטי, יאפשר שדה ראייה נרחב יותר, ואף במידת האפשר – ישולם בחלקו או במלואו על ידי קופת החולים שלכם.

 

התאמה להעלמת שקיות מתחת לעיניים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל את/ה שייכ/ת. מעל 5,623 כבר ביצעו בדיקת התאמה להעלמת שקיות עיניים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להעלמת השקיות מתחת לעיניים על ידי בחירת קבוצת גילך: