פריצת הדרך הטכנולוגית תהפוך קרחים לבעלי בלורית - השתלת שיער בתורכיה

עודכן 26 אפריל, 2024

טיפולי השתלת שער מקצועיים וגם מפנקים בתורכיה, מאפשרים גם לכם להגשים את החלום

אם גם אתם חווים קו שיער נסוג, אם כבר מזמן הורדתם את הקוקו המרדני שהייתם גאים בו כל כך בשל התדלדלות השיער עם הגיל, או אם המפגש במראה עם אותו מראה מבוגר של מפרצי המצח הבולטים עושה לכם רע בכל פעם מחדש – יש לנו בשורות ממש נהדרות עבורכם. השתלות שיער הן מהפופולאריים שבטיפולים האסתטיים, בוודאי אצל גברים בלבד, אולם מחירם הגבוה הותיר רבים מחזיקים בחלום, ונתקלים בקשיים כלכליים במימושו. פתרון שהוא לא פחות מחלומי פרץ את שוק השתלות השיער בארץ ומאפשר כעת לכל אחד להגשים את החלום שלו – בשילוב מושלם של השתלת שיער וחופשה לא ארוכה בתורכיה, וכל זאת – בפחות ממחצית העלות ביחס לטיפולי השתלת שיער בארץ. המקצוענות, אגב, לא מתפשרת. האם שווה לכם לשקול טיפול השתלת שיער בתורכיה?

 

התאמה להשתלת שיער תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,463 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשתלת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשתלת שיער על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

השתלת שיער בתורכיה - פתרון יעיל
השתלת שיער היא מזה שנים הפתרון האולטימטיבי לסובלים מהתקרחות, אולם המחירים הגבוהים אפשרו רק למעטים את הגשמת החלום. כעת – טיפולי השתלת שער מקצועיים וגם מפנקים בתורכיה, מאפשרים גם לכם להגשים את החלום, ולחזור לארץ מחופשה נפלאה, בשיער שופע

 

השתלת שיער בתורכיה – תקבלו שירות VIP

בשנים האחרונות, האפשרות להשתלת שיער בתורכיה הופכת אטרקטיבית ותורכיה הפכה, למעשה, למעוז טיפולי השתלת השיער, כאשר תיירים מכל העלם – גם מישראל – בוחרים לבצע במרפאות וותיקות ומקצועיות תהליך השתלת שיער מוצלחת, בתנאים איכותיים ובפיקוח רפואי קפדני, ובמסגרת שירות שכוללת התייחסות לכל פרטי החופשה בחו"ל – כולל, לצד הטיפולים הרפואיים, גם טיסה ומלון איכותי בתורכיה. הבוחרים בהשתלת שיער בתורכיה, מופתעים לגלות כי במחיר הטיפול כלולים כל השירותים להם תזדקקו במהלך החופשה הטיפולית שלכם, כך שמעבר לטיפול השתלת שיער מוצלח, השהות שלכם בתורכיה תהיה נעימה במיוחד. זה כולל איסוף VIP הישר משדה התעופה, לינה על חשבון המרפאה באחד מהמלונות המפוארים בקרבת מקום למרפאה (בדרך כלל בחדר זוגי, כך שתוכלו להביא איתכם חבר או בן / בת זוג), ועוד פינוקים. לכם, רק נותר לבחור מרפאה ולהגיע.

 

השתלת זקיקי שיער

 

המקצועיות – מומלץ לבחון את הפרטים

בתורכיה פועלות כ – 350 מרפאות להשתלת שיער, מרביתן מספקות שירותים מצוינים להשתלת שיער, למראה מלא וצעיר של שיער ששורשיו מוצאים מאזורי שיער שופע ללא נטייה להתקרחות (כמו למשל אזור העורף ואחורי הראש) ומושתלים באזורי ההתקרחות שלכם. זאת – בשימוש בשיער שלכם, מה שיוצר מראה טבעי; בצפיפות שתקנה לשיער מראה צעיר ושופע; ובפתרון לטווח ארוך שיאפשר נשירה וצמיחה מחדש של השערה (מפני שההשתלה היא של שורה השיער). חשוב לבדוק את ההסמכות המקצועות, הדיפלומות והניסיון של מי שיבצע את השתלת השיער במרפאה שלכם בפועל – המלצתנו היא לא להתפשר על טיפול המועבר על ידי איש מקצוע מוסמך בתחום השתלות השיער ובעל ניסיון עשיר – הבחירה במרפאה איכותית, מקצועית, מנוסה, ובעלת מוניטין איכותי – היא זו שתאפשר קבלת טיפול מקצועי וטוב, ותוצאות מושלמות ומקצועיות – לטווח ארוך.

 

איפה מבצעים השתלת שיער בתורכיה?
לפני שאתם מקבלים את ההחלטה לבצע השתלת שיער בתורכיה – ודאו שאתם בוחרים גורם מקצועי ומוסמך. ההסמכה והניסיון עושים את ההבדל ומשפיעים על התוצאה הסופית

 

המחיר? מפתיע

בעוד הטיפולים המוצעים בתורכיה להשתלת שיער כוללים לא רק את טיפולי ההשתלה עצמם, אלא גם את האירוח בתורכיה לאורך התהליך – המחירים הם עדיין משמעותית יותר זולים מאלה המוצעים בארץ. אם בארץ, ממוצע המחירים לטיפול השתלת שיער הוא כ – 30,000 ש"ח, הטיפולים המוצעים בתורכיה יתאפשרו תמורת 15,000 ש"ח, כולל עלות החופשה, ובדרך כלל גם שהות בחדר זוגי (מה שאומר שתוכלו להזמין איתכם מלווה אחד, שישלם רק עבור כרטיס הטיסה שלו).

 

רוצים להגשים את החלום? התחילו ממש כאן

טיפול השתלת שיער מאפשר השתלת של 4,000 זקיקי שיער חדשים ויותר (מה שנקרא טיפול Full Head) בהליך אחד שאורך כחמש שעות, בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה. במהלך הטיפול, מוצאים באמצעות מחט דקיקה זקיקים מחלקה האחורי של הקרקפת ומושתלים באזורי המטרה. זקיקי השערות המושתלים אינם מועדים להתקרחות ולכן השיער ממשיך לצמוח במיקומו החדש באופן טבעי. התוצאה – מראה מלא, שופע וצעיר, יכולת לחזור ולהסתפר כבעבר ולבחור בתסרוקות ובמראה החביב עליכם, שיפר משמעותי בדימוי העצמי ובשמחה, ודמות חדשה המחייכת אליכם מעבר למראה.

 

התאמה להשתלת שיער תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,463 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשתלת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשתלת שיער על ידי בחירת קבוצת גילך:

השתלת שיער
עינת מילר
האם אתה מתאים להשתלת שיער?
בחר את קבוצת גילך